Guest lauriv83

KLM:n lentolipuista

3 viestiä aiheessa

Moi pitkästä aikaa! Tuli heti kysymys.. Oon ostanu pari lippua Torontoon KLM:llä. Nyt olis vähä pakko saada vaihdettua yhden matkustajan nimitiedot lippuun henk.kohtaisista sysitä hän ei pääse enää matkalle. Oniistuuko matkustajatietojen vaihto jos vie lipun EFHK:n klm:n palvelupisteeseen? Tätä kautta vai miten? ??? Kiitos!!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi pitkästä aikaa! Tuli heti kysymys.. Oon ostanu pari lippua Torontoon KLM:llä. Nyt olis vähä pakko saada vaihdettua yhden matkustajan nimitiedot lippuun henk.kohtaisista sysitä hän ei pääse enää matkalle. Oniistuuko matkustajatietojen vaihto jos vie lipun EFHK:n klm:n palvelupisteeseen? Tätä kautta vai miten? ??? Kiitos!!!

Tähän osaa varmasti vastata KLM parhaiten itse, soita niille tai matkatoimistoon jos ostit lipun matkatoimiston kautta.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moe.

Alkaa tuntua siltä (kun on muutaman kerran ostanut "hyvää" ja halpaa", että lentolippujen osalta tuo suluissa oleva pitää myös paikkansa.

Halvalla pääset jonnekin, mutta kaikki pitää tietää jetsulleen "vuotta" ennen matkaa ja mitään ei voi muuttaa ennen kun joltakin lipunostajalta lähtee pää irti!

"Mulla taitaa Hel-Sin lipussa lukea, että käsilläänseisominen on 3viikkoa ennen matkaa kielletty" ;) On tää ...kele yhtä odotusta, että millon Finnair kertoo, että mitkä lennot mahdollisesti lennetään lakon aikana...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään