Guest LEMPPA

EFHK:lle Kesätöihin

11 viestiä aiheessa

mikä olis järkevin tapa hakee sinne kesätöihin?

tai jos sinne ees otetaan??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joihinkin tehtäviin on mahdollista päästä 17-vuotiaana mutta se ei taida nyt auttaa tässä tilanteessa mitään.. Itselläni kesäharjoittelijan hakemus lähetettynä Finnairille tekniikan puolelle .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joihinkin tehtäviin on mahdollista päästä 17-vuotiaana mutta se ei taida nyt auttaa tässä tilanteessa mitään..

Millaisia tehtäviä ne olisivat ja miten pystyisi hakemaan kesätyö paikkaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millaisia tehtäviä ne olisivat ja miten pystyisi hakemaan kesätyö paikkaa?

Kannattaa katsoa finnairin sivuilta -> Finnair konserni -> uraportti -> avoimet työpaikat. Itse laitoin juuri hakemuksen kesäharjoittelijan vakanssista tekniikan puolelle. Toivottavasti tärppää!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa katsoa finnairin sivuilta -> Finnair konserni -> uraportti -> avoimet työpaikat. Itse laitoin juuri hakemuksen kesäharjoittelijan vakanssista tekniikan puolelle. Toivottavasti tärppää!

Vaikka Vinnair onkin lähes Jumalan asemassa tällä foorumilla kannattaa kuitenkin muistaa että on niitä muitakin firmoja EFHK:lla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin itse mitä olen kahtena kesänä Securitaksen leivissä kentällä pyörinyt, olen huomannut että Lassila & Tikanojalla on nuorempiakin työntekijöitä --- voin tietenkin olla myös väärässä, mutta jos myös siivoushommat kiinnostaa niin kannattaa ottaa selvää. Entäs lentokoneiden siivoaminen? Tuskinpa nuo nyt täysi-ikäisyyttä vaativat.

Tuossa vielä linkki L&T:n sivuille

ISS:n rekrysivut, tarjolla lentokoneiden siivousta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jet Flite

Blue1 -vaikka varsinkin rasvarit on aika leuhkaa sakkia ;D

AirFix (vai mikä aviation se nykyään on)

Golden/Fincomm

AirFinland, taitas olla toimistotyötä?

Mitäs muuta, pääseekö noihin Globen ja muiden aherrusvirmojen listoille kovinkin nuorena?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin itse mitä olen kahtena kesänä Securitaksen leivissä kentällä pyörinyt, olen huomannut että Lassila & Tikanojalla on nuorempiakin työntekijöitä --- voin tietenkin olla myös väärässä, mutta jos myös siivoushommat kiinnostaa niin kannattaa ottaa selvää. Entäs lentokoneiden siivoaminen? Tuskinpa nuo nyt täysi-ikäisyyttä vaativat.

Tuossa vielä linkki L&T:n sivuille

ISS:n rekrysivut, tarjolla lentokoneiden siivousta

Jos v***umainen työ olemattomalla liksalla painaa vähemmän vaakakupissa kuin lähes rajoittamattomat mahdollisuudet liikuskella lentsikoiden seassa ja kimpussa ympäri HK:ta, on lentokonesiivous selkeä valinta. Täysi-ikäinenkään ei tarvinne edelleenkään olla....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään