Jouni Turunen

Miten lentoemäntien ja stuerttien mahdollinen lakko vaikuttaa lentoliikenteeseen

5 viestiä aiheessa

Hei!

Alkoi hieman huolestuttamaan kun olen lähdössä 23 päivä Helsinkiin ja tulossa 28 päivä joka on mahdollisen lakon alkamispäivä.Vaikuttaako tämä mitenkään lentoihin onko mitään myöhästymisiä sen johdosta tulossa tai jotain vastaavaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selvinnee sitten tarkemmin jos lakko alkaa.

Mutta jo jossain olevat lomalaiset pitää firmojen hoitaa takaisin kotiin tavalla tai toisella, ja varmasti pieni osa reiteistä lennetään esimiesvoimin. Mutta käytännössä Finnairin, Blue1:n ja Air Finlandin lennot loppuvat. Goldeniin ja Aeroon ei ilmeisesti (?) vaikuta, mutta näillekin saattaa tulla reittimuutoksia (esim onko järkeä lentää EFTU-EFHK, kun lennolta normaalisti >70% on jatkomatkustajia jollekin toiselle lennolle, jota ei nyt lennettäisi).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Air fInlandilla ovat kovasti sitä mieltä että heillä ei lakkoilla:

TIEDOTE 25.2.2005

"Oy Air Finland Ltd:n lennot lennetään mahdollisesta lakosta huolimatta normaalisti. Yhtiön henkilökunta on ilmaissut voimakkaasti kantansa lakkoa vastaan. "

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Air fInlandilla ovat kovasti sitä mieltä että heillä ei lakkoilla:

Tässä vaiheessa on vielä yhtiöiden hyvä uhoilla ja kehuskella, että lakko ei vaikuta heidän liikenteeseensä. Sekin on osa taktiikkaa lakon estämiseksi. Aivan varmaa on, että lentoja tullaan perumaan paljon, jos lakko oikeasti alkaa.

Maalailihan Finnairkin kuvaa, jossa ainoastaa pieni määrä kotimaan lentoja jouduttaisiin perumaan mahdollisen lakon takia. Uskokoon ken tahtoo. Itse olen hieman eri mieltä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään