Ismo Nurmi

DVD:n aluekoodien huijaus

6 viestiä aiheessa

Huomioithan että töllön pitää toistaa myös NTSC-videota. Oletan että ovat jenkkilevyjä.

Ja itse soittimeen. Kutakuinkin joka soittimessa on eri tapa saada kierrettyä nuita aluekoodeja. Joissain vaihdetaan modifioitua piiriä. Toisissa riittää että käytetään sopivaa kaukosäätimen tai etupaneelin näppäinyhdistelmää. Joissain soittimissa on suoraan tuki kaikille aluekoodeille. Tätä viimeisintä tosin ei sinun soittimessasi ilmiselvästikkään ole.

Paras ystäväsi on tällä hetkellä Google, josta voi yrittää etsiä esimerkiksi hakusanoilla "Region code change", "region free" tai jotain muuta tuonnepäin viittaavaa. Lisättynä soittimesi mallilla.

- J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun tietokoneen DVD-asemassa ajureissa on varoitus, että aseman aluekoodia voi vaihtaa 4 kertaa, jonka jälkeen aluekoodi jymähtää viimeksi valittuun, eikä sitä voi sen jälkeen vaihtaa. Onko DVD-soittimissa samanlaisia rajoitteita?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PC:n kanssa luulen että dvd:n soitto-ohjelman uudelleen asennus auttaa tai sitten voi hakea kohdan rekisteristä ja poistaa sen (nyrkkiarvio).

Positiivista on se, että tuo netistä löydetty koodi toimi. Nyt soitin pyörittää kaikenkarvaisia aluekoodeja. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään