Reijo Österberg

Osoitteenmuutos viestintävirastoon

3 viestiä aiheessa

Viestintävirasto lähetti vuotuisen ilmailuradion taajuusmaksulaskun vanhaan osoitteeseeni, vaikka olin tehnyt muuttoilmoituksen maistraattiin puoli vuotta aiemmin. No kirje oli osoiteselvitetty Postissa ja tuli perille. Ihmeellist, että valtion virastoon, joka valvoo valtakunnan viestintää, ei saa uutta osoitetta suoraan, vaikka moni muu virasto ja yritys saa. Maistraatin nettisivulla olevassa luettelossa mm. Viestintävirasto saa muuttotiedon suoraan, mutta se ei saamani tiedon mukaan enää pidä paikkaansa sen jälkeen, kun tv-lupamaksuasiat siirtyivät verottajalle. Ei voi muuta kuin ihmetellä tilannetta!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuttoilmoitus maistraattiin riitti. Viestintävirasto lähetti pyytämättä ja kysymättä "radioamatöörilähettimen taajuusmaksun" ja "aluksen tai ilma-aluksen radiolähettimen taajuusmaksun" uuteen osoitteeseeni.

Olen ollut Viestintäviraston ja sen edeltäjien asiakkaana jo vuodesta 1960.

Radio- ja televisiolupaa en muuten tuolloin tarvinnut, koska Suomen Radioamatööriliitto oli Ylen osakkeenomistaja.

:-)   Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viestintävirasto lähetti vuotuisen ilmailuradion taajuusmaksulaskun vanhaan osoitteeseeni, vaikka olin tehnyt muuttoilmoituksen maistraattiin puoli vuotta aiemmin. No kirje oli osoiteselvitetty Postissa ja tuli perille. Ihmeellist, että valtion virastoon, joka valvoo valtakunnan viestintää, ei saa uutta osoitetta suoraan, vaikka moni muu virasto ja yritys saa. Maistraatin nettisivulla olevassa luettelossa mm. Viestintävirasto saa muuttotiedon suoraan, mutta se ei saamani tiedon mukaan enää pidä paikkaansa sen jälkeen, kun tv-lupamaksuasiat siirtyivät verottajalle. Ei voi muuta kuin ihmetellä tilannetta!

Minäkin pyysin laskuja pdf:nä sähköpostiin, mutta ei kuulemma onnistu - taitaa olla paperilaskutuksen viimeinen linnake ;D.  No Trafi taitaa olla toinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään