Esa Sairio

Norjan ja Ruotsin maisemat

5 viestiä aiheessa

Onko mistään imuroitavissa ilmaiseksi FinnClassin kaltainen lisäosa Norjan ja/tai Ruotsin maisemaan? En ole löytänyt. Tai onko joku tekemässä?

Perusmaastossa FS 2004:ssä on taloja liian harvoissa paikoissa verrattuna todellisuuteen. Esim. Norjan vuoriseudut eivät ole sellaista tyhjää vuoristo- ja puumaisemaa, kuin vakio fs 2004 antaa ymmärtää. Kaupunkien kohdalla mallinnus on aika hyvä, autogen minulla on asennossa DENSE.

Suomi on mielestäni todella aidon tuntuinen kun käytössä on FinnClass 1.6.

Entä saako tällaista muihin naapurimaihin ja lähimaihin kuten Tanskaan tai Viroon?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä usko että löytyy. Luulisin että täällä jos missä olisi ollut niistä juttua. Enkä ole kyllä viestiäkään nähnyt vaikka olen roikkunut täällä jo nelisen vuotta.

Yksi hyvä paikka hakea Skandinaaviaa koskevia lisäosia on http://www.flightsim.no/ ja sieltä Filbibliotek. On kylläkin Norjan kielinen, mutta kaikki nyt sitä osaa, eikö? ;D

TK

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän nuo kaikki tärkeimmät pohjoismaiden maisemat täältäkin ihan löydy eli turha alkaa turskakieltä opettelemaan. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo, ei nyt ollut tarkoitus astua varpaille. ;)

Onhan FsNordic suurin ja kaunein, mutta kun täällä on 8 tiedostoa Norjasta niin FlightSim.no:sta löytyy yli 80 tiedostoa FS2002:een, joista kylläkin nelisenkymmentä on Afcad tiedostoja. On siinä vielä jonkinmoinen ero. Tiedoston tärkeyshän on lataajan päätettävissä.

Ajattelin vaan ilmoittaa kysyjälle linkin mikäli hän pitää Norjassa lentämisestä yhtä paljon kuin minä, eli paljon. :P

tk

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan FsNordic suurin ja kaunein

Noniin tulihan se sieltä. :) No eivaiskaan, kuten sanoin, niin siitä pyritään pitämään huolta, että kaikki tärkeimmät tavarat löytyy, mutta jokaista korpikentän maisemaa ei ole alettu metsästää - tietysti ellei tekijät ole itse sitä meille lähettäneet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään