Johann Muszynski

Logitech Extreme 3D Pro huono?

12 viestiä aiheessa

Moi!

Aion hankkia Logitech Extreme 3D Pro:n, enkä ole varma, jos se on hyvä. Ainakin FS:ssä maassa kääntymiseen se vaikuttaa olevan hyvä, mutta joystickin arvostelut eivät olleet kovin hyvät (http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B0000XK5JS/qid%3D1110745853/028-7840074-2994942, scrollaa alaspäin).

Eli saitti on saksaksi, mutta niissä arvosteluissa lukee, että kahden viikon käytön jälkeen kyseinen tuote hajoaa käsiin. Onko tämä totta? ??? Tuo tikku muuten näyttää niin hyvältä.

EDIT: Onko tikku muuten USB? Paketissa näyttää tulevan nimittäin kaikenlaista softaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on ainakin Extreme 3D Pro ja se on USB. Hyvä tikku ja hyvä hinta-laatu suhde. kaikenpuolin kannattava ostos (39€). Ainoa minus tulee omasta mielestäni liian löysästä kaasu-vivusta :P

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on ainakin Extreme 3D Pro ja se on USB. Hyvä tikku ja hyvä hinta-laatu suhde. kaikenpuolin kannattava ostos (39€). Ainoa minus tulee omasta mielestäni liian löysästä kaasu-vivusta :P

Jani

Ostitko sen joikkarin Suomesta, Jani? Koska kaikki Saksasta tilanneet ovat valittaneet, että esim. X-akseli löystyy aivan mahdottomasti kahden viikon käytön jälkeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jani

Saahan sitä kaasua kiristettyä :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostitko sen joikkarin Suomesta, Jani? Koska kaikki Saksasta tilanneet ovat valittaneet, että esim. X-akseli löystyy aivan mahdottomasti kahden viikon käytön jälkeen.

Leppävaaran Citymarketista ostin hintaan 39,90€

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jani

Siepä oot ostanut sen kalliilla ;D Itse ostin Anttilasta ja sain maksaa 36erkkiä. Joo eli asiaan. Minusta tuo on ihan hyvä tikku toiminut ainakin meikäläisellä hyvin :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En usko, että tuo ohjain on mitenkään älyttömän huono, mun mielestä vika on enemmän käyttäjissä. Toiset saavat kaikki hajalle, vaikka olisi kuinka kestävää tavaraa, mutta joillakin kestää hieman halvempikin tuote useita vuosia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on ainakin Extreme 3D Pro ja se on USB. Hyvä tikku ja hyvä hinta-laatu suhde.

Samaa mieltä täälläkin! Itse ostin kyseisen tikun noin vuosi sitten reissullani Tampereen Lielahden Gigantista. Hintaa en kyllä muista enää. Ei minulla ole mitään valittamista ko. tikun toiminnasta. Ainakin minulla tuo tikku istuu todella hyvin isoon kouraan.

-Kari-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jani

Sama! ;D

Jani

Sama! ;D

..Mutta ostin ekaks ;);D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ittelläni on ollu tasan 2 joykkaria, ekaks oli Thrustmaster...paska, hajos 3 kuukaudessa.

Mut nyt mul on ollu logitechin extreme 3d pro n.puol vuotta, ja hyvin kestää!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään