Guest Jufernaut

Halpalennot Miamista/Miamiin (MIA) ?

6 viestiä aiheessa

Niin mitkäs halpikset käyttää kenttää ?

Vielä mieluiten sellaisia jotka lentää

Karibialle, Meksikoon, väli-Amerikkaan

tai Usassa Las Vegasiin ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin mitkäs halpikset käyttää kenttää ?

tai Usassa Las Vegasiin ?

Ainakin Airtran:lla ja America West:llä on mahdollista päästä MIA - LAS välin. Tosin välilaskujen ja koneenvaihtojen kera. ATA lentää myös Floridasta LAS:iin, joskaan ei MIA:sta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin Airtran:lla ja America West:llä on mahdollista päästä MIA - LAS välin. Tosin välilaskujen ja koneenvaihtojen kera. ATA lentää myös Floridasta LAS:iin, joskaan ei MIA:sta.

Jep. kiitoksia.

Äkkiseltään katsoen näytti että

America Westillä olisi suora Miami-Las Vegas.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pikku vinkkinä vaan, että Vegasiin kannattaa mennä viikolla, jos vain suinkin mahdollista. Hotellihinnat ovat su - to halvempia kuin pe - su.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tää nyt ei oo just sitä mitä haluat, kun Ecuador on Etelä- eikä Väli-Amerikassa, mutta Miamista Quitoon tai Guayaquiliin pääsee LanEcuadorilla melko halvalla, jopa alle 300 USD meno-paluu.

Itse lensin Guayaquiliin vuosi sitten, oikeen mainiot lennot oli ja mennessä jopa PTV turistiluokassa. Lennot itse asiassa operoi LanChile (Tai siis nykyään kai ihan vaan LAN). Harmittavasti niistä ei kuitenkaan irtoa Finnair Plussaa, kun lentonumero on LanEcuadorin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tää nyt ei oo just sitä mitä haluat, kun Ecuador on Etelä- eikä Väli-Amerikassa, mutta Miamista Quitoon tai Guayaquiliin pääsee LanEcuadorilla melko halvalla, jopa alle 300 USD meno-paluu.

Itse lensin Guayaquiliin vuosi sitten, oikeen mainiot lennot oli ja mennessä jopa PTV turistiluokassa. Lennot itse asiassa operoi LanChile (Tai siis nykyään kai ihan vaan LAN). Harmittavasti niistä ei kuitenkaan irtoa Finnair Plussaa, kun lentonumero on LanEcuadorin...

Kyllä tuokin voi käydä jos satun

eksymään ensin Miamiin ;)

Tarkoitus oli lähteä Finskin äkkilähdöllä

400 eurolla mutta tulikin juuri muuta ohjelmaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään