Juha Paulavuo

Koiran lentoboksi ja Norwegian

9 viestiä aiheessa

On herännyt keskustelu norwegianin oudosta määräyksestä koskien koirien kuljetuslaatikoita, Norwegianilla suurin sallittu boksin korkeus on 86 cm..... muuuten ok, mutta isojen boksien korkeus on 89-91 cm ... Mitä tuossa katselin muita yhtiöitä jotka lentävät B738-koneilla, niin millään muulla ei ole vastaavaa, joten tuskin tuo määräys johtuu rahtitilan koosta

Muokattu: , käyttäjä: Juha Paulavuo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ruumassa matkustavan koiran hinta vaihtelee tosi paljon matkasta ja lentoyhtiöstä toiseen. Euroopan sisällä hintahaitari on n. 70-120 €

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuljetamme koirannekin jos. Ei tarvitse kieltäytyä koirien kuljetuksesta, kun asian voi hoitaa muuten. Musta vaan tuntuu. En minä tästä mitään tiedä. Toiset yhtiöt hoitaa hommat ja ottaa maksut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
4 tuntia sitten, Juha Sippola kirjoitti:

Kuljetamme koirannekin jos. Ei tarvitse kieltäytyä koirien kuljetuksesta, kun asian voi hoitaa muuten. Musta vaan tuntuu. En minä tästä mitään tiedä. Toiset yhtiöt hoitaa hommat ja ottaa maksut.

Minä en ymmärtänyt tästä viestistä mitään. Ymmärsikö joku? ::)

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
31 minuuttia sitten, Tumi Hämäläinen kirjoitti:

Minä en ymmärtänyt tästä viestistä mitään. Ymmärsikö joku? ::)

Ei.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
10 tuntia sitten, Juha Paulavuo kirjoitti:

Norwegianilla suurin sallittu boksin korkeus on 86 cm..... muuuten ok, mutta isojen boksien korkeus on 89-91 cm

Ehkä viesti oli että kun speksaa oikein niin ei tarvitse ottaa bokseja ja koiria huolikseen.

Rodney

P.S. Lentäjän koira ei muutenkaan mene koskaan lennolla ruumaan. Ei kyseinen perämies ikinä valittanut ja CRM pelasi hyvin. Tässä tosin ekana päivänään Malmilla alle kahdeksan viikkoisena tutustumassa kaimansa nokkatavaratilaan.

116-1648_IMG.thumb.JPG.ef3014873f67bdb91230cc97764cb251.JPG

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
43 minuuttia sitten, Jorma Kosonen kirjoitti:

Ehkä viesti oli että kun speksaa oikein niin ei tarvitse ottaa bokseja ja koiria huolikseen.

EI ainakaan isoja koiria :hmm:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitään vastausta tuohon boksin koon syyhyn verrattuna muihin yhtiöihin mulla ei ole, mutta Norwegianilla oli myös ainakin muutama vuosi sitten myös sääntö monista muista yhtiöistä poiketen, että pieniäkään koiria ei kansainvälisellä lennolla saanut ottaa matkustamoon. (ja näyttää edelleen olevan, että vain kotimaan lennoilla sallittua) Jos ei jonkun lentoyhtiön ehdot miellytä, niin sitten pitää valita toinen lentoyhtiö.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään