Ville Viiperi

Lempi lentoyhtiösi!

83 viestiä aiheessa

Jaa, tarina kuitenkin kertoo, että KLM:n Euroopan-lennot olisivat aika kuivia:

Niin, en nyt tarkoittanutkaan tuota tarjoilupuolta ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ryanair (+muut halpoja lentoja tarjoavat)

Nuo yhtiöt mahdollistanu sen, että voi itseni tapaiset tavalliset kaduntallaajat käydä myöskin matkustelemassa. Myöskin Flying Finn ja Söder olleet itseni mieleen, tuodessaan kilpailua Suomen markkinoille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Spantaxin Convair Coronadolla pli paras kyyti Mallorcalta Hesaan.... Palvelusta en muista mittään mutta tajusin jo silloin että se oli mun urani harvinaisin matkustajasuihkukonematka ;D Toinen oli Swissairin DC-8-lento Zrh-Gva.

Parasta palvelua olen saanut Finnairin Busineksessa Hel-Bkk-Sin-Hel tänä keväänä.

Coronado-Cai (ei suinkaan Kai "Konrad" Asplund!!!!)

Tässäpä sama kaunokainen EFHK:lla jonka kyydissä lensin.. ©Foto:Lassi Tolvanen

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Parasta palvelua olen saanut Finnairin Busineksessa Hel-Bkk-Sin-Hel tänä keväänä.

Pah, Late, vaimosi oli kuitenkin siellä Service Chefinä!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pah, Late, vaimosi oli kuitenkin siellä Service Chefinä!  :)

Parempaa, vaimon kavereita ;D

Business-Begga

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun suosikki on ollut kuollut ja kuopattu jo yli kymmenen vuotta mutta kyllä Pan Am:issa oli sitä jotain... Tai ehkä se oli sitä lapsuuden mielikuvakäsitystä. Ainakin markkinoinnissa Pan Am oli onnistunut, sillä se nyt kuitenkin oli käsite 747 koneineen ja  melkein joka puolella palloa tunnettu. Vähän sama juttu kun leffoissakin (kuten Die Hard 2 ja sit se yksi Stephen Kingin) ollut Tristar oli komea kone. Nykyisistä, jos jotain pitäis nimetä, niin Finski nyt tietysti md11 ansiosta, mutta visuaalisesti AA:n koneet on vanhahtavasta tyylistään huolimatta siistejä - varsinkin jos runko on juuri puunattu heijastellen kuin peili.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään