Pentti Köylijärvi

Miksiköhän Norran ATR palasi EFHK.lle tänään, AY 983

8 viestiä aiheessa

 

Huomasin, että ilmeisesti joku ei mennyt ihan suunnitellun mukaan, kun Norran ATR AY 983 palasi takaisin EFHK:lle pikku lenkin jälkeen. Olisiko jollakulla tietoa, mikä meni pieleen.

 

 

capture.jpg.0d91fdd5a432d0552954e73dd72f2f5f.jpg

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joku pikku tekninen vika, jota ei saataisi kuitattua pois Brommassa, eli takaisin Vantaalle. Varsin normaalia. Itsekin aikanaan tehnyt useamman kertaa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Lännen suunnasta saapuneilla sääolosuhteilla saattaisi ehkä olla jotain tekemistä asian kanssa..? Onko Bromma ollut avoinna..?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Lännen suunnasta saapuneilla sääolosuhteilla saattaisi ehkä olla jotain tekemistä asian kanssa..? Onko Bromma ollut avoinna..?

 

Tänään Tukholmassa oli navakkaa tuulta mutta enemmänkin tuli vettä kuin lunta. Oma paluulento (SK722) delayed pari tuntia. Nyt istutaan koneessa (CRJ900) odottamassa lähtölupaa Helsingin päästä...voi tulla vartin kuluttua tai voi tulla parin tunnin kuluttua...

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onkohan moinen ylösveto nyt kysymisen arvoinen juttu... :-[ ?

 

Ylösvetohan tuo ei tosiaan ollut. Mutta kun kelit niin lähtö- kuin kohdepäässä tavallista haastavammat, niin nopealle paluulle vaihtoehtoja on tavallista enemmän. Siitä uteliaisuus. Eihän tää sinällään tavatonta, itsekin matkustajana samanlaisia kokenut moottorin rikkoutumisesta lähtien.

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ilmeisesti sää oli huono muuallakin. Itse oli tarkoitus tulla 14:55 koneella Turusta Helsinkiin, mutta bussimatkailuksi meni. Porttihenkilökunnan mukaan saapuvan koneen laskua yritettiin yhdestä suunnasta ja tarkoitus oli kokeilla toisesta suunnasta, mutta päätyi pyörimään Naantalin yllä ja palasi takaisin Helsinkiin. Brommasta ei tietoa, mutta Turussa oli melko suorana sivutuulena 15kt ja 27kt puuskat ja lumipyryssä todella huono näkyvyys. En tiedä paljonko luminen ja liukas kiitotie vaikuttaa esimerkiksi ATR:n suurimpaan sivutuulikomponenttiin, kun nopealla googlella löysin vain kuivalle kiitotielle tietoa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään