Jukka Mäcklin

Ongelma Logitech Extreme3D kanssa.

5 viestiä aiheessa

Moro!

Jonkun aikaa sitten huomasin että otsikossa mainitun peliohjaimen kahvankierto jää keskiasennossa hieman oikealle. Tämä aiheauttaa sen että koneet eivät rullaa suoraan kun irroittaa otteen kavasta, vaan on koko ajan käännettävä hieman vasenpaan jos haluaa rullata suoraan. Tämä on välillä tosi hankalaa kun noi keneet ovat muutenkin vähän vempuloita rullata.

Olisko mitään hyvää neuvoa vai pitääkö ostaa uusi?

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se kahvasta ole kiinni, ainakaan välttämättä. Potkurivirta kampeaa potkurikoneita ja sivutuuli kaikkia. On ihan tavallista, että suoraan päästäkseen pitää antaa pedaalia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Joo kyllä sen tiedän ja lisäksi tuuli vaikuttaa myös peräsimeen. Mutta tämä tapahtuu myös esim. Lear45:llä tyynellä kelillä molemmat moottorit käynissä.

Lisäksi Logitech peliohjelmistossa oleva viisari näyttää että kahva jää kekiasennossa osoittamaan hieman oikealle yhden pykälän verran. Lisäksi kun kalibroi sen Windowsin ohjelmalla niin kierto jää vajaaksi (sininen palkki) oikealle käännettäessä noin 16%.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Joo kyllä sen tiedän ja lisäksi tuuli vaikuttaa myös peräsimeen. Mutta tämä tapahtuu myös esim. Lear45:llä tyynellä kelillä molemmat moottorit käynissä.

Lisäksi Logitech peliohjelmistossa oleva viisari näyttää että kahva jää kekiasennossa osoittamaan hieman oikealle yhden pykälän verran. Lisäksi kun kalibroi sen Windowsin ohjelmalla niin kierto jää vajaaksi (sininen palkki) oikealle käännettäessä noin 16%.

jukka

Yks kikka on lisätä simusta Null Zonea isommaksi jolloin tuo yks pykälä jää tuon alueen pimentoon. Itse kävisin vaihtamassa ohjaimen uuteen.

Itse asensin Yoken oman kalibrointiohjelman mutta poistin sen kun se vain aiheutti ongelmia kalibroinnissa. Windowsin kalibrointi ohjelma toimii minulla parhaiten. Eli kannattaa myös kokeilla ilman logitechin kalibrointiohjelmaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ongelma korjattu katsotaan jatkoa täytyykö ostaa kokonaan uusi.

Suurensin todella tuota NULL ZONEA ja se auttoi. Olin jo aikaisemmin suurentanut mutta en tarpeeksi.

kiitos neuvoista:

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään