Jani Salo

Näyttiksen väri asetukset kadoksissa pelaamisen jälkeen.

3 viestiä aiheessa

moi

Tässä kun olen lopettanut pelin esim. FS2004, Trainz etc. niin aina monitorin väri asetukset ovat muuttuneet oletusarvoksi eli liian tummaksi.

Sitten aina joudun menemään takaisin ATI Display Settingsiin säätämään Colour kohdan uudestaan. Oikeastaan riittää että menee vain valikkoon niin ruudun värit muuttuvat taas normaaliksi.

Olen tallentanut profiilin mutta aina kun lopetan pelin niin värit tummuvat ja joudun menemään sinne settingsiin että ne palautuvat asettamilleni normeille.

Miten voin säätää asetukset niin että pelaamisen jälkeenkin väri (colour) asetukset pysyvät samanlaisina kuin ennen pelaamisen aloittamista.

Tämä ärsyttävä ja outo ongelma vaivasi niin ATI.n kuin Radeonin control paneelissa.

[ Attachment removed / expired ]

Ärsyttää nimittäin vietävästi kun pelaamisen jälkeen joutuu aina menemään tuohon colour valikkoon että saa työpöydän säädöt taas kohdilleen.

help !

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko koittanut säätää näytön kirkkautta näytön omista säädöistä eli painelemalla niitä nappuloita jotka ovat monitorin etureunassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jep, niitäkin olen yrittänyt painaa mutta eipä ole tehonnut. Tuo näyttö tulee tummemmaksi silloin vain kun lopettaa pelin vaikka desktop asetukset olisivat muuten kohdallaan.

5002 :D :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään