Guest Chand

Acer 1714 litteä näyttö -14ms

7 viestiä aiheessa

Onko kenelläkään kokemusta, sopiiko pelikäyttöön.

:-\Hinta oli 269 egee.

Ei ole kokemusta mutta jos tuo siis on 14 tuumanen niin aika pieneltä kyllä pelikäyttöön samallahan hinnalla saisi 17 tuumasen vai mitä tuo 14 ms tarkoittaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

14ms, 14 millisekuntia.

TFT-näytöissä on viive, joka kertoo pikselin syttymis/sammumisnopeuden, ja se on juurikin tuo 14 millisekuntia tässä näyttömallissa.

Yleisesti tuo riittää vallan mainiosti jo pelikäyttöön, mutta kun en itse ko näyttöä ole päässyt käpistelemään niin en ota sen isommin kantaa. Itsellä on vastaala LG:n näyttö. Kun kauppasivat sitä 3 vuoden onsite-takuulla ja hyvällä kontrasilla, niin se sitten ilmaantui pöydälle. Olen ollut tyytyväinen.

- J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, tuo 14ms tarkoittaa tosiaan viivettä. On17 tuumaa.

Kauppasivat myös tuota LG:n näyttöä, 19 tuumaa, hinta lähes 400 egee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

17" ja 19" TFT-näytöillä ei ole mielestäni niin suurta eroa, että kannattaisi 19" näyttöä ostaa. Molempien resoluutio on kuitenkin 1280x1024. Myöskään tuo vaste aika ei kerro mitään, vasteaika voidaan laskea virheellisesti niin, että tulokset näyttävät paremmilta kuin ne oikeasti ovatkaan. Eli arvatkaa haluaako valmistaja jolla on hidas paneli mitata sen nopeuden niin, että tulos näyttää paperilla huonolta ja totuuden mukaiselta.

Ja mitä tuohon näyttöön tulee, niin en osaa varmuudella sanoa. Mikrobitissä oli numerossa 9/2004 17" tft-näyttöjen vertailu. http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2004/09/littunaytot/ Tuossa oli mukana malli AL1721 (valmista ja ilmoittaa vasteajaksi 16ms), joka ei nopeutensa pulesta saanut mitää kehuttavia tuloksia. Skaalaus puolestaan hoitui siinä mallikkaasti, joka on joissain peleissä tarpeellinen, mikäli koneessa ei tehot riitä pyörittämään peliä tuolla täydellä resoluutiolla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo taitaa olla se halvin malli mistä puuttuu DVI-liitäntä. Minä en ottaisi littua ilman. Tökkii niin rankasti muuttaa näyttösignaali analogiseksi vain johtoa varten. Lisäksi luultavasti (toivottavasti) pian alkaa analoginen liitäntä olla näyttökorteissa lisävaruste. Kuvan laatu on havaittavasti parempi DVI:llä. Minä olen viime aikoina ottanut Acer AL 1715 msd:tä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään