Kai Krause

"Tutkanäyttöjä" netissä?

3 297 viestiä aiheessa

Jos otetaan esimerkiksi ilmailun mekka, USA, Flightradarin peitto ei ole kuin satunnaisissa osavaltioissa. Aasiasta pari kaupunkia vasta peittoalueella ja pitää vielä muistaa että tuossa ei näy kuin osa taivaalla lentävistä koneista.

 

Jos alkaa kirjoittamaan asiasta, miksei voi kirjoittaa totuutta ja jos ei tiedä totuutta niin miksi pitää kirjoittaa puutaheinää?

Totta, esim. AAL130 Chicagosta lähtiessään ei näy tutkalla vaikka suurin piirtein tietää mitä reittiä se kulkee..

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Äsken näytti ihan siltä, kuin Air Finlandin kone olisi laskeutunut MALMILLE tutkan mukaan. Voiko tämä pitää paikkansa ??

 

Air Finlandin koneiden paikkatieto ei jotenkin ole Flightradarin kanssa balanssissa koska useasti OF:n koneet laskeutuvat noin kilsan verran sivuun kiitotiestä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Air Finlandin koneiden paikkatieto ei jotenkin ole Flightradarin kanssa balanssissa koska useasti OF:n koneet laskeutuvat noin kilsan verran sivuun kiitotiestä.

Crash boom bang  ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Melkoinen väistö :) En kyllä oikein ymmärrä miksi ei mennyt samaa reittiä kuin FIN5 näyttää nyt menevän kun kumminkin täältä Suomesta katsottuna Chicago ja Nyki vierekkäin :o

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Juu ja flotti meni kanssa ihan suoraan jostain apaut Forssan päältä. No se varmaan siellä ylhäällä pystyy väistelemäänkin enemmän, mutta kun seurasin sitä, niin ei ainakaan korkeus muuttunut. Tasainen FL360 aina Selkämerelle asti.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Juu ja flotti meni kanssa ihan suoraan jostain apaut Forssan päältä. No se varmaan siellä ylhäällä pystyy väistelemäänkin enemmän, mutta kun seurasin sitä, niin ei ainakaan korkeus muuttunut. Tasainen FL360 aina Selkämerelle asti.

Niin tai ei ollut tarvis väistellä, jos CB:t ei yltänyt niin korkealle :-[.  Ainakaan juuri niillä paikkeilla mistä reitti vei. Kyllä tuossa eilen ja tänään muutama lounaasta HK:lle saapuva näytti kiertävän parhaimmillaan(vai pahimmillaan?) Punkalaitumen ja Urjalan kieppeiltä ja siitä sitten määränpäähän, muutama muu vähän pienempi lenkki Loimaan/ Forssan kupeesta Vantaalle.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ainakin näyttäisi siltä, että EC-402 rekisterissä olevalla A-400M Airbusilla ei ole tähän mennessä vielä ollut F-W*** rekisteriä. Onhan tuokin jo yli vuoden lennellyt. Saattahan se olla että tulee, tai on tulematta. Kuvia siitä koneesta en meinaa löytää F-W*** rekisterissä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nuo F-W*** ovat tehtaan koelentorekistereitä. Kaikilla Airbusin koneilla on jossain vaiheessa F-W*** rekisteri.

 

Tai sitten D-A*** rekisteri eli koelentorekisteritunnus riippuu siitä onko koneen loppukokoonpano suoritettu Toulousessa vai Hampurissa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

KLM1692 lissabonista amsterdamiin koodilla 7700 (emerengy squawk). Tiputtelee pariisiin.

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Raijaa riepoo jokin. Tekee tässä päällä jo ties kuinka monetta piruettia.

 

Jompikumpi ei ole ihan reaaliaikainen

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään