Guest Xilex81

Brothers In Arms- peli

12 viestiä aiheessa

No, ajattelin kysäistä että omistaako vielä kukaan kyseistä ohjelmaa, ja onko rahansa arvoinen? Jokainen arvostelu on siitä niin erilainen; jossain sitä kehutaan maailman parhaaksi räiskinnäksi, jossain taas haukutaan alas. Kyseessähän pitäisi olla ei-scriptattu ja enemmän non-lineaarisempi peli kuin esim. COD.

PeTeR

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, ajattelin kysäistä että omistaako vielä kukaan kyseistä ohjelmaa, ja onko rahansa arvoinen? Jokainen arvostelu on siitä niin erilainen; jossain sitä kehutaan maailman parhaaksi räiskinnäksi, jossain taas haukutaan alas. Kyseessähän pitäisi olla ei-scriptattu ja enemmän non-lineaarisempi peli kuin esim. COD.

PeTeR

Kokemukseni mukaan putkijuoksua tämäkin peli on. Poikkeuksena rajalliset koukkaus mahdollisuudet vihollisen sivulle/selustaan. En ole kauaa peli kerennyt pelata, mutta kyllä tämä mielestäni pistää päihin mohaalle, cod:lle yms. ww2 räiskinnöille nimenomaan "being there"-fiiliksellään. Kokeilemisen arvoinene peli!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä omistan ja suosittelen lämpimästi!! Vaikka peli on hieman putkimainen, ei se häiritse, sillä maasto on kaunista, ja tilaa on liikkua-----> Joten sehän ei häiritse yhtään. :) Taktikointi on myös osa tätä peliä, ja onnistuneet hyökkäykset innostavat jatkamaan eteenpäin.. Lisäksi moninpelimahdollisuudet ovat minua miellyttävät. (Käytän ko. pelin pelaamiseen xbox:ia)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minkä kokoisia pelin kartat ovat? Onko kaupunkisotia joissa voi talojen seassa taktikoida? Onko yksinpelillä uudelleenpeluu arvoa, koska olen lukenut että esim. vihollinen reagoi joka kerta eritavoin?

PeTeR

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kartat ovat mielestäni kiitettävän isoja, jotkut hieman pienempiä ja jotkut suurempia. Kaikki kentät mitä olen ehtinyt pelata(10/18) ovat olleet pienissä kylissä tai jossain maaseudulla, ja ovat mukavan vapaita liikkua.. Talojen sisällä ei taktikoida hirveästi, mutta niiden seassa sitäkin enemmän, aina löytyy kaupungeissa useita tapoja/reittejä lyödä vihollinen. Uudelleen peluuarvoa on ainakin siinä, että yrittää selvitä mahdollisimman pienillä mies-tappioilla, sekä vaikeusastetta voi vaihtaa easy/normal/difficult/authentic. authenticin saa vetämällä difficultin ja authenticilla saa sitten vedettyä cheatteja jotka ilmestyvät extras-valikkoon. Ainakin xboxilla ja Ps2:lla on myös hyvä moninpeli jossa voi pelata vastakkain yhdysvalloilla ja Saksalaisilla. Pc:llä saa pelattua myös netissä kuten myös boxilla ja pleikalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisi yksi kysymys pelin omistaville. Olen itsekin ajatellut pelin hankintaa. Nyt kysyisinkin onko pelissä sellaisi "tehdas-tehtäviä" eli pitää yksin mennä joku tehdas putsaamaan tai pöllimään jotain dokumentteja. Nämä tehtävä ovat täysin perseestä. Esim. CODissa ja MOHssa näitä on ja on surkeaa juosta putkessa (jossain tehtaassa) räiskien kaiken mikä tulee eteen. Enemmän olen CODssa tykännyt sellaisista hyökkäystehtävistä eli perus sotatehtävistä eikä mistään vukken special operation jutuista. Eli onko BiA:ssa noita tehtäviä? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisi yksi kysymys pelin omistaville. Olen itsekin ajatellut pelin hankintaa. Nyt kysyisinkin onko pelissä sellaisi "tehdas-tehtäviä" eli pitää yksin mennä joku tehdas putsaamaan tai pöllimään jotain dokumentteja. Nämä tehtävä ovat täysin perseestä. Esim. CODissa ja MOHssa näitä on ja on surkeaa juosta putkessa (jossain tehtaassa) räiskien kaiken mikä tulee eteen. Enemmän olen CODssa tykännyt sellaisista hyökkäystehtävistä eli perus sotatehtävistä eikä mistään vukken special operation jutuista. Eli onko BiA:ssa noita tehtäviä? :)

Samaa mieltä olen noista "yksin vs. helevetin kokonen, putkimainen tehdas täynnä sakuja" tehtävistä. Ei nappaa. Sen sijaan CoD:n loistavia sotatehtäviä, eli eka tehtävä (hyökkäys siihen kylään) ja esim. brittien kanssa sillan valtaaminen, kaipaan enempikin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä ole vielä ainakaan tullut, mutta enpä ole paljoa ehtinyt edes pelaamaan. Toivottavasti ei edes tule.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen nähnyt kuvia virallisten sivujen foorumeilla, joissa pyöriskellään varastotyyppisissä rakennuksissa, muttei kuiteskaan tehtaissa. Tietääkseni pelissä on jonkinlainen sillanräjäytys tehtaväkin 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei se tehdas siinä ole se tärkeä tekijä. Jos mappi on sellainen että liikutaan huoneesta toiseen yksin ja porukkaa kaatuu kuin heinää niin samaan kategoriaan 'paskat' se tehtävä menee... Mutta voisi miettiä jos ei kaikki tehtävät ole sellaisia pelin ostoa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei se tehdas siinä ole se tärkeä tekijä. Jos mappi on sellainen että liikutaan huoneesta toiseen yksin ja porukkaa kaatuu kuin heinää niin samaan kategoriaan 'paskat' se tehtävä menee...

Tästä on kyllä hyvänä esimerkkinä MOHAA (Medal of Honor, Allied Assault), ensimmäisenä tulee mieleen se tehtävä, jossa painellaan yksin keskelle sukellusvenetukikohtaa, ja viimeistään pakovaiheessa yksi tukikohdallinen sakuja hönkii lyijyä niskaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei se tehdas siinä ole se tärkeä tekijä. Jos mappi on sellainen että liikutaan huoneesta toiseen yksin ja porukkaa kaatuu kuin heinää niin samaan kategoriaan 'paskat' se tehtävä menee... Mutta voisi miettiä jos ei kaikki tehtävät ole sellaisia pelin ostoa...

Nyt olen yksitoista maata vetänyt ja yksikään maa ei ole ollut tuollainen huoneesta huoneeseen ja seuraavasta huoneesta ravaa lisää porukkaa kuin vettä, eikä nuissa taloissakaan ole juostu kertaakaan, jos ei lasketa muutamaa pientä latoa joissa on konekivääri pesäke tjms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään