Kalle Autio

Sony IP7 DV-kamerasta!

6 viestiä aiheessa

Moro!

Pitäis jouluksi hankkia DV-kamera ja nyt onkin sopiva haussa. Tossa yks kaveri myis uutta Sonyn IP7 DV-kameraa. Onko kokemuksia? Itse en tiedä DV-kameroista juuri mitään, joten muiden mielipiteet on siis tervetulleita. Kameran tulisi aika monipuoliseen käyttöön, varmasti koneiden kuvaus mukaanlukien.

Kaltsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

IP7 - Tuosta en tiedä mitään... Mallikin on hieman outo. Eikös Sonyn videokamerat ole malleiltaan DCR - XXX? Itse haluaisin Sonyn DCR-PC101:n joululahjaksi ja se voisi olla hyvä sinullekin; uskoisin. Hinnasta ei ollut harmainta haavistusta mutta kannattaa kysellä alan liikkeistä. Lissä malleja: www.sony-europe.com / www.sony.fi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

itse omistan jvc:n ja kehoitan omasta puolestani hankkimaan sellaisen jossa on ieee-portti molemmansuuntainen, säästyypi monenmoiselta vaivalta jos meinaa käsitellä kuvaa koneella

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on Sonyn DCR-TRV25E, 1megapixeli riittää telkkarin katsomiseen erinomaisesti, ja käytännössä kaikki toiminnot mitä tarvitaan, on siinä. Tosin hintaakin alkaa jo kertyä, mutta eipäs tuo mittään... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään