Jorma Sipiläinen

Makkaranpaistoilta tänään EFHN

6 viestiä aiheessa

Perinteinen Bike n Fly iltama tänään Hangossa. Kaikki vierailijat ovat erittäin tervetullleita Hangon lentokentälle. Järjestyy myös kuljetus keskustaan konevierailijoille.

Halpaa makkaraa ja kahvia tarjolla.

T. Hangon lentokerho

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No höh, huomasin tämän vasta nyt. Olisin tietenkin tullut, varmaan moni muukin. Suosittelen facebook-ryhmää Ilmailu myös näille. Ehkä vaikka päivä tai viikko tai kuukausi ennen niin saatte ostaa 2 grilliä lisää!

Viime vuonna oli tosi kivaa!

Timo

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Totesimme tänään itsekin Jorman lastensa kanssa grillatessa ylijäänyttä makkaraa että käyttämämme kutsutapa jossa kerhoille meni kutsut ei toiminut. Ilmeisesti ainoastaan yksi viidestä vierailijasta oli tullut kerhokutsujen tuomana. Ehkä FB ja suorat kutsut piloteille ja koneen omistajille toimisi paremmin. Ensi vuonna uudelleen suuremmalla osaanotolla.

Rodney

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikka itse en olisi ollut aikeissa osallistuakaan sinänsä hienoon tilaisuuteenne jo etäisyydenkin vuoksi,niin jollain tavalla masentavaa todeta,että Itse kaikkivaltias fb tai sen puute,olisi ollut suuri vaikuttaja myös tähän makkaranpaisto-iltaan. Tuo kutsuhan on täällä foorumilla ollut ihan päällimmäisenä luettavissa jo monta päivää,mutta näköjään fb on monien kohdalla ohittanut FF:n.:|

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
8/6/2018 at 06.31, Jaakko Männistö kirjoitti:

Tuo kutsuhan on täällä foorumilla ollut ihan päällimmäisenä luettavissa jo monta päivää

Itse asiassa Kaima laittoi kutsun FF:iin vain neljä tuntia ennen tapahtumaa joten hälytyslähdön makuahan siinä oli. Ylijääneitä makkaroita syötiin kolme päivää tapahtuman jälkeen.

Varmaan FB on monissa tapauksissa ohittanut FF:n mutta siinä olen vain toisen käden tietojen varassa kun en kuulu FB:iin.

Rodney

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo,tarkemmin lukaistuna,niinpäs olikin samana päivänä. Toisen käden tietojen varassa täälläkin,mutta elo rullaa varsin mukavasti ilman f-bookiakin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään