Guest Brokenbones

Kuopio photorealistic, work in progress (uusi kuva)

46 viestiä aiheessa

Jos kone laskeutuu normaalia reittiä myöten, niin se on aika matalalla järven päällä ja koneen vasemmalle puolelle (melkein alle) jää keskusta ja satama.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maisema laajenee, Petonen ilmestyy, mustat reunat hävisivät... ;D

Mutta mutta, alkuperäinen kuva ei ole [(n*256)+1]*[(n*256)+1] pikseliä, ja koska kaikki LOD13 alueet eivät ole täytetyt, niin jää läpinäkyvä alue ilmakuvan ympäri, jossa vain järven tekstuuri näkyy. Helppo ratkaisu ?

Kiitos vielä Eero Karhunen , ja Helmi Salminen Kuopion kaupungin TeVi:sta. Pitäisikö jossain vaiheessa päättää että tämä projekti kuuluu FISD projektilistaan ? ???

Lorenzo

laajenettu.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toi on kyllä Lorenzo erittäin hieno kuva :) Karmaa saat, mikäli voin jo sitä antaa.

Vielä, kun tuohon saisi Toivalan ja Vuorelan, sekä Siilinjärven niin JES!

EDIT: Lorenzolla on aika hyvä viesti/karma suhde :) 11viestiä ja 12karmaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mies puhuu vähän, mutta asiaa... ;D

Hienoja kuvia tosiaan....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä, kun tuohon saisi Toivalan ja Vuorelan, sekä Siilinjärven niin JES!

Laukkasen Marko on tekemässä tuota vuorelan sceneä ja taitaa olla ihan hyvässä mallissakin... Ja Kunhan itse saan ground2k:n toimimaan niin alkaa siilinjärvi ilmestyä kartalle. Tai no ainut pikku propleemi on koordinaatit...Jos oikein muistan niin tämän seudun projekteissa joissain on ainakin osa toivalaakin. Jos en ihan väärin muista niin Jarin EFKU:ssa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi pojat.. .hieno tuosta tulee!!!

näyttää tutulta kun tuli vasta pari päivää sitten pörrättyä cessnalla tuossa kuopion yllä...

'

mie muuten kuulin ku pörräilit siin :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Teksisin kyllä koko Lahden alueen jos osaisin vain...

Mutta kun en osaa (siis osaan piirtää, mutten pistää tuotoksia fssän maailmaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja mulla viestin määrään varmaan vähiten karmaa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta kun en osaa (siis osaan piirtää, mutten pistää tuotoksia fssän maailmaan...

Ihmeessä vain opettelemaan ei se mitään mahdotonta voi olla ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihmeessä vain opettelemaan ei se mitään mahdotonta voi olla ;)

Pitäis jostain vähän lukea pohjalle jotain :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hahaa, ettepä osanneet odottaa, että kaivan tämän vielä esiin... Mikäs tämän projektin kaatoi lopulta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota olen tekaissut Lahden osalta, tosin se ei näy simussa vaikka hakemistoissa kaikki kohdalla. Hyviä neuvoja tuohon hommaan saa tulta "Lahden scene" Theardista :)

Ps: Ja jos joku viitsisi vähän kertoa mikä olisi syynä siihen että tuo fotopohja ei näy ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäs tämän projektin kaatoi lopulta?

Siihen ei varmaan osaa vastata muut kuin Lorenzo itse... :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei lentofriikit 8)

Kuten huomasitte olen ollut poissa noin 2 vuotta fs maailmasta, anteeksi että hävisin ilman selitystä. Meidän pikku perheessamme on tapahtunut kaikenlaista ikävää eikä ollut enää energia eikä halua tehdä projektista valmis tuote. Älkää kysykö muuta, olemme nyt onnellisesti muuttaneet takaisin Suomeen, joku on saattanut nähdä minut Kymen Sanomissa etusivulla noin 3 viikkoa sitten ;D

Suomen kielen taito on vähän ruostunut, mutta säilyi riittävän hyvin että uskaltaa vielä kirjoittaa tässä jopa suomeksi. Jari Varje lähetti minulle viesti joka herätti taas kiinnostusta projektiin.

Niin, ja nyt Kuopion valokuva-maisema. Materiaali on säilynyt myös, projekti seisoi äkkiä muuta luultavasti uusia ohjelmia on keksitty, jolla pannaan valokuvia FS:iin.

Odotan kovasti ehdotuksia. En pysty ihan välittömästi ruveta töihin, mutta jos joku on viime aikoina kokeillut joku sopiva ohjelma joka saattaisi "helepottaa assiija", niin kuuntelen (luen) mielelläni. (En ole unohtanut savolaisia juuriani...) ;D Helmikuussa näyttää olevan kalenterissani enemmän vapaa-aikaa.

Yhteydenottoa tämän foorumin kautta, tai vaikka MSN:lla doctor28 at hotmail.com.

Nice to be back !

Lorenzo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suomen kielen taito on vähän ruostunut, mutta säilyi riittävän hyvin että uskaltaa vielä kirjoittaa tässä jopa suomeksi.

Tuohan on mitä mainiointa suomenkieltä. Mutta tervetuloa takaisin ja toivottavasti saat projektin taas pyörimään. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoa Lorenzo! 8)

En tiedä mitä Jari on sinulle kertonut mutta sanoisin että ei kannata alkaa yksin tekemään Kuopion kokoista kaupunkia. Eli oletan että auttajia löytyy helposti. Kysele Jarilta lisää. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli oletan että auttajia löytyy helposti. Kysele Jarilta lisää. :)

Voisin vaikka lyödä vetoa, että SuurKliksuttelija Esa Sairio olisi halukas auttamaan! ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoa että ilmestyit takaisin! Jos totta puhutaan niin olin jo heittänyt kirveen kaivoon tuon projektin suhteen, hyvä että olin väärässä!

Itse en tuollaisen maiseman suunnittelusta tiedä mitään, mutta jos Kuopiolaisena voin jotenkin auttaa niin ilmoittele...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Menee vähän aiheen vierestä mutta menköön. Kuopio laajenee etelään ja iso Saaristokaupunkihanke etenee. Kaupungin nettisivuilla on nyt katsottavissa uusia hienoja mallinnettuja kuvia ja animaatioita tulevasta alueesta. Varsinkin video lintuperspektiivistä Saaristokatua pitkin vie ajatukset väkisinkin FS-maailmaan. Kunpa tuon voisi jotenkin siirtää meidän käyttöön... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään