Guest hannu87

Onko kukaan tekemässä efou:ta?

16 viestiä aiheessa

Olisi mukava saada kunnon Oulun kenttä simuun kun se default ei kovin paljon muistuta IRL kenttää, niin onko kellään kunnolla työn alla tällä hetkellä ja milloin sitä kannattaisi toivoa julkaistavaksi?

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EFHO on melko valmis mutta aivan valmiiksi saaminen kestaa ja kestaa. Olin myos tekemassa Oulun pohjaa ground2k:lla, mutta homma jai tornikeikan takia kesken. Jos joku haluaa jatkaa, voisin antaa lahdetiedostot.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tilanne muuttunut tässä muutaman kuukauden aikana? Onko kellään edes minkäänlaista versiota Oulun kentästä simuun?

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisi mukava saada kunnon Oulun kenttä simuun kun se default ei kovin paljon muistuta IRL kenttää, niin onko kellään kunnolla työn alla tällä hetkellä ja milloin sitä kannattaisi toivoa julkaistavaksi?

FS2004 versio olisi ihan hyvä olla jo kohta saatavilla, on noita VF lentoja kuitenkin Ouluun aika paljon ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FS2004 versio olisi ihan hyvä olla jo kohta saatavilla, on noita VF lentoja kuitenkin Ouluun aika paljon ;)

Ei kannata painostaa scenekuruja, hermostuvat pian ja lopettavat koko homman. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EFOU:ta ja äkkiä ettei tarvi itse ruveta tekemään sitä :( Kotimaan reittejä EFOU:lle eniten joten kyllähän se jo ois aika. Mitä ohjelmia kenttien tekijät käyttää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EFOU:ta ja äkkiä ettei tarvi itse ruveta tekemään sitä :( Kotimaan reittejä EFOU:lle eniten joten kyllähän se jo ois aika. Mitä ohjelmia kenttien tekijät käyttää?

Kaikki aikanaan. Eri asia jos pojille joku maksaisi sen sceneryn tekemisestä rahaa, niin silloin voisi vaatia sitä "äkkiä". Mutta niin kauan, kun pojat tekee sitä omalla vapaa-ajallaan vapaasta tahdostaan, niin ottakoon niin kauan aikaa kuin tarvitsevat...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se ole niin äkkiä kun tuollainen kenttä tehdään. Tekijöillä on varmasti koulu/työ/perheasiat edellä ja aika on rajallista. Väänsin itse Ylivieskaa varten 10h putkeen (ruoka- ja kahvitauolla) tankkauslaitteiden malleja ja tekstuureja ja sen jälkeen kyllä huomasi ettei nuo sceneryt synny todellakaan hetkessä. Vielä kun miettii montako objektia tuo Oulunkin kenttä vaatii verrattuna Ylivieskaan niin työtä riittää varmasti tekijöillä ihan hirveä määrä. Annetaan siis jätkien vääntää tuota Oulua ihan kaikessa rauhassa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EFOU:ta ja äkkiä ettei tarvi itse ruveta tekemään sitä :(

Jos nyt aloitat, niin milloin julkaiset? ::)

Henk.koht. en ihan aina muista arvostaa sitä työtä, mitä jengi ilmaiseksi tekee. Mutta sitten kun itse taas hiukan kokeilee, niin palaa mieleen ne pikku tosiasiat... :-[

MikkO

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millä ohjelmalla sitä vois sitten edes kokeilla? Niin tietäs ainakin vähän suuntaa et millaista se maiseman tekeminen on. Kai sitä poikamiehella on aikaa paitsi että töissähän ollaan tietenkin 40h viikossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millä ohjelmalla sitä vois sitten edes kokeilla? Niin tietäs ainakin vähän suuntaa et millaista se maiseman tekeminen on.

Gmax. Löytyy FS9:n levyiltä tai sitten voit ladata netistä.

"Gmax ongelma" -keskustelu FSNordissa.

"FS2004 SDK" -keskustelu FSNordicissa.

"stupid idiots guide", joka keskittyy enemmän kyllä lentokoneen tekemiseen.

Sceneryn teko-ohje, jonka tasosta en kyllä tiedä.

Ja Googlehan tunnestusti osaa etsiä lisää aiheesta ja varmasti täältäkin apua löytyy kun vaan kysyy. ;)

MikkO

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään