Kai Krause

"Tutkanäyttöjä" netissä?

3 298 viestiä aiheessa

Jaahas, tämmöstä tänää. ku eurooppa on kaaoksessa nii tämmösii lentelee vaan huolettomasti  ;D Tietääkös kukaan reittiä?

Tod.näk. tulossa Italiasta ....  :-\ Alenian tehtaalta Grottagliessa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nykin lento lähteny outoon suuntaan

En kyllä näe tuossa mitään outoa. Jos olisi Moskovan suuntaan mennyt, sitten olisi vähän enemmän ollut ihmeissään..  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En kyllä näe tuossa mitään outoa. Jos olisi Moskovan suuntaan mennyt, sitten olisi vähän enemmän ollut ihmeissään..  ;)

Näinpä.

Tuhkapilven aikaan vitonen meni Ranskan kautta ja silloin oli hieman outo reitti mutta länteen silti. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Iltaa kaikille!

An12 tuli flightradarssa vastaan norjan länsi-puolella. Kuinka yleisesti mahtaa putkahtaa esiin ko. konemalli ja tietääkö kukaan määränpäätä?

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Flightradarin foorumilta marraskuun lopulta poimittua:

"I have also ordered 10 new SBS1-er from Kinetic, that will be installed in the next weeks/months, so FR24 will continue expanding coverage. If there are any users in France, Cyprus, Iceland or any other country without coverage, that are willing to host a "radar" please contact info@flight24.com "

Pohjois-Suomeen pitäisi saada yksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bergenissä pitelee kelejä.

[ attachment removed ]

ENBR 061720Z 30028G40KT 0800 R35/P2000D -SN TS VV003 M00/M01 Q0980 TEMPO 4000 -SHSN VV012 RMK WIND 1200FT 30038G52KT

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bergenissä pitelee kelejä.

ENBR 061720Z 30028G40KT 0800 R35/P2000D -SN TS VV003 M00/M01 Q0980 TEMPO 4000 -SHSN VV012 RMK WIND 1200FT 30038G52KT

Mielenkiintoista...  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minkä takia mun FlightRadar24 näyttä iha erilaiselta kun noissa screen captureissa? :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko jokapäiväistä, että 747:n cruising altitude on yli 13km?

Pitäisi varmaankin tietää jokaiselta päivältä jokaisen taivaalla käyneen 747:n cruising altitudet jotta voisi vastata että onko se jokapäiväistä.

Voihan se olla että joka päivä näin käy. Tai joka toinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aina kun käsikirja sallii, riittävän kylmä,tarpeeksi kevyt, vältetään vastatuulta joka usein on ylhäällä pienempi .

Heikki

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen seurannut "tutkia" ahkerasti, niin voin sanoa ettei ole kovin yleistä että B747 lentää yli 13 km, ei ainakaan ole sattunut montaa kohdalle, bisnes koneita lentää monestikin siinä korkeudessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Halifaxin kautta Panamaan menossa ollut tämän aamun FIN1981 joutui ainakin mulle tuntemattomasta syystä palaamaan takaisin ja tällä hetkellä kiertelee

Salon ja Karkkilan kulmilla bensalastia pikkusen kevyemmäksi. Ja eikös ookki niin, että LAKUTin HOLD-rinkula kyseessä?

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

B-747 on yleensäottaen niin raskas kulkuneuvo ettei sen kannata nousta noin ylös normaalisti. Mutta jos vastatuuli on ankara ja pitäisi päästä perille ilman välilaskua niin kaikki konstit on käytettävä.

Heikki

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Halifaxin kautta Panamaan menossa ollut tämän aamun FIN1981 joutui ainakin mulle tuntemattomasta syystä palaamaan takaisin ja tällä hetkellä kiertelee

Salon ja Karkkilan kulmilla bensalastia pikkusen kevyemmäksi. Ja eikös ookki niin, että LAKUTin HOLD-rinkula kyseessä?

Kello 10:16 olin katsomassa AY1981 mutkia tutkalta, kun kone katosi näytöstä... Mystistä.

Kello 10:19 kone palasi takaisin näytölle ja planes-listalle...

Kello 10:21 tunnus katosi ja tilalle tuli teksti "no callsign"

Finavialla saapuvien taulussa

10:00 Helsinki AY1981D

...ja lähtevissä

06:50 Halifax, Panama City AY1981 Arvioitu aika 11:40 T2

Kyseessä siis:

Airline: Finnair

Aircraft: Boeing 757-2Q8 (B752)

Reg: OH-LBR

Hex: 461D37

"Rinkulaa" ajettiin Altitude: 8000 ft (2438 m)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kello 10:16 olin katsomassa AY1981 mutkia tutkalta, kun kone katosi näytöstä... Mystistä.

Ilmeisesti se välillä katoaa. Ilkkaa lainaten, kauankohan tuossa oikeasti kestää, kun muistetaan että sitä bensaa tankattiin yli 5 500 kilometrin matkalle?  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kello 10:19 kone palasi takaisin näytölle ja planes-listalle...

Kello 10:21 tunnus katosi ja tilalle tuli teksti "no callsign"

Kuten huomaat siellä ei ole EFHK:n tutka päällä ja seuranta pyörii vain EFUT:n ja NET2:sen varassa ja niillä ei riitä peitto jokaisen kiemuraan tuonne Nummi-Pusulaan.

Varmasti hieno lomamatka, katsellaan ehkä elokuvia Nummi-Pusulaa kierrellen, onkohan jo syöty.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään