Kai Krause

"Tutkanäyttöjä" netissä?

3 296 viestiä aiheessa

Vaikealta näyttää Istanbulin tilanne, keli melkosen paha :-(

 

LTBA 062120Z 35022KT 0550 +SHSN BLSN VV004 M02/M03 Q1011 NOSIG

 

Ei niin paha Sabihalla mutta siellä on kyllä aika tukkosta, ylösvetoja ja holdingia

 

LTFJ 062120Z 01018KT 1800 SHSN VV007 M01/M02 Q1010 TEMPO 0200 +SHSN VV002 RMK RWY24 35016KT

 

c85520cafae80d775bf142132ee8dc61.jpg

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Miksi olisi mennyt vastapalloon laskuun Vantaalle kun muut laskut oli 04 kaistoille.

 

Oisko joku kevytilmailulaite mikä meni Malmille ja Flightradar sekoittaa sen johonkin. Ja kun MLATissa niin lentokuvio ei ole tarkka, korkeintaan suuntaa-antava.

 

Munkkivuoren suunnalla kuulin sisään kotiini myös "suihkukoneen äänen" joka tuntu poikkeavalta ja tsekkasin Flightradarin, josta bongasin myös saman Citationin. Ei ollut ainakaan mikään räpistin, siitä olen varma.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Äänestä päätellen hornetti nousi juuri hetki sitten EFHK:lta. Mahtaneeko liittyä tähän?

 

Jo toinen kerta tänään. Ensimmäinen kerta joskus yhden (?) aikaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

BLOCKED kone Heinolan pohjoispuolella FL470 nopeudella 511 kts matkalla idästä länteen... Korkealla ja kovaa... Viiva näyttäisi alkavan Kiinan ilmatilasta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

BLOCKED kone Heinolan pohjoispuolella FL470 nopeudella 511 kts matkalla idästä länteen... Korkealla ja kovaa... Viiva näyttäisi alkavan Kiinan ilmatilasta.

Joku kiinalainen bisnes mies joka ei halua että muut tietävät että hän siinä matkaa ;)

Aika usein näkee yksityisten ja joittenkin liikelento firmojen koneitten tietojen olevan blokattu.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

On kyllä suhteellisen mielenkiintoinen reittivalinta ollu.

 

Tässäki joku outo koukkaus, ja palasivat vielä reitille. Parolassa on kyllä tilapäinen EFR306 5000 ft. Ja näjöjään myös Hätilä R94 13200ft, ehkä se sitä kiersi. Vai pitäiskö jo nuilla kohilla olla yli sen.

 

ayxxx.jpg.330f8e06f1e9c763faf7e053aff8d097.jpg

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

On kyllä suhteellisen mielenkiintoinen reittivalinta ollu.

 

Tässäki joku outo koukkaus, ja palasivat vielä reitille. Parolassa on kyllä tilapäinen EFR306 5000 ft. Ja näjöjään myös Hätilä R94 13200ft, ehkä se sitä kiersi. Vai pitäiskö jo nuilla kohilla olla yli sen.

 

 

Kierretty jotain sääilmiötä?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kovia poikia ja tyttöjä ohjaimissa, kun @AMS 18:lle tullaan laskuun (toki myös 27:lle) ihan jonossa. Luulisin mitään asiasta tietämättä, että voisi jo 90 asteen sivutuuli tuntua.

METAR EHAM 020755Z 27027G39KT 230V290 9999 -RADZ FEW015 BKN024

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tässäki joku outo koukkaus, ja palasivat vielä reitille. Parolassa on kyllä tilapäinen EFR306 5000 ft. Ja näjöjään myös Hätilä R94 13200ft, ehkä se sitä kiersi. Vai pitäiskö jo nuilla kohilla olla yli sen.

 

Parola ja Hätilä on puolivälissä Helsingin ja tuon kurvan välillä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

On kyllä suhteellisen mielenkiintoinen reittivalinta ollu.

 

Tässäki joku outo koukkaus, ja palasivat vielä reitille. Parolassa on kyllä tilapäinen EFR306 5000 ft. Ja näjöjään myös Hätilä R94 13200ft, ehkä se sitä kiersi. Vai pitäiskö jo nuilla kohilla olla yli sen.

 

Ihailivat revontulia  ;)

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään