Kai Krause

"Tutkanäyttöjä" netissä?

3 298 viestiä aiheessa

Tuolla samaisella Välimeren näyttämöllä pisti silmään myös tämä.

Mitä lie azereilta unohtunut...  :P

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuolla samaisella Välimeren näyttämöllä pisti silmään myös tämä.

Mitä lie azereilta unohtunut...  :P

 

 

 

 

 

Tainnut olla Lufthansa Technikillä huollossa

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Irkutskissa näyttää olevan vastaanotin. Euroopassa on välillä näkynyt koneita joista on tehty havainto noilla kulmilla ja Flightradar on vetänyt pimeälle alueelle isoympyräreitin (tuo on tuttua toki monilta muiltakin suunnilta), mutta nyt tein tuolta ensimmäisen varsinaisen havaintoni... Jossain Vladivostokin ja Habarovskin välillä taitaa myös olla yksi, Japanista tulevien koneiden "reitti" kun alkaa monesti sieltä.

 

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Finnairin lento Helsingistä Ivaloon joutui maanantaina kääntymään takaisin lähtöasemalleen matkan puolivälissä koneeseen tulleen sähkövian vuoksi.

aamulehti

 

 

Minkä vuoksi kone meni takaisin helsinkiin eikä lentänyt lähemmäs esim: Tampereelle, Vaasaan, Ouluun...?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Minkä vuoksi kone meni takaisin helsinkiin eikä lentänyt lähemmäs esim: Tampereelle, Vaasaan, Ouluun...?

No ehkäpä noilla mainitsemillasi kentillä ei ole riittäviä resursseja sähkövian korjaamiseen ::)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joo ja mielenkiintoinen havainto joka on tehty apaut joka sivulla  :P Siispä boksissa/jossain flightradarin lageissa vanha callsigu, jolloin tutka näyttää vanan samalla kutsulla ajetuista lennoista. Vastaava tilanne jos tutka ei syystä tai toisesta saa näytettyä koneen kutsutunnusta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No ehkäpä noilla mainitsemillasi kentillä ei ole riittäviä resursseja sähkövian korjaamiseen ::)

 

Mitäpä sitä pikku sähkövian takia Ouluun laskeutumaan ja bussilla ivaloon  ::)

Täydellä koneella takas,ennenkaikkea matkustajien turvallisuus.

 

nim.Macgyveri

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onkos muuten tietoa näkyykö tuo Finnairin uusi E190 eli OH-LKP flightradarissa? Näkyy kuitenkin noita uusia emppuja siellä jo jonkun verran.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mitäs toi Thomas cookin lento DE7675 kutsutunnuksella CFG675 mahtaa tehdä? ???

 

EDIT:siis tossa Helsingin päällä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mitäs toi Thomas cookin lento DE7675 kutsutunnuksella CFG675 mahtaa tehdä? ???

 

EDIT:siis tossa Helsingin päällä

 

Matala kentän ylilento ...  NAM !!  :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onkos muuten tietoa näkyykö tuo Finnairin uusi E190 eli OH-LKP flightradarissa?

 

Ei näy.

 

Voisi olla ACARSista. ADS-B:tä noissa empuissa ei kuitenkaan ole, siksi eivät näy tuolla flightradarissa.

 

Tuo yllämainittu OH-LKP on kyllä myös lähetellyt Acarssseja mutta sitä ei ole vielä "nähty" ollenkaan data.flight.com:issa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jaahas, LBO lähteny astetta pidemmälle koelennolle.

 

Siis tilauslennolle. Jatkaa Sundsvallista Osloon ja Wieniin. Koelennot tehdään 8XXX -koodeilla.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

HUPS!  ;D

 

Meni ajatukset sekaisin. Muistelin vaan LBO:n syöneen lintuja tuossa helmikuussa, siitä ajatuskatko.

Tuollahan tuo jo lasketteleekin Osloon.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ryanair Flightnr: FR2864 kääntynyt EFHK:lle

 

Juu, näin näkyy olevan. Mutta Finavian sivuilla lukee että RYR2864 olis laskutunut klo 10:29 Lappeenrantaan.

 

Henkka

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään