Guest mhult

VACC Finland tiedottaa

14 viestiä aiheessa

Joo.. Mutta miksi asia pitää tehdä noin "kankeasti" press releasella, ottamatta itse suoraan mitään kantaa meneillään olevaan keskusteluun? Tai ainakin tuollainen mielikuva minulle nyt tuosta jäi, kun missään viestiketjussa Jan-Erikiä lukuunottamatta ei VACC:n puolelta kukaan vaivautunut kommentoimaan yhtään mitään.. Ikään kuin sanellaan kaikille yläpuolelta, että nyt tehdään näin ja piste. Tietysti tuo koko teksti on aivan täyttä asiaa ja kuuluu myös laittaa kaikkien nähtäville nettisivuille, mutta lähinnä siis vain ihmettelen tätä tyyliä että seurataan tilannetta täysin hiljaa monta viikkoa ja sitten tiedotetaan asiasta, ja that's it.

--

edit, ja ettei nyt väärin ymmärrettäisi, niin koko homma muuten OK, vaan siis ainoastaan tuota tyyliä hoitaa tämä asia ihmettelen suuresti...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo.. Mutta miksi asia pitää tehdä noin "kankeasti" press releasella, ottamatta itse suoraan mitään kantaa meneillään olevaan keskusteluun? Tai ainakin tuollainen mielikuva minulle nyt tuosta jäi, kun missään viestiketjussa Jan-Erikiä lukuunottamatta ei VACC:n puolelta kukaan vaivautunut kommentoimaan yhtään mitään.. Ikään kuin sanellaan kaikille yläpuolelta, että nyt tehdään näin ja piste. Tietysti tuo koko teksti on aivan täyttä asiaa ja kuuluu myös laittaa kaikkien nähtäville nettisivuille, mutta lähinnä siis vain ihmettelen tätä tyyliä että seurataan tilannetta täysin hiljaa monta viikkoa ja sitten tiedotetaan asiasta, ja that's it.

--

edit, ja ettei nyt väärin ymmärrettäisi, niin koko homma muuten OK, vaan siis ainoastaan tuota tyyliä hoitaa tämä asia ihmettelen suuresti...

Kävi vähän mielessä kanssa että tulipas iso pläjäys kerralla vaitiolon jälkeen. Moni varmastikkin odotti vähän jotain kommenttia tuolta vacc-fin puolelta tuonne väliin. Mutta ei...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen VACC:n lehdistötiedotteen sisällön kanssa täysin samaa mieltä. On hienoa, että toiminnan järjestävä taho antaa selkeät suuntaviivat operaatioihin ja niiden vaativuuteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Poikahan on kuin Paavo Väyrynen konsanaan ;D ;D ;)

Arttu

Olen VACC:n lehdistötiedotteen sisällön kanssa täysin samaa mieltä. On hienoa, että toiminnan järjestävä taho antaa selkeät suuntaviivat operaatioihin ja niiden vaativuuteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Poikahan on kuin Paavo Väyrynen konsanaan ;D ;D ;)
Mitä minuun tulee, olen vahvasti sitä mieltä, että nyt on Artulla nukkumaanmenoaika. :P ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en ihmettele kommentoimattomuutta yhtaan. Keskustelu kavi niin kiivaana ja kuumana, etta jos itse olisin ollut VACC:n johtoportaassa olisin tehnyt juuri niin kuin nyt tehtiin. Keskustelujahan ei kayty eden VACC:n omalla taululla vaan ulkopuolisella.

Monesti on parempi antaa polyn laskeutua ja sanoa kantansa sen jalkeen. Ei tule tehtya liian pikaisia/kriittisia kannanottoja.¨

Pisteet talla kertaa siis VACC:lle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Pisteet talla kertaa siis VACC:lle.

Kyllä.

Pahoittelen omalta osaltani, että järjestämäni pollit ehkä sai suuremman tilan ihmismielestä kuin ne oikeastaan ansaitsi.

Tarkoituksenani oli, että sensijaan kun käydään 160 postin päätöntä juupas-eipäs-keskustelua aiheesta "Miksi en lennä VATSIM:issa", niin yritettäisiin konkretisoida muutama ehdotus, josta sitten katsotaan onko sillä kannatusta. Millään konkreettisella ehdotuksella ei sittenkään loppujen lopuksi ollut enemmistön kannatusta, mutta ihan hyväksyttävä tulos sekin.

Olen lukinnut pollit, ja toivon että VATSIM:ista käytävä keskustelu käytäisiin VACC-foorumissa, missä järjestön suomalainen johto luontevimmin sitä seuraa ja siivilöi.

Tai oikeastaan olen sitä mieltä, että VACC-foorumi voisi olla FSNordicin Verkkolentofoorumin paikalla, jossa sen näkyvyys verkossa olisi mahdollisimman suuri. Kts. ketju "Pyöreän pöydän ääreen"

Erkki

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Lainaanpas itseäni, kulunut vuosi on vielä vahvistanut tätä aiempaa näkemystäni.

Moderaattorit voisivat varmaankin selvittää privassa, miksi pari asiallista viestiäni on illan aikana kadonnut..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään