Juhani Hämäläinen

Koronavirus ja lentoliikenne

1 113 viestiä aiheessa

5/5/2020 at 11.36, Petri Lehtovirta kirjoitti:

Pohjoismainen lentoyhtiö SAS on sopinut 3,3 miljardin Ruotsin kruunun (300 miljoonan euron) arvoisesta rahoitusjärjestelystä, jonka takaajina ovat Ruotsin ja Tanskan valtiot.

Kyse on valmiusluottolimiitistä, jota yhtiö voi nostaa ja maksaa takaisin joustavasti sopimuksen päättymispäivään asti.

Laina on neuvoteltu yhdessä neljän pankin kanssa, ja siihen ovat osallistuneet Danske Bank, Nordea, SEB ja Swedbank. Euroopan komission on hyväksynyt lainapaketin, SAS kertoo tiedotteessa.

Jatkamme keskustelua Norjan hallituksen kanssa saadaksemme jopa 1,7 miljardin Norjan kruunun (150 miljoonan euron) arvoisen valtion takaaman lisärahoituksen, kommentoidaan yhtiöstä.

https://yle.fi/uutiset/3-11335205

Ruotsalainen rahamies Jacob Wallenberg, jonka johtama säätiö on SAS:n suurin yksityinen omistaja (alle 7 %), patistaa nyt Norjaa investoimaan uudelleen SAS:ään, eli ostamaan yhtiön osakkeita, joista Norjan valtio on jo ehtinyt päästä onnellisesti eroon. Oppositio kannattaa ehdotusta mutta ei juurikaan innostu siitä, että valtion pitäisi kirjoittaa isoja shekkejä Wallenbergeille ja muille yksityisille omistajille, jotka yrittävät suojella omia omistuksiaan.

Valtion virkamiehet suhtautuvat asiaan nihkeästi. Sitäpaitsi budjetissa ei ole rahaa jäljellä lentoyhtiöitä varten (Norwegian taisi jo viedä ne):

Lainaa

The largest private owner of Scandinavian Airlines (SAS) is asking the Norwegian government to “do more” to keep SAS flying, even if it means becoming a major shareholder once again. Investor Jacob Wallenberg’s call is already being answered by opposition parties in the Norwegian Parliament,

Government officials haven’t been willing to respond to Wallenberg’s call for more aid for SAS, or to the opposition’s willingness to consider buying a new stake in SAS. “The state must make sure the risk of loss isn’t too high,” a spokesperson for the business and trade ministry told DN.

https://www.newsinenglish.no/2020/05/13/norway-asked-to-re-invest-in-sas/

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
5/8/2020 at 20.31, Juhani Hämäläinen kirjoitti:

Olen tuota ihmetelly itekin fr24 seuratessani et Aer Lingus lentelee 1-4 koneella(A330) Kiinaan päivittäin ja jo ennen Suomen HVK:n Jylhän ja Sarmasteen "onnekkaita"kauppoja ja lentää edelleenkin. Suomesta ku lennetään 0-4 per pvä ja suuremmat  2-4 lentoa alkaneet vasta hiljakkai, eikä kaikki ole suojatavara hakuja.

Tällä hetkellä menossa 3x Finnair A350 Kiinaan; PVG, PEK, CAN. Aer Linguksella myös edelleen 4x PEK. Finnairilla lisäksi NRT, BKK ja tietenkin ICN.

Kuvassa näkyvissä siis HEL & DUB. JAL lentämässä myös Tokioon (HND). Loput kuvassa näkyvissä koneista on Qatar A350, 4x Aer Lingus A330 ja sitten lähinnä pienempää konetta HEL<->EU

dBq5yHh.jpg

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Viron hallitus kieltää lennot seuraaviin maihin korkean virusriskin takia:

Lainaa

The Estonian government has banned direct flights to several high-risk coronavirus countries in Europe.

The blacklisted nations are:

  • Belarus.
  • Belgium.
  • Denmark.
  • The Russian Federation.
  • Sweden.
  • Turkey.
  • The U.K.

Seuraaviin maihin saa mahdollisesti matkustaa:

Lainaa

Whitelisted countries which can potentially see restriction-free flights are:

  • Austria.
  • Germany.
  • Norway.
  • Poland.

Additionally, flights to Lithuania and Latvia can take place, as the three Baltic States have signed an agreement on a free movement zone, dubbed the "Baltic bubble".

 

https://news.err.ee/1091045/estonia-bans-flights-to-seven-coronavirus-high-risk-european-nations

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

https://www.lentoposti.fi/uutiset/finnair_toteutti_matkustamomodifikaation_kahteen_airbus_a330_300_koneeseen_lis_tilaa_rahdille

Koronan aiheuttama lisäkysyntä lentorahdissa sai Finnairin Tekniikan muuttamaan kahden A330-300 (OH-LTS ja OH-LTT) koneen Economy-matkustamot rahtikäyttöön lisäten koneyksilön rahtikapasiteettia 28 palletilla eli noin 76m3 ja 7.3 tonnia. Rahti kiinnitetään verkoilla matkustamossa. Ensimmäinen rahtilento oli 16.5 Guanzhouhun.

Muokattu: , käyttäjä: Juhani Hämäläinen

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
4 tuntia sitten, Juhani Hämäläinen kirjoitti:

https://www.lentoposti.fi/uutiset/finnair_toteutti_matkustamomodifikaation_kahteen_airbus_a330_300_koneeseen_lis_tilaa_rahdille

Koronan aiheuttama lisäkysyntä lentorahdissa sai Finnairin Tekniikan muuttamaan kahden A330-300 (OH-LTS ja OH-LTT) koneen Economy-matkustamot rahtikäyttöön lisäten koneyksilön rahtikapasiteettia 28 palletilla eli noin 76m3 ja 7.3 tonnia. Rahti kiinnitetään verkoilla matkustamossa. Ensimmäinen rahtilento oli 16.5 Guanzhouhun.

Jutun otsikko ehkä muuttunut kun linkki ei enää toimi, mutta tässä toimiva: http://lentoposti.fi/uutiset/finnair_toteutti_matkustamomodifikaation_kahteen_airbus_a330_300_koneeseen_lis_tilaa_lentorahdille

Mukava huomata, että Finnairilla luetaan foorumia ja neuvosta otettiin vaari.. ;););) (toivottavasti on tarpeeksi hymiöitä, tiedän kyllä, ettei tuo pelkillä penkkien poistamisella edes toteutunut)...

4/2/2020 at 21.16, Tatu Koiranen kirjoitti:

Se multimedia/informaatioteknologia/sähkö onkin suurin yksittäinen haaste ja hidaste kun penkkejä ropataan irti ja kiinni turistista. Nyt, kun laajarungot lähinnä seisovat, niin niistä jokunen voisi olla hyvin rahtiversiossa suunnilleen koko koronakriisin ajan, jatkuvaa edestakasin vaihtelua en itsekään pitäisi fiksuna. Melkoinen määrä ylimääräistä painoakin on penkiessä kuljetettavaksi jatkuvasti edestakaisin ilman, että niille on tarvetta.

Muokattu: , käyttäjä: Tatu Koiranen

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Finnair aloittaa henkilöstön kanssa keskustelut mahdollisista uusista lisälomautuksista. Yhtiö tavoittelee lähes 80 m€ vuositason pysyviä säästöjä vuoden 2022 alusta vuoteen 2019 verrattuna.

Finnairin tämän hetken suunnitelma perustuu arvioon, jonka mukaan lentoliikenne toipuu vuoden 2019 tasolle 2-3 vuodessa. Mikäli kilpailutilanne tai kysyntä osoittautuisi nykyistä oletusta huonommaksi, Finnair ryhtyy tarvittaessa lisätoimiin.

https://yle.fi/uutiset/3-11360675

Muokattu: , käyttäjä: Harri Mattila

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
5/1/2020 at 16.34, Ilkka Mäkelä kirjoitti:

Lufthansa ja Saksan liittovaltio tappelevat edelleen avustuksista. Valtio haluaa vastapalveluksena sen määräysvaltaa antavan 25,1 % osakepotin, kertoo Der Spiegel. Lufthansa voisi saada jopa 10 miljardin euron verran apua eri muodoissa.

https://in.reuters.com/article/us-health-coronavirus-lufthansa-spiegel/germany-to-take-25-1-stake-in-lufthansa-der-spiegel-idINKBN22D53R

Nyt, kolmen lisäviikon mittaisen väännön jälkeen, Lufthansa näyttää päässeen sopimukseen avustuksista ja vastapalveluksesta Saksan valtion kanssa. Valtio saa Handelsblattin mukaan ensi vaiheessa 20 % osakkeista ja lisäksi vaihtovelkakirjan, joka voidaan vaihtaa 5 % plus 1 osakkeen osakepottiin, mikä takaisi tilanteen, jossa valtio voisi 25 %:lla plus yhdellä osakkeella estää päätöksiä yhtiökokouksissa. Valtio saa myös 2 edustajaa hallintoneuvostoon. Tästä hyvästä Lufthansa saisi jopa 9 miljardia euroa lisää pääomaa.

Der Spiegel-lehti kuitenkin sanoo, että neuvottelut eivät ole vielä päättyneet.

Lainaa

The agreement should stipulate that the federal government will take a 25 percent stake in the airline (according to Handelsblatt, it is a 20% stake and a convertible bond that could be converted in an additional 5% stake plus one share to get a blocking minority) and provide it with additional capital of up to nine billion euros. Accordingly, two seats on the supervisory boards are to be filled by the federal government.

https://www.aviation24.be/airlines/lufthansa-group/lufthansa/german-government-agrees-on-a-rescue-package-for-lufthansa/

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
4/29/2020 at 15.18, Petri Lehtovirta kirjoitti:

Norwegianin osalta seuraan mielenkiinnolla tilannetta peruutettujen lentojen refund -pyyntöjen osalta

Huhtikuun alkuun aikataulutettu lentopari ilmoitettiin peruutetuksi 22.3.,  tein refund pyynnön 5.4. - ja hetki sitten, tänään 29.4. tuli ilmoitus: Maksu tuli 30.4.2020 ensimmäisestä refund-pyynnöstä. :thmbup:

Norwegianille plussaa siitä, että sivulla ylipäätään on refund mahdollisuus, vaikkakin hekin ensisijaisesti pyrkivät ohjaamaan asiakkaat valitsemaan pisteitä rahanpalautuksen sijaan.

Tilannepäivitys:
Norwegian on haasteistaan huolimatta - tai ehkä minä olen pienenä lisäaiheuttajana haasteille ollut - maksanut/ilmoittanut käsitelleensä kaikki kolme minun yhtiölle tekemään refund pyyntöä.

SAS ja Finnair  - ei toistaiseksi refundin suhteen mitään tietoa....

-edit-
Finnair aktivoituikin juuri tänään
 

Lainaa

tässä viestissä on päivitettyä tietoa takaisinmaksuhakemuksestasi Finnairille. Hakemuksesi odottaa edelleen käsittelyä. Olemme pahoillamme, että meillä on viiveitä takaisinmaksujen käsittelyssä koronavirustilanteen aiheuttaman poikkeuksellisen suuren hakemusmäärän vuoksi. Käsittelemme kaikki saamamme hakemukset mahdollisimman pian. Keskimääräinen käsittelyaikamme on noin 8 viikkoa, ja joissakin tapauksissa käsittely voi valitettavasti viedä pidempään, noin 12 viikkoa.

Olemme todella pahoillamme harmista, jonka tämä aiheuttaa sinulle, ja kiitämme kärsivällisyydestäsi.

Air Portugal ja Brussels Airlines - lähestulkoon mahdotonta saada yhtiöihin edes mitään kontaktia (ellei hyväksy voucheria)

Easyjet - otin summan pienuuden vuoksi suosiolla voucherin. Tosin ei ole vielä tullut.

Air Serbia - peruuttanut 3 väliä neljästä ja uudelleenaikatauluttanut yhden. Tässä olen käyttänyt Supersaveria bulvaanina. Supersaver on ilmoittanut tekevänsä refund pyynnön Air Serbialle. Katsotaan kuinka käy.

Muokattu: , käyttäjä: Petri Lehtovirta
lisätty Finnairin viesti

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
13.5.2020 at 21.42, Robin Karinen kirjoitti:

Tällä hetkellä menossa 3x Finnair A350 Kiinaan; PVG, PEK, CAN. Aer Linguksella myös edelleen 4x PEK. Finnairilla lisäksi NRT, BKK ja tietenkin ICN.

Kuvassa näkyvissä siis HEL & DUB. JAL lentämässä myös Tokioon (HND). Loput kuvassa näkyvissä koneista on Qatar A350, 4x Aer Lingus A330 ja sitten lähinnä pienempää konetta HEL<->EU

dBq5yHh.jpg

Semmoinen havainto että Icelandair taitaa painella Suomen yli säännöllisen epäsäännöllisesti Kiinaan. En muista nyt kohdetta, mutta FR24:ssa näkyivät hyvin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Kauto Huopio kirjoitti:

Semmoinen havainto että Icelandair taitaa painella Suomen yli säännöllisen epäsäännöllisesti Kiinaan. En muista nyt kohdetta, mutta FR24:ssa näkyivät hyvin.

Kyllä vaan Suomenkin taivaalla liikkuu paljon mitä ei normaalisti. Icelandair kulkee ainakin B763:lla sekä myös pitkällä B753:lla, Kazakstanissa tankaten. Aer Linguksella on 4 A332:sta liikkeellä. KLM kaivoi naftaliinista 2 Jumboa takaisin liikenteeseen. Air Caraibes mm. uudella A35K:lla on myös varsin eksoottinen kulkija Kiinan ja Ranskan välillä. Air Belgium lentää Finnairin vanhoilla A343 koneilla .... Rahtarit päälle joita niitäkin kulkee varsin paljon, mm. A124 näkyy suht usein. Muutaman kerran nähnyt "luonnossakin" ja näyttää niin suurelle vaan sitten selkinnyt että jostain syystä ollutkin alemmilla pinnoilla? 

Muokattu: , käyttäjä: Timo Helenius

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Finnairin matkustamohenkilökunta on ottanut ns. purut nokkaan. Singaporen, Hongkongin ja Delhin lentojen alkaessa on aikomus käyttää OSM Aviationin kautta ulkomaista henkilökuntaa. Samalla kotimaiset olisivat lomautettuina. Finnairin mukaan valmiutta keskusteluihin löytyy, kunhan säästöjäkin syntyy.

https://yle.fi/uutiset/3-11363306

Yhtiö aikoo noudattaa olemassaolevaa sopimusta OSM:n kanssa, eli toimii busines mielessä oikein. 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
9 tuntia sitten, Petri Lehtovirta kirjoitti:

Tilannepäivitys:
Norwegian on haasteistaan huolimatta - tai ehkä minä olen pienenä lisäaiheuttajana haasteille ollut - maksanut/ilmoittanut käsitelleensä kaikki kolme minun yhtiölle tekemään refund pyyntöä.

SAS ja Finnair  - ei toistaiseksi refundin suhteen mitään tietoa....

-edit-
Finnair aktivoituikin juuri tänään
 

Air Portugal ja Brussels Airlines - lähestulkoon mahdotonta saada yhtiöihin edes mitään kontaktia (ellei hyväksy voucheria)

Easyjet - otin summan pienuuden vuoksi suosiolla voucherin. Tosin ei ole vielä tullut.

Air Serbia - peruuttanut 3 väliä neljästä ja uudelleenaikatauluttanut yhden. Tässä olen käyttänyt Supersaveria bulvaanina. Supersaver on ilmoittanut tekevänsä refund pyynnön Air Serbialle. Katsotaan kuinka käy.

Mytripin kautta varatut Bangkokin ja Kööpenhaminan lennot hyvitetty avoimena tikettinä ja raha voucherina. Ei puhettakaan kinkilästä.

Mytrip lähetti tiedon open tiketistä kun olin lähettänyt 20 kpl viestejä turkkilaisen (TK) asiakaspalveluun.

AirSerbia puolestaan lähetti arvoltaan +10% voucherin, jostain syystä tosin Norjan kruunuissa, ihan yhden pyynnön perusteella peruuntuneen CPH EURO2020 futismatkan vuoksi.

Verrattuna hotellivarauksiin loistavalla asiakaspalvelulla erottuva Agoda on tehnyt lähes kaikkensa palauttaakseen taas kerran hotellien maksut rahana myös sellaisista varauksista joissa oli ehdoton peruutussanktio.

 

  :cool:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
5/15/2020 at 11.40, Pauli Hankonen kirjoitti:

Delta poistaa koko 18 koneen Boeing 777 laivaston vuoden loppuun mennessä. Triplan korvaaja on A350.

https://news.delta.com/deltas-777-aircraft-retire-end-2020-simplifying-widebody-fleet-amid-covid-19

Delta poistaa myös jäljelläolevat mädärinsä, eli 22 x MD-88 ja 5 x MD-90, mutta huomattavasti nopeammalla aikataululla. Viimeinen kaupallinen lento on 2. kesäkuuta eli jo 11 päivän kuluttua. Senjälkeen koneet päätyvät hautausmaalle Blythevilleen Arkansas Intenational-kentälle. - Tämän jälkeen, uutisen mukaan, mädäreitä käyttää enää iranilainen Taban Airlines, jolla on 5 MD-88:aa.

Lainaa

On June 3, 2020, Delta Airlines will mark the bittersweet end of an era. On the day, the airline’s last McDonnell Douglas jet will make its one last journey to the retirement place. Delta’s MD-90 is the last remaining jet of the kind in service around the world, and the penultimate operator of MD-88. 

https://www.aerotime.aero/aerotime.team/25022-delta-air-lines-reveals-d-day-of-mag-dog-era-end

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
1 hour ago, Ilkka Mäkelä said:

Delta poistaa myös jäljelläolevat mädärinsä, eli 22 x MD-88 ja 5 x MD-90, mutta huomattavasti nopeammalla aikataululla. Viimeinen kaupallinen lento on 2. kesäkuuta eli jo 11 päivän kuluttua. Senjälkeen koneet päätyvät hautausmaalle Blythevilleen Arkansas Intenational-kentälle. - Tämän jälkeen, uutisen mukaan, mädäreitä käyttää enää iranilainen Taban Airlines, jolla on 5 MD-88:aa.

https://www.aerotime.aero/aerotime.team/25022-delta-air-lines-reveals-d-day-of-mag-dog-era-end

Ysikymppisten osalta tilanne taitaa olla aikalailla se ettei kukaan enää Deltan jälkeen missään lennä niillä. Mutta kasikymppisten osalta uskalla epäillä, että muutama muukin kone on liikenteessä Deltan jälkeen kuin Taban Airirlinesin viisi konetta. Planespotterin listalla aktiiviseksi merkittyjä koneita on reilu sata kappaletta. Eri asia on toki, kuinka moni listan "aktiivisista" on oikeasti lentäviä koneita.Ja on siellä listalla mukana myös Deltan koneet, mutta silti noita kasikymppisiä liikennöi vielä luultavasti enemmän kuin viisi koneyksilöä Deltan jätettyä mädärit laivastostaan.

https://www.planespotters.net/production-list/McDonnell-Douglas/MD-80?sort=status

Muokattu: , käyttäjä: Pauli Hankonen

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

...ja sitten kotimaasta. 

DC-Yhdistys informoi heidän tilanteestaan seuraavaa:

"Kone lennetään Vaasasta Malmille toukokuun aikana, jonka jälkeen lennetään tarkastuslennot Vantaan kentällä. Ensimmäiset julkiset lennot ovat keskiviikkona 10.06. elleivät määräykset aiheuta muutoksia."

Lue koko tiedote:

https://www.dc-ry.fi/uutiset/koronavirus-vaikuttaa-kolmosen-lentoihin/

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
3 tuntia sitten, Pauli Hankonen kirjoitti:

Ysikymppisten osalta tilanne taitaa olla aikalailla se ettei kukaan enää Deltan jälkeen missään lennä niillä. Mutta kasikymppisten osalta uskalla epäillä, että muutama muukin kone on liikenteessä Deltan jälkeen kuin Taban Airirlinesin viisi konetta. Planespotterin listalla aktiiviseksi merkittyjä koneita on reilu sata kappaletta. Eri asia on toki, kuinka moni listan "aktiivisista" on oikeasti lentäviä koneita.Ja on siellä listalla mukana myös Deltan koneet, mutta silti noita kasikymppisiä liikennöi vielä luultavasti enemmän kuin viisi koneyksilöä Deltan jätettyä mädärit laivastostaan.

https://www.planespotters.net/production-list/McDonnell-Douglas/MD-80?sort=status

Ei taida sitten aerotime-aero tietää, mistä puhuu. Täytynee välttää tätä sivustoa jatkossa.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
07/05/2020 at 00.13, Mikko Salminen kirjoitti:


Ja kun kohdemaissa rajat aukeavat, voi suomalainenkin matkustaa - sinne minne pääsee, mielellään ilman karanteenia.

Onko missään näkynyt koottua tietoa, mihin suomalainen pääsee matkustamaan turistina - ja tosiaan mielellään ilman karanteenia?

Ruotsiin kai pääsee mutta jos nyt ei kuitenkaan, varsinkaan Tukholmaan.

Muokattu: , käyttäjä: M Santala

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
4 minuuttia sitten, M Santala kirjoitti:

Onko missään näkynyt koottua tietoa, mihin suomalainen pääsee matkustamaan - ja tosiaan mielellään ilman karanteenia?

Ruotsiin kai pääsee mutta jos nyt ei kuitenkaan, varsinkaan Tukholmaan.


Varsinaista listaa en ole nähnyt missään mutta ainakin mainitsemasi Ruotsi on avoinna. Saksa ei edellytä enää suomalaisilta karanteenia 15.6(?) alkaen, Italia sama homma 4.6 alkaen ja Kreikka taas 1.7. Hollanti on myös avoinna suomalaisille. Eiköhän näitä ala kohta putkahtelemaan kiihtyvällä tahdilla viruksen hiipuessa.

Tähän ketjuun voisi varmaan listailla avoimia maita.

Muokattu: , käyttäjä: Mikko Salminen

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
3 tuntia sitten, Ilkka Mäkelä kirjoitti:

Ei taida sitten aerotime-aero tietää, mistä puhuu. Täytynee välttää tätä sivustoa jatkossa.

 

Ja lentäähän Hawaiian 20 kappaleella samaa Märeiden sukua edustavalla B717:lla saarten erittäin tiheää sisäistä liikennettä.  Taitaa tosin puolet olla tällä hetkellä holdissa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

https://www.lentoposti.fi/uutiset/ifalpa_lent_jien_paluukoulutukseen_panostettava_covid_19_aiheuttama_lentotauko_on_huomioitava.

Tätä vähän funtsasinkin kun pitkä tauko lentämisessä covid 19 takia. Vähän eri juttu ku jos ei aja 3 kuukauteen autolla ku ettei istu matkustajakoneen puikoissa  3 kuukautee.

Tuli mieleen tuo eilinen PIAn a320 kaputti, olisko osasyy tuohon onnettomuuteen pitkä tauko lentämisestä, ja jos PIA ei ole istututtanut pilottejaan kertauskoulutukseen. Siis jos näin olisi.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Englanti alkaa vaatia kaikilta maahan saapuvilta matkustajilta 14 päivän karanteenia kesäkuun 8. päivästä lukien.  Sääntö pätee, saavuit sitten lentäen, junalla, autolla tai laivalla. Lentoyhtiöt valittavat, että karanteeni tappaa kaiken kansainvälisen matkustajaliikenteen maahan.

Irlannista ja Kanaalin saarilta saapuvia sääntö ei koske, eikä rahtityöläisiä tai terveydenhoitohenkilökuntaa. Mutta karanteenista laistaminen tietää noin 1200 dollarin sakkoja.

Lainaa

The UK on Friday introduced requirements for almost everyone arriving in the country from June 8 to be quarantined at a nominated address for 14 days. The rule, which will apply to airline passengers, but also people arriving by train, road, and ship, has been roundly criticized by the country’s air transport lobby, with the Airlines UK saying that it will “effectively kill” international travel to and from the country.

Permitted exemptions will include all arrivals from Ireland and the Channel Islands, as well as freight workers and medical personnel. Travelers will be subject to spot checks and fines of just over $1,200 for non-compliance.

https://www.ainonline.com/aviation-news/air-transport/2020-05-22/uk-imposes-quarantine-most-arrivals-june-8

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään