Guest Toni13

Multiplayer range... ongelmia

14 viestiä aiheessa

Niin tota miks koneet näkyy vaan 10nm säteellä vaikka mulla on SB:n multiplayer range 40? ja ongelma on ollut jo pitkään joten ei ole mikään äkillinen ongelma 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näkyykös koneet oikeasti 40 NM etäisyydeltä ? :)

Arttu

Niin tota miks koneet näkyy vaan 10nm säteellä vaikka mulla on SB:n multiplayer range 40? ja ongelma on ollut jo pitkään joten ei ole mikään äkillinen ongelma 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SBRelay kai aiheuttaa tämän ongelman.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta jotkut väittää että kyllä se mulla toimii se 40 "et vaan osaa" niin aattelin kysyä täältä onko siihen mitään ratkaisua :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näkyykös koneet oikeasti 40 NM etäisyydeltä ? :)

Näky eli ei, niin se on kuitenkin erittäin kiva, kun näkee ne TCASissa mahdollisimman varhasessa vaiheessa ;)

(ja kyllä mulla ainakin toimii 40nm FS9:ssä.. en tiedä mitä oon tehny erilailla..)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mjoo no joo... TCASssilla kyllä, mutta väitän, että 40 NM päässä olevan koneen näkeminen paljaalla silmällä vaatii jo kohtalaisen haukankatseen, ja melkoisesti hyvää tuuria, että silmä sattuu osumaan juuri siihen. 8)

Arttu

Näky eli ei, niin se on kuitenkin erittäin kiva, kun näkee ne TCASissa mahdollisimman varhasessa vaiheessa ;)

(ja kyllä mulla ainakin toimii 40nm FS9:ssä.. en tiedä mitä oon tehny erilailla..)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mjoo no joo... TCASssilla kyllä, mutta väitän, että 40 NM päässä olevan koneen näkeminen paljaalla silmällä vaatii jo kohtalaisen haukankatseen, ja melkoisesti hyvää tuuria, että silmä sattuu osumaan juuri siihen. 8)

Joo, ja kun vielä simussa se ei näy edes pikselin kokoisena, niin sen voi luokitella jo mahdotonta-kategoriaan..

No en mä vaan tajua sit miks mulla näkyy vaan 10nm näyttis varmaan kusee ;D

örh, ei se kyllä näyttiksestä ole kiinni, eikä varmasti mistään muustakaan raudasta. Joku vintöötin tai muun ohjelman asetus siellä on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toi nyt oli lähinnä huono vitsi toi näyttis homma... mutta en sit tiiä miks ei näy :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko overridannut FSUIPC:stä tuon range-asetuksen ?

Eli tarkista vielä FSUIPC.

Tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En löytänyt tuolta mitään range asetusta joten missä se tuolla FSUIPC:ssä sitten oikeen on?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En löytänyt tuolta mitään range asetusta joten missä se tuolla FSUIPC:ssä sitten oikeen on?

Taitaapi olla maksullisen FSUIPC:n heiniä toi..

EDIT: siis rekisteröidyn

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mulla on rekisteröity mutta mistä sieltä sen sit löytääpi Tero vois avittaa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään