Jouko Juhani Lähteenmäki

Meni hyvä foorumi täysin pilalle!

13 viestiä aiheessa

Olen varmaan erittäin tyhmä, kun en enää saa mitään irti tästä foorumista sen "uudistamisen", eli savolaisittain sanoen vituiks män uudistuksen jälkeen. Pakko siirtyä helponpiin ulkomaisiin alan foorumeihin. Sopii mulle huomattavasti paremmin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millä tavalla "ei saa mitään irti"? Helpompi kehittää kun on jotain kättäpidempää....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin ensimmäisenä ihmetyksen aiheena tuli vastaan toi onko alueella uusia lukemattomia viestejä kuvake joka pitää nykyään itse nollata. Edellisellä foorumilla nollautui kun kävi alueen puolella ja nykyään pitää siis klikata käsin sitä kuvaketta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo pääsivun kuvakkeen väri on ns. "listalla" eli sama häiritsee minuakin, ja kun muiden projektien aika antaa myöden niin on taas tänne luvassa päivitystä ja täytyy katsoa jos saaa vaihdettua vanhaan tyyliin sen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa virittää "Lukematon sisältö viime käynnistä" -toiminto omaan makuun sopivaksi, siihen tämä uusi tarjoaa käyttäjälle paljon hyviä vaihtoehtoja. Ei tarvitse kuvakkeen väriäkään seurata enää ollenkaan. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseä häiritsee montakin asiaa. Juuri nyt ehkä että mobiilissa on niin vähän tietoa ruudulla kerrallaan. Teksti on harvaa ja dataa puuttuu. Ei voi zoomailla uloskaan. Kyllä on paljon käytettävyysasioita mitä ei entiselle tasolleen enää saa (ainakaan tällä softalla)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on ainakin hidastunu sivut ja välillä heittää pihalle ku lataa jotain aihetta

Muokattu: , käyttäjä: Paul Pessi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseäni lähinnä harmittaa se ettei oikeassa reunassa ole nuolta ylös joka skrollaisi sivun ylös automaattisesti. Airlines.net:ssä on tämä toiminto ja se helpottaa käytettävyyttä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis oman viestin,eikös se poisteta näin : kommenttisi alla on linkki valinnat jota klikkaamalla tulee piilota ja siitä pitäisi poistua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
20.10.2018 at 11.33, Jaakko Männistö kirjoitti:

Siis oman viestin,eikös se poisteta näin : kommenttisi alla on linkki valinnat jota klikkaamalla tulee piilota ja siitä pitäisi poistua.

Tuo kai vain ottaa sen pois näkyvistä mutta ei poista kokonaan. Mitä sanoo ylläpito?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
27/10/2018 at 19.27, Jarmo Kohtanen kirjoitti:

Tuo kai vain ottaa sen pois näkyvistä mutta ei poista kokonaan. Mitä sanoo ylläpito?

Juu, juuri noin, poistuu sitten automaattisesti pienen ajan kuluttua. Näin päin siksi eikä suoraa poistoa, kun on tullut pari vahinkolaukausta ja koko ketju kadotettu..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään