Juhani Aarre

Käyttäjämäärä/ aktiivisuus

5 viestiä aiheessa

Miten nyt tuntuu foorumia seuratessa, että uusi ulkoasu tai kenties ajankohta on pudottanut viestien ja varsinkin kuvien määrää foorumilla?

Onks tää mutu vai voiko jostain saada ihan faktaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävijätilastot eivät muuton jälkeen ole vielä kauhean luotettavia, koska uudella foorumilla esim. sivulatauksia lasketaan eri tavalla (paljon sisältöä ladataan ilman kokonaista uutta sivulatausta, esim. viestiketjun sivua vaihtaessa tai viesti lähetettäessä). Eli mitään faktaa en oikein vielä mene sanomaan.

Se on kyllä ihan selvästi tilastoissa, että Googlen hakujen kautta sisään tulleiden vieraiden määrä tippui päivityksen jälkeen noin 75%, mutta se oli täysin odotettavissa koska kaikkien viestiketjujen osoite on muuttunut (ja ohjauksen rakentaminen vanhasta osoitteesta uuteen olisi ollut turhan vaivalloista). Nyt Google alkaa olla kuitenkin jo indeksoinut uudet osoitteet ja tuo palautuu kohti normaalia.

Kuvagalleria vielä hakee muotoaan (lisää palautetta kiitos ;)), mutta eiköhän senkin osalta totuta uuteen systeemiin. Etenkin kunhan minulla aika sallii tehdä suunnitellut viilaukset loppuun siellä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin olen vähän katellut, että väh. 50% on viestit/ kuvat vähentyneet.

Arvaa paikka lienee ainoa, joka pelittää suunnilleen entiseeen malliin.

Täytyy myöntää, että itelläkin on tänne "raskaampi" päästä vanhaan verrattuna edes kirjautumatta. Jotenkin vaan toimii hitaammiin Firefox, Edge, Opera... mutuja taas...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin minun empiiristen havaintojen mukaan sekä FsNordicin ja FlightForumin aktiivisuus on suorastaan romahtanut. Koskee myös itseäni kun en jaksa kahdella foorumilla oikein kirjoitella.

Lisäksi hiukan hämäävää kun samat vanhat viestiketjut elää erilaista omaa elämäänsä kummallakin foorumilla. Tosin sitä elämää ei nyt hirveästi ole ollut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koska olen simulaattori-ilmailija, tulee tälle FlightForumin puolelle kirjoiteltua enää harvemmin. Minun puolestani sen FSNordicin vanhan softan voisi kokonaan poistaa ja koko simufoorumin yhdistää jälleen samalle alueelle kuin FF. Se vanha FSNordicin softa on alkanut jostain syystä temppuilemaan. Viestisivut eivät aina lataudu kokonaan. Joskus reloadia joutuu näpyttelemään jopa 10 kertaa ennen kuin sivun voi lukea kokonaan. Kuvien lähettäminen on toinen asia, joka takkuilee. Enkä ole ainoa siellä, joka näistä on valittanut.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään