Guest Jufernaut

Karibian halpikset (LCC)

8 viestiä aiheessa

Mikäs Karibian alueella on halpalentoyhtiötilanne?

Dutch Caribbean taisi juuri mennä konkkaan.

Mitä siellä vielä toimii ?

Lentääkö esim. Kuubaan mikään lcc

tai vaikka Dom. Tasavaltaan tai Barbadokselle.

Tarkoitan siis nimenomaan alueen sisäisiä lentoja

eli jos eksyy alueelle niin voisi harrastaa Island Hoppingia ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vastausta en osaa kertoa, mutta itse olisin menossa nähtävästi käymään amerikan matkalla St.Maartenilla ja miamista olisi tarkoitus lähteä. Näyttää olevan American Airlines ainut, joka suorana tuonne paahtaa (amadeuksen mukaan). Tiedossa muita vaihtoehtoja?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hollanin Antilleilla toimii ainakin:

www.bonairexel.nl ja www.fly-winair.com joka majailee St. Maartenissa ja näyttää lentävän eri usealle saarelle. Toivottavasti auttaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vastausta en osaa kertoa, mutta itse olisin menossa nähtävästi käymään amerikan matkalla St.Maartenilla ja miamista olisi tarkoitus lähteä. Näyttää olevan American Airlines ainut, joka suorana tuonne paahtaa (amadeuksen mukaan). Tiedossa muita vaihtoehtoja?

Jani

Olen myös elokuussa menossa ST Maartensille ja olen tutkinut yhteyksiä. Americnan Airlinesillä on joku monopoliasema kait Karibian ja USA:n välillä, näin Airliners.netisskäkin joku kirjoitti.

Ainakin hinta Kennedyltä on monopolihinta: n. 450e suoralla lennolla. San Juanin kautta koukkaamalla tippuu pari sataa pois hinnasta, sekin AA:lla American Eaglella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toinen vaihtoehto on, että Key Westiltä lentää tuonne, mikäli sieltä vaan pääsee, sillä se tiputtaisi matkustusaikaa ja nähtävästi myös kuluja. Maartenilla oloon jää aikaa vain muutama päivä, mutta kun siinä vieressä ollaan, niin täytyyhän siellä päästä käymään ;).

Jani

EDIT: taitaa olla niin, ettei Key Westiltä pääse tuonne :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen myös elokuussa menossa ST Maartensille ja olen tutkinut yhteyksiä. Americnan Airlinesillä on joku monopoliasema kait Karibian ja USA:n välillä, näin Airliners.netisskäkin joku kirjoitti.

Ainakin hinta Kennedyltä on monopolihinta: n. 450e suoralla lennolla. San Juanin kautta koukkaamalla tippuu pari sataa pois hinnasta, sekin AA:lla American Eaglella.

St.Maartenille pääsee ainakin Nykin kautta Continentalilla:

http://www.continental.com/travel/destination/routes/maps/co-world_200503.pdf

845 euroa listahinta Hesasta alkaen:

http://www.matkantekijat.fi/index.php?page=co_05

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sxm:lle kohtalaisen usein lentelevällä Liat:lla on tuohon island hoppingiin suunniteltuja useamman matkan "passeja", toki sinun ensin tarvitsee päästä tuonne saarille että pääset yleensä Liatin siiville, San Juan lienee siihen siirtymiseen paras vaihtoehto.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jani

Toteutuiko Janin Maartensin matka?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään