Kai Krause

"Tutkanäyttöjä" netissä?

3 296 viestiä aiheessa

Nyt on ilmestynyt T-ULPB2 Petrozavodsk.

Lassen kuvassa huomaa ST.Petersburgin oikealla puolella koneen tunnus on  ''? ? ? ? ? ? ? ?''

Mikä mahtaa olla syynä ?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lassen kuvassa huomaa ST.Petersburgin oikealla puolella koneen tunnus on  ''? ? ? ? ? ? ? ?''

Mikä mahtaa olla syynä ?  ???

Varmaankaan skanneri ei syystä tai toisesta saa koneelta oikeaa dataa kutsutunnuksesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onko se sitten 300m väli ennekuin kuin aletaan kessua näyttää ohjaamosta.

Vai pientä kiilailua hakien parempaa kulmaa Tokioon

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep se lagaa lahna kaunis. Eiku kentälle.  :thmbup: 04 R Menee

Meni suoraan kotini yläpuolelta. Isän kanssa kateltiin ikkunasta. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minua ainakin harmittaa lentäjän työtä tehdessä, kun liikennekonen optimipinta on päälle 400. Sehän tarkoittaa käytännössä sitä, että maksavia matkustajia tai maksavaa rahtia on vähän. Tulee kylmät väreet miettiessä, että kukahan tältäkin legiltä palkkarahat maksaa.

AY874:n lentäjät voivat huokaista helpotuksesta, sillä A321 Pariisista puksuttaa kotia kohti FL290. Ei varmasti ole ainutlaatuista, mutta harvemmin noita busseja noin matalalla näkee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Finavian Webtrackista kyselisin että ketäköhän se palvelee vai enkö vaan osaa käyttää, koska en saa siitä näkymään reaaliaikaista liikennettä millään. Kovin vähän kiinnostaa mitä tunti sitten taivaalla oli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Finavian Webtrackista kyselisin että ketäköhän se palvelee vai enkö vaan osaa käyttää, koska en saa siitä näkymään reaaliaikaista liikennettä millään. Kovin vähän kiinnostaa mitä tunti sitten taivaalla oli.

No ei sitä saakkaan näkymään livenä. Tolla on tultava toimeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onko se sitten 300m väli ennekuin kuin aletaan kessua näyttää ohjaamosta.

Vai pientä kiilailua hakien parempaa kulmaa Tokioon

Noilla on n 3km välimatkaa kuitenkin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En kyllä itse löydä yhtään. Vai näkyykö muilla?

Eilen illalla koitin katsoa livenä(piti niitä HK:lle olla saapumassa) ja historiaa iltapäivää ja alkuiltaa, en mitään nähnyt enkä tänäänkään aamulla yhtään hokannut. Eikä nytkään näy, vaikka pari konetta on tulossa ainakin Vanthaalle. Mitäköhän sieniä SJR oli syönyt ;D kun bojoja näki.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Finavia tietää kertoa että "21:00 ANTALYA FHY811 LASKEUTUNUT 21:03" vaikka FR:n mukaan teki go-aroundin ja tuli uuteen laskuun klo 21.15.

Mistä tieto päivittyy Finavian systeemiin?

T:Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Radar24 itse tämän tiedon on julkaissut eilen ja ainakin facebookissa heidän kuvakaappauksessa Blue1:n OH-BLJ lentää SK1127:na Arlandasta Ronnebyhyn - siis on ainakin jollain näkynyt

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Radar24 itse tämän tiedon on julkaissut eilen ja ainakin facebookissa heidän kuvakaappauksessa Blue1:n OH-BLJ lentää SK1127:na Arlandasta Ronnebyhyn - siis on ainakin jollain näkynyt

Olisikohan mahdollista, että vain osassa koneista on ADS-B:tä tukeva transponderi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Flightradar on aloittanut multilateraation koekäytön. Sillä saadaan näkyviin myös koneita, joissa ei ole ADS-B:tä. Koekäyttö rajoittuu alueisiin Ruotsissa, Saksassa ja Puolassa ja koneet näkyvät vain premium-käyttäjille.

Lisää aiheesta FR24:n foorumilla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään