Ville Viiperi

Lempi lentoyhtiösi!

83 viestiä aiheessa

kyllähän se on totta, että rakas oma Finnairimme on yksi maailman laadukkaimmista lentoyhtiöistä... palvelun tasoa, viihtyvyyttä ja sujuvuutta ei voi verratakkaan esim. AA:han...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun lempiyhtiöni on ainakin Avianca, koska se on ensimmäinen manuaalisesti asentamani, sekä norwegian, koska se osaa pysytellä sitkeästi poissa näkyvistä. ::);D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kyllähän se on totta, että rakas oma Finnairimme on yksi maailman laadukkaimmista lentoyhtiöistä... palvelun tasoa, viihtyvyyttä ja sujuvuutta ei voi verratakkaan esim. AA:han...

Vai ei? Olen lentänyt neljä eri American Airlinesin reittilentoa seuraavasti:

- 1.7.2000 AA 6181 Helsinki-NewYork

- 15.-16.7.2000 välinen yö AA 6182 NewYork-Helsinki

- 4.8.2001 AA 6177 Helsinki-Lontoo/Heathrow

- 11.8.2001 AA 6178 Lontoo/Heathrow-Helsinki

Palvelu pelasi aivan yhtä hyvin kuin Finnairin lennolla, sillä nämä kaikki lennot tapahtuivat Finnairin koneilla huolimatta siitä, että niillä oli Americanin lentonumerot.

Americanin Helsingin ja NewYorkin välisillä lennoilla palvelu oli kuulokkeiden käytön osalta jopa parempaa kuin Finnairin sellaisilla lennoilla, jotka lennetään kuulokejärjestelmällä varustetuilla suurilla konetyypeillä. Kuulokkeista ei tarvinnut maksaa penniäkään ja ne olivat jo koneeseen sisään mennessäni valmiina istuinpaikalla, kun Finnair puolestaan peri yhteensä kahden euron maksun niistä lentäessäni helmikuussa 2002 Finnairilla edestakaisin Helsingistä Arrecifeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anteeksi kun vedän pollin takaisin julkisuuteen.. Mutta eikö kukaan ole huomannut että tämän olisi pitänyt olla ilmailu-osiolla ;D

On tapahtunut paha sekaannus..

PS: Saa äänestää.. Ne jotka eivät aikaisemmin äänestäneet..

PS II:ainiin ja anteeksi huono valikoima..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun valintani oli Alitalia, ihan vaan tyylikkäiden koneiden maalausten takia.

Jonne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anteeksi kun vedän pollin takaisin julkisuuteen.. Mutta eikö kukaan ole huomannut että tämän olisi pitänyt olla ilmailu-osiolla ;D

On tapahtunut paha sekaannus..

No olisit sitten pistänyt se oikeaan paikkaan heti kerralla, niin ei tarvitsisi nostella kuukausia vanhoja, jo unohdettuja ketjuja enää pinnalle ::) :-X

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Cathay Pasific

Perustelu: eräs vientitykki sen joskus sata vuotta sitten määritteli: Finskin emännän kalsea komento saa karvat pystyyn, ja C.P:n emännän makuuhuoneääni saa........pystyyn....

Ja kyllä se näin on, vaan siitä on kaaaauuuuaaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Americanin Helsingin ja NewYorkin välisillä lennoilla palvelu oli kuulokkeiden käytön osalta jopa parempaa kuin Finnairin sellaisilla lennoilla, jotka lennetään kuulokejärjestelmällä varustetuilla suurilla konetyypeillä. Kuulokkeista ei tarvinnut maksaa penniäkään ja ne olivat jo koneeseen sisään mennessäni valmiina istuinpaikalla, kun Finnair puolestaan peri yhteensä kahden euron maksun niistä lentäessäni helmikuussa 2002 Finnairilla edestakaisin Helsingistä Arrecifeen.

Arrecifen lentosi on ollut lomalento, joilla kaikki maksaa erikseen.

Ei Helsingin ja Nycin välillä Finnairilla kuulokkeista mitään tarvitse maksaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näistä muutamista mitä nyt olen käyttänyt : Finnair, Malev, Delta, Air France ja Continental, vastaan Air France. Turistiluokat muuten aika vakiokamaa kaikilla, mutta AF:llä olen saanut parhaat pöperöt :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aeroflot... Kyllä, olen suomen kansalainen, syy on tupolev tu-144 ja tupolev tu-114

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy sanoa, että Finnairilla on ihan hyvää palvelua(kyllä kaikille tulee joskus huono päivä. siis puolustan tässä finnairin emoja joita haukutaan aina) Blue1 olen myös saanut hyvää palvelua ja on aika kärjessä lempiyhtiöissäni.

Saksan ilmavaivat on myös lemppareitani, mutta kaikesta huolimatta Finnair.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehdottomasti Skymen.

Kone lähtee silloin kun haluan ja pöperöt saan ennen ja jälkeen lennon.

Ilkka Portti vois lopetta tuon Soderin mollaamisen, ei enää naurata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilkka Portti vois lopetta tuon Soderin mollaamisen, ei enää naurata.

Jos panit merkille, niin se viesti on lähetetty lähes puoli vuotta sitten... Aikana jolloin debaatti Soder Aviationista oli kuumimmillaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos panit merkille, niin se viesti on lähetetty lähes puoli vuotta sitten... Aikana jolloin debaatti Soder Aviationista oli kuumimmillaan.

Pysäytä sitten se debaattis.

Voin tuoda Tommin sun etees, sano sitten loputkin kommenttis.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pysäytä sitten se debaattis.

Keskustelu Soderista on loppunut jo aikoja sitten viestiketjussa "Soder Aviationin tapahtumia".

Voin tuoda Tommin sun etees, sano sitten loputkin kommenttis.

Ei ole tarvista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tyhjästä uhosta ehkä paha nyhjästä , asiaa.

Ei kuulu ilmailuhenkeen tollanen.

ko. kaverin kiva lukea tollasia kommentteja, voimatta itse vastata. Ajatteles näinkin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tyhjästä uhosta ehkä paha nyhjästä , asiaa.

Ei kuulu ilmailuhenkeen tollanen.

ko. kaverin kiva lukea tollasia kommentteja, voimatta itse vastata. Ajatteles näinkin

Ihan hyvin hän voi rekisteröityä tänne ja kommentoida itse aisaa, jos välttämättä tahtoo. Niinhän kävi taannoin AFI keskustelussa, joku AFI:n henkilökunnasta rekisteröity tänne ja osallistui näin keskusteluun. Sitä paitsi Ilkkahan tuossa juuri sanoi, että tuosta on aikaa jo puoli vuotta ja et asiasta keskustelu on lopetettu jo ajat sitten, niin mitä sä vielä sitten jauhat tätä samaa?!?! >:(:P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivotan Tommille hyvää jatkoa ja parempaa tulevaisuutta. Ehkä ensi syksynä Soder Airways taas uudella nimellä. Kilpailu Suomen(-kin) markkinoilla on aina varsinkin turistin kannalta hyvä asia mutta viime kauden aloitus oli sellainen fiasko ettei pahemmasta väliä , reititys ja kohteet kohallaan mutta siihen se jäikin. Varmasti vaikutti koko kauden matkustajamääriin ja vaikuttaa tulevaisuudessakin ellei ole parempaa näyttää. Jos saan veikata niin epäilen jonkin verran että lipputulot eivät kattaneet edes sen kasikymppisen vuokraa + hesavantaan parkkimaksuja.

Uutta yritystä syksyyn vaan mutta vähän uskottavammalta pohjalta jos tarkoituksena oikeasti on kannattava lentotoiminta....tiedä sitten niin......

Se lentoyhtiö on muuten Transwede , ainoa jolla on ollut aikoinaan mahdollista matkustaa chartterilla Arlandasta Miamiin MD87:lla , siinä on jo yritystä vaikka 80-luvun loppua elettiinkin, oli silloinkin jo "isoja"kin koneita pitkille reiteille.

- :) -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaska: Jos jollakulla (vaikka nyt sitten itse Soderin pyörittäjillä, kun kerran tuttuja olette) on jotain sanottavaa, niin kukas sitä kommentointia estää, kuten Marko mainitsikin.

Soderin seuraamiselle on täällä pyhitetty ihan oma ketjukin: http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=17;action=display;threadid=34013;start=msg424879 (tarinaa ihan 17 sivun verran, eli siitä lukemaan vaan), joten tähän ketjuun niitä kommentteja ei kannata laittaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaska: Jos jollakulla (vaikka nyt sitten itse Soderin pyörittäjillä, kun kerran tuttuja olette) on jotain sanottavaa, niin kukas sitä kommentointia estää, kuten Marko mainitsikin.

Soderin seuraamiselle on täällä pyhitetty ihan oma ketjukin: http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=17;action=display;threadid=34013;start=msg424879 (tarinaa ihan 17 sivun verran, eli siitä lukemaan vaan), joten tähän ketjuun niitä kommentteja ei kannata laittaa.

Kysyn vain, miksi tässä ketjussa niitä kommentteja ja herjoja saa muut kaverisi esittää.

Kysyn vaan, taidat olla puolueellinen ja siten kelvoton valvoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään