Kai Krause

"Tutkanäyttöjä" netissä?

3 296 viestiä aiheessa

Pitää varmaan ilmoittaa Iltasanomille niin saadaan taas suuri uutinen siitä miten ihmisiä hämmästytti Helsingin asematasolla liikkuvat Harjat ja Lapiot.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitää varmaan ilmoittaa Iltasanomille niin saadaan taas suuri uutinen siitä miten ihmisiä hämmästytti Helsingin asematasolla liikkuvat Harjat ja Lapiot.  ;D

Keitä muita ne hämmästytti kuin minua (no ei vaan..)? Näin taas saatiin jokunen palstalla vieraileva asiasta perille. Hjuva niin...   ;)

Joskus tuntuu siltä, että voisi ihan ajatella viestiä lähetettäessä sellaisiakin, jotka näkevät pätkän eka kertaa. Noinniinkuin vinkkinä. Etteivät nyt ihan ala salaliittoteorioista tänne kommentteja laatimaan.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Keitä muita ne hämmästytti kuin minua (no ei vaan..)? Näin taas saatiin jokunen palstalla vieraileva asiasta perille. Hjuva niin...   ;)

Joskus tuntuu siltä, että voisi ihan ajatella viestiä lähetettäessä sellaisiakin, jotka näkevät pätkän eka kertaa. Noinniinkuin vinkkinä. Etteivät nyt ihan ala salaliittoteorioista tänne kommentteja laatimaan.  ;)

Meinasin sitä kun jokin aika sitten IS teki uutisen siitä että A380 lensi Suomen yli vaikka ei ollut ensinmäisten kertojen joukossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan varmasti tekevät jos joku tästä havainnosta lehteen ilmoittaa. Saatas varmasti viel asiantuntijan vastaus kun innokas toimittaja soittaa heti helsinki-vantaan torniin ja vaikka mihin saadakseen vastauksen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rullaa alaspäin ja valitse oikea lento päivältä 23.11. ja saat tiedon koneen rekkarista.

http://flightaware.com/live/flight/B6047/history/20121123/0220Z/ZUUU/ZUJZ

Katsopa vähän tarkemmin tuota sivua: siinä ovat kiinalaiskoneen B-6047 viimeisimmät lennot.

Jos haluaa katsoa JetBluen lennon 047 tietoja, niin lennonnumero pitää kirjoittaa muodossa JBU047. Ainakaan rekisteröitymättömät käyttäjät eivät näe koneiden rekisteritunnuksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Venyy tai ei, yhden go-aroundin tuossa pian teki ja nyt menee länteen ja kääntyy juuri lounaaseen, nousussa läpi FL100 jo. Swedut säikkyy pientä talvisäätä ARN:ssa. :P

ESSA 050720Z 02023KT 0600 R01R/P1500N R19L/1100VP1500N SN VV009 M05/M05 Q0993 R01L/75030 RWY 01R CLEARANCE IN PROGRESS RWY 08 ICE 26-50 PCT 2 MM FC 0.24 TEMPO 0900 VV012=

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä sitä muutkin säikkyisi lentelyä tuommoisilla jarrututustehoilla :P Yhdessä vaiheessa Arlandasta ei lähtenyt tai sinne päässyt laskuun kukaan kun kolasivat baanoja auki. Nyt tilanne on ilmeisesti lauennut.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku lähetti kukkia Arlandaan? Radarin mukaan AY633 OH-LQD.

Edit: Ilkka ehtikin ensin toisessa ketjussa. Ei kovin korkealle lussu tuolla välillä ehtinyt. FL240.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä oon aina sanonut, jotta noiden norskien hormooneissa on jotain outoa. Erityisesti hiihtoladuilla, sitä ei vaan tunnusteta. Tuossakin kuviossa on pari pallia liikaa.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuka tunnustaa tämän?  ;D

http://www.riemurasia.net/jylppy/110713/Lumimyrakka+sulki+Arlandan+lentokentan.

E: Ja oiskohan tuonne Riemurasiaan linkittänyt kommentoinutkin tuohon kuvaan samana päivänä?  ::)

Itse en riemurasian saloihin ole päässyt, joten en laittanut tuota. Sen sijaan laitoin itse sorvankylän papille, Usko Eevertti Luttiselle viestiä, jossa kerroin tästä erikoisesta tapahtumasta (fb).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään