Guest mkuusela

FS2004-fix Raippaluodon siltaan?

27 viestiä aiheessa

Onko tuohon Bamcen silta-sceneryyn suunnitteilla päivitystä? Kuitenkin silta on mukava maamerkki VFR-lennoilla ja miksei myös IFR-lennoilla, 16:lle lähestyttäessä. :)

[ Attachment removed / expired ]

Eihän tuossa oikeastaan muuta tarvitsisi muuttaa, kuin häivyttää tuo FS:n "hieno" silta tuosta vierestä. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä, onko FS2004:ssa defaulttina tuommosia siltoja?

Juu, autogen tekee sillan jos tie menee vesialueen yli. Siinä on myös puhelintolppia ja tienviittoja jos lentää toooosi matalalla.

Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinä on myös puhelintolppia ja tienviittoja jos lentää toooosi matalalla.

Tuomas

Vau! Onko niissä viitoissa oikeat paikannimet? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei vaan jotain FS9:n mainoksia sun muita mikkisoftan mainoksia yms. ;)

Siinähän olis jollekin hyvä projekti korjata niihin oikeat paikannimet "perähikilä 16km" ;D

Turun alueelta riittäisi kun tekisi kyltit pelkästään kaistoille jotka johtavat pois sieltä, sillä eihän sitä toista kaistaa kukaan aja ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinähän olis jollekin hyvä projekti korjata niihin oikeat paikannimet "perähikilä 16km" ;D

Turun alueelta riittäisi kun tekisi kyltit pelkästään kaistoille jotka johtavat pois sieltä, sillä eihän sitä toista kaistaa kukaan aja ;D

Anna mulle niitten kylttien textuuritiedostot niin voin katsoa onnistuisiko korjata. :) Tosin luulen ettei onnistu silleen että Turkuun tulee semmoiset mitä kerroit... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"TÄNNE 23 >" ja "< TUONNE 25" voisi olla hauskoja, tekisi suomalaisen näköisiä niistä vain. Ei niiden teksteillä muuten nyt mitään väliä ole.

Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No antakaas joku mulle niiden textuuritiedostot niin haluaisin vilkaista vähän... Mulla kun ei ole FS2004:sta. ;)

Ja pistäkääpäs joku kuva semmosesta kyltistä. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin no en minä nyt tiedä, onko se sitten hyvä jos jokaisesssa kyltissä lukee "Perähikiä 16". No, olispa ainakin suomalaisen näköiset...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin no en minä nyt tiedä, onko se sitten hyvä jos jokaisesssa kyltissä lukee "Perähikiä 16". No, olispa ainakin suomalaisen näköiset...

Parempia kuin Mikro$oftin mainokset... :P

Mutta laittakaa joku nyt jo kuva semmosesta kyltistä! >:( Aja vaikka Cessnalla viereen ja ota screenshotti ja pistä tänne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tostahan voisi alkaa tekemään Finnkyltti-lisäosaa. Kaikki suomen tiekyltit samassa paketissa :P

Olis sitten helppo suunnistaa VFR:ää lentäessä ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin kauan kuin tämä threadi on ollut olemassa, olen ihmetellyt kovasti, että

lentääkö joku VFR:ää tosiaan seuraamalla teiden opasteita? ;D

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

- Ville -

Jos teet pakkolaskun maantielle niin tiedätpähän ainakin missä olet ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh

Me ollaan joskus kopterilla käyty varmistamassa tien nimi kyltistä ;D

Arttu

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tostahan voisi alkaa tekemään Finnkyltti-lisäosaa. Kaikki suomen tiekyltit samassa paketissa :P

Ei VFR vaan IFR.... ;D

I Follow Roads...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

IRL kokemus, annettiin pientä opastusta palopaikalle, kaarrossa oikealle pilotti kerran kysyi mitä tienviitassa luki ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joskus 80-luvulla oli joku lapissa suunnistanut tieopasteiden mukaan kun oli näkyvyys ollut lähes nollassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ääähh... Laittakaa nyt jo kuva semmosesta kyltistä... :'( :'(

Ei pysty auttamaan, kun painoin deleteä kyseiset kyltit omaavan tiedoston kohdalla jo aikaa sitten :)

Mutta muut, älkää nyt enempää itkettäkö isoa miestä, vaan pistäkää kuvaa tulemaan :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tässä yksi kuva, on niitä muunkinlaisia niitä kylttejä:

[ Attachment removed / expired ]

Noita kylttejä on ilmeisesti vain motarin varrella, tavallisen tien vierellä on ainoastaan niitä puhelinpylväitä ja katulamppuja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku kertokee minulle nyt onko fssä mahdollista laittaa omia objekteja tienvarsille niinkuin nuo katulamput ovat ilman että joutuu yksitellen pudottelemaan kaikki.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku kertokee minulle nyt onko fssä mahdollista laittaa omia objekteja tienvarsille niinkuin nuo katulamput ovat ilman että joutuu yksitellen pudottelemaan kaikki.

On, default.xml-nimisessä tiedostossa FS2004\Autogen-hakemistossa määritellään, mitä kirjasto-objekteja sijoitellaan mihinkin autogenissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään