Mikko Maliniemi

Porin Bonanzat - siipien väri (kiire)

14 viestiä aiheessa

Hemmetti, nyt olis kiirus. Pitäis saada tietää, onko Suomen Ilmailuopiston Bonanzoissa siivet valkoiset, vai saman harmaat, kuin rungon alaosa on? En löytänyt yhtään kuvaa, mistä tuo olisi varmuudella selvinnyt... Varmasta tiedosta palkitsen karmalla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hitsi,

mulla on kotona kuva, mutta enhän mä siihen nyt heti käsiksi pääse.

kaikki pitäis laittaa nettiin...

väittäisin, että ainakin siinä koneessa, joka oli Kuopiossa viime kesänä, on valkoiset siivet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Airlinersista löytyy OH-BBK:sta yksi kuva,siivet näyttää ihan hopeisille. OH-BBL ja -BBM on ainaskin niitä, jos auttaa etsintöjäsi.

-th -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

väittäisin, että ainakin siinä koneessa, joka oli Kuopiossa viime kesänä, on valkoiset siivet.

Paitsi että Kuopiossa oli Finnairin Lentokerhon Debonair. Jos siis puhutaan siitä näytöksessä näytillä olleesta Beechistä... Ja siinä Debonairissa on mun mielestä kyllä harmaat siivet...

Airlinersista löytyy OH-BBK:sta yksi kuva,siivet näyttää ihan hopeisille. OH-BBL ja -BBM on ainaskin niitä, jos auttaa etsintöjäsi.

Juu, mulla on kyllä kaikki A.netin kuvat ja myös itse otettuja, mutta kaikissa on sellaiset valo-olosuhteet, että varmuudella ei voi päätellä, minkä väriset ne siivet on...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paitsi että Kuopiossa oli Finnairin Lentokerhon Debonair. Jos siis puhutaan siitä näytöksessä näytillä olleesta Beechistä...

Ääh, niinhän se olikin. Sama pää kesät talvet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin Suomen Ilmailuopiston sivuilla olevissa kuvissa näyttävät minun mielestäni valkoisilta.

Niin näyttää, mutta eipä esim. tässä kuvassa näy kunnolla edes tuota rungon alaosan harmaata. Ja toinen kylki vastaavasti näyttää kokoharmaalta:

http://www.suomenilmailuopisto.fi/pics/kuvag10.jpg

Kyllä minäkin tämän kuvan perusteella tuomitsisin ne siivet valkoisiksi, mutta tässäkin valo tulee niin idioottisuunnasta, että se voi silti olla harmaa tuo siipi:

http://www.suomenilmailuopisto.fi/pics/kalusto-bonanza.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikko: SIO:n Bonanzan siivet ovat valkoiset ylä ja alapuolelta. Varma tieto. Lähde:Siellä työskentelevä henkilö. Ja olen niitä joskus itsekkin hinkannut... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja jossei muuten usko, suosittelen edelleen kännyn käyttöä numeroon +358(0)2 6301700...vai onko enää tarpeen.

Tuskin kuitenkaan pahastuisivat soitosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikko: SIO:n Bonanzan siivet ovat valkoiset ylä ja alapuolelta. Varma tieto. Lähde:Siellä työskentelevä henkilö. Ja olen niitä joskus itsekkin hinkannut... :P

Dänk juu veri meni!! Nyt voi huoletta pistää paintin jakoon :)

[ Attachment removed / expired ]

Milloinkahan opisto modifioi koneet kärkitankeilla? :P

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinä kuvaosastolla olleessa stoorissa, jossa käsiteltiin pari kuukautta sitten Bonanza/Debonator-juttuja, oli muistaaksein kuva jostakin opiston Bonanzasta. En joutda ettimään tähän hätään (tai kai se hätä meni jo...)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään