Guest kiza

Acer Aspire 1363 vs. 1522

9 viestiä aiheessa

Itse en kyllä kovinkaan ostais kannettavaa simun pelaamiseen.Tahtoo olla kalliita ja paremman pöytäkoneen saisi halvemmalla kun huonomman kannettavan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en kyllä kovinkaan ostais kannettavaa simun pelaamiseen.Tahtoo olla kalliita ja paremman pöytäkoneen saisi halvemmalla kun huonomman kannettavan

Eipäs menä nyt tähän offtopicciin!

Haluan vain tietää kumpi sopii paremmin simuiluun? En sitä kumpi on parempi: Kannettava vai pöytäkone! >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipäs menä nyt tähän offtopicciin!

Haluan vain tietää kumpi sopii paremmin simuiluun? En sitä kumpi on parempi: Kannettava vai pöytäkone! >:(

Itseppä kysyit kumpi sopii paremmin simuiluu mutta samapa se mulle itehhän siinä rahojas tuhlaat :o

Edit:Ei kannata kysyä jos ei kestä arvostelua!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Empä edes kahtonu nuita speksejä. Mutta nuo Arpirethan on Sepron prosessoreilla, jotka on kutakuinkin yhtä tehokkaita kuin Intelin puolella vastaava Celeron. Se näytönohjaimen kanssa on pullonkaulana. En ota kansaa siihen miten ko pakettien näytönohjaimet piisaa.

Muutenhan läppärikin sopii nykyään pelaamiseenkin. USB-porttien kanssa saa peliohjaimet kiinni. Muistia saa saman kuin pöytäkoneseen ja levyä on.

Ihte hankin aika vasta Aspire 1360:n, joka on lähinnäkin työkäytössä. Ainoa peli on Civilization, joka nyt ei koneelta paljoa edes kysele. Koneena tämä on ollut hyvä. Eli olen ollut itse rautaan erittäin tyytyväinen.

- J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aspire 1682LMi (P4, 1,5Ghz) itsellä... Hyvin pelittää ja itseasiassa tuntuu jopa nopeammalta kuin tämä pöytäkone AMD 1800+... Tärkeintä oli nimenomaan että vehkeessä EI ole jaettu näytönohjain(muisti) ja prossu on kannettaviin suunniteltu, niin ei sitten ehkä kuluta niin paljon akkua ja tuottaa vähemmän lämpöä.

Itse mietin tota widescreeniä pitkään, mutta otin ilman koska ei ollut oikein faktaa että aiheuttaako ongelmia peleissä vai ei (kun sillä on se oma resoluutionsa ja oma poikkeava kuvasuhde). Netistä googlaamalla tuli vähän sekalaisia tuloksia, niin otin normaaliversion 15" näytöllä kun pelitkin on näiden hommien lisäksi aika käytetty juttu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tärkeintä oli nimenomaan että vehkeessä EI ole jaettu näytönohjain(muisti) ja prossu on kannettaviin suunniteltu, niin ei sitten ehkä kuluta niin paljon akkua ja tuottaa vähemmän lämpöä.

Onko kummassakaan jaettua näytönohjainta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kummassakaan jaettua näytönohjainta?

Näyttäisi olevan omat muistit molempien näytönohjaimilla:

1363:

NVIDIA® GeForce™ FX Go5200 with 64 MB of external DDR video RAM, supporting both 8X AGP and Microsoft® DirectX® 9.0b

1520:

NVIDIA® GeForce™ FX Go5700 with 64 MB of external DDR video RAM, supporting both 8X AGP and Microsoft® DirectX® 9.0b

Löytyy kun kaivaa speksejä sitä etusivua pidemmälle, otsikon "Lisätietoja" alla "Technical Specifications"...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään