Guest jokke29

palstalaiset ilmojen teillä vuonna 2004

54 viestiä aiheessa

Itselläni 44 lentoa vuonna -04. 17 matkustajana liikennekoneissa (joista neljä työmatkoja), 26 päällikkönä yleisilmailupäristimissä ja lisäksi yksi lento oppilaana. Suosituimmat kentät EFHF ja EFHK. ;)

 

-m

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Yhteensä 31 lentoa vuonna 2004, joista itse päällikkönä 17 lennolla. Tiimaa koneessa yhteensä noin 27 tuntia, joista päällikkönä reipas 13.

 

Kyydissä olo tapahtui 6 kaupallisella lennolla, neljällä ilmavoimien lennolla ja neljällä yleisilmailulennolla.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Purjelentokurssi + purjelentoa n. 15 h, matkustajana (näkyvyys eteenpäin) EFHK-ENGM-EFHK (RJ100) ja sitten 2 h Cessna 206 (Iisalmi-Helsinki, ei päällikkönä).

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Yhteensä n. 170 tuntia. Sisältää koululentoa, matkalentoa, purjelentoa, moottoripurjelentoa, laskuvarjohyppylentoa, mittarilentoa, taitolentoa ja ihan hyvin vuoksi huruiluakin. 8)

 

/Harri

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tiimaa kertyi noin kymmenisen tuntia, kaikki Hyvinkään laskukierroksessa.. Keskimääräinen lentoaika alle 10 minuuttia. Ei ollut aloittelevalle purtsikkapilotille mitenkään kehuttava kesä... :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

-24 Kertaa ARN-HEL

-Jokunen työnkuvaan liittyvä obsilento, ympäri suomea

-Kerran HEL-MAD-HEL

-Kerran OH-PJX:llä HEL-PORI-HEL

 

Ei erikoisempaa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Yhdellä edestakaisella reittilennolla EFHK-EFOU-EFHK ja 30 minuuttia Cessna 172:lla kiertelyä Helsingin edustalla. Eli en ole mikään kova matkustelija.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Helsinki-Tukholma BLUE1 (Avro)

 

Tukholma-Helsinki FLYME (B737)

 

Helsinki-Frankfurt LUFTHANSA (A321)

 

Frankfurt-Praha LUFTHANSA (A321)

 

Praha-Kööpenhamina SAS (MD-87)

 

Kööpenhamina-Helsinki BLUE1 (Avro)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Reilut 20 tuntia yksmoottoritiimaa päällikkönä, pursitiimaa säälittävät 3 tuntia (ne kesän kelit)

 

Huippuna reissu Piperillä Malmilta Cannesiin parin kaverin kanssa. Ja Air Finlandin putkella takaisin...

 

Toistakymmentä reissua putkella.

 

a

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Finnairin Mädärin kyydissä istuen seuraavat nihkeät lennot:

 

Helsinki-Budapest-Helsinki

Helsinki-Burgas-Helsinki

 

Eli eipä tuota liikaa tule lenneltyä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hävettää myöntää, mutta vähiin jäi, 6 tuntia mopulla ja ultralla. 15 tuntia on minusta jo onnistunut kausi nykyisillä tuntihinnoilla.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Finnairin bussikyydillä Helsinki-Milano-Helsinki

+ Aerolla Tampere-Helsinki-Tampere

 

Ei kannattane kaivaa henkseleitä kaapista

 

-Juha

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

-Helsinki-Ivalo väliä 3-4 kertaa

-Helsinki-Rovaniemi välin kerran

-Tampere-Frankfurt/Hahn-Tampere

-Tampere-Jämi-Tampere (N307AL)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

RJNK - RJTT - RJNK, 747SR, n. 50min/suunta

RJBB - EFHK, MD-11, 10h

EFHK - EFJY, ATR-72, n. 50min

 

Siinäpä nuo... Aikaisemminkaan ei ole paljoa tullut lennettyä, edellisvuonna

EFJY - EFHK ja EFHK - RJBB. Sitä ennen ainoastaan kerran, joskus kauan sitten, kun vaahtosammuttimetkin olivat meikäläisen kokoisia.

 

-Esa

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

2004 vuosi oli aika köyhä. :(

 

 

Niin oli,

 

kerran paluu reittiä Stansted - Tampere tammikuussa (Ryanair B737-800) (meno tapahtui jo joulukuussa 03).

 

Ja kertaalleen Tampere - Frankfurt-Hahn - Tampere samanlaisella rakkineella joulukuussa 04.

 

Ei kyllä kulunut lippuihinkaan kohtuuttomia summia ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

2x HEL-BKK-HEL MD-11 Y/C

1x TLL-HEL-BKK-HEL-TLL ATR72/MD-11 Y

2x BKK-SIN-BKK MD-11 C

2x BKK-HKG-BKK MD-11 C

noin 10x HEL-TLL-HEL ATR 72/MD-80 Y

HEL-FRA-HEL A320 Y

2x HEL-JOE-HEL ATR 72/MD-80 Y

BKK-CNX-BKK 757 Y

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Oli ihan hyvä vuosi ilmailullisesti - matkustajana sekä PPL(A) -oppilaana.

 

Tammikuussa matkustajana (Lufthansa A320+Varig B767+TAM F100):

HELSINKI-FRANKFURTH-RIO DE JANEIRO-NATAL-SAO LUIS-BELEM-MANAUS-BRASIL-RIO DE JANEIRO-FRANKFURTH-HELSINKI - erittäin monta mailia ja tuntia, melkein liikaa

 

Elokuussa (Finnair A320):

Helsinki-Samos-Helsinki

 

Lokakuu-> 10h PPL -lentoja EFKY (PA28).

 

TLi

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään