Esa Sairio

EFHK:n kolmas kiitorata

37 viestiä aiheessa

Addon Required: FS2004 Standard

 

 

Mites FS2002? :P Onnistuisiko joltain, itselläni ei ole taitoa moiseen.

 

Tuo olisi kyllä ihan mukava saada, tai värkätä itse. Milläs ohjelmalla voi laittaa niitä kiitotien tekstuureita (tai polygoneja, mitä ikinä lieneekään ;D) siihen AFCADilla määritellyn kiitotien kohdalle?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moi

 

Minunkin mielestä olisi hyvä jos saisi pelkästään kolmannen kiitotien rullausteineen FS2002:een... Sen verran hitaan koneen kun omaan ::) :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moi,

 

Tossa ihan ajan kuluksi kokeilin, että millanen se FS Scenery Creator on ja ei se mitenkään vaikeaa ole noita rullaus- eikä kiitoteitä tehdä. Yritin sitten tota kolmatta kiitotietä tehdä ja...

 

Koska en ole koskaan aikaisemmin tällaista tehnyt, haluaisin kysyä, miten saan default maisemassa olevat karkeat rullaus- ja kiitotiepohjat pois. Scenery properties > Scenery Exclusion ja visual scenery ruksi päälle ei auttanut. Vei koko EFHK:n mukanaan. Flattenkään ei tuntunut auttavan.

 

Tällästä:

[ Attachment removed / expired ]

Tämä on siis pelkkä harjoittelu, joten kuvan rullaustiet eivät ole välttämättä todellisilla paikoillaan (vielä).

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jos haluat poistaa kiitotien, tee pieni exclude area kiitotien keskipisteelle.

 

Jos haluat poistaa rullaustien, sinun on löydettävä sen ref.pisteen, ja sen ympäri teet excluden.

 

Molemmat: Visual/Scenery (ei VOR, NDB)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pystyykö FS2002 AFCADeihin määrittämään mille porteille/paikoille koneet menevät. Ei varmaan tai en ite semmosta löytänyt

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jos haluat poistaa kiitotien, tee pieni exclude area kiitotien keskipisteelle.

 

Jos haluat poistaa rullaustien, sinun on löydettävä sen ref.pisteen, ja sen ympäri teet excluden.

 

Molemmat: Visual/Scenery (ei VOR, NDB)

 

Mä en tiedä kumpi ymmärsi väärin, mutta tarkoitin noita harmaita kiitotienkin alla näkyviä alueita, jotka eivät (ilmeisesti) ole varsinaisia rullausteitä. Nämä siis ovat aivan default maisemassa.

 

Ja haluan kaiken tämän harmaan "under contruction"-alueen pois, mutta en muuta default maisemaa.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mä en tiedä kumpi ymmärsi väärin, mutta tarkoitin noita harmaita kiitotienkin alla näkyviä alueita, jotka eivät (ilmeisesti) ole varsinaisia rullausteitä. Nämä siis ovat aivan default maisemassa.

 

Ja haluan kaiken tämän harmaan "under contruction"-alueen pois, mutta en muuta default maisemaa.

 

 

Silläkin polygonilla/niilläkin polygoneilla on varmasti myös oma ref.point, elikkä sinun on piirrettävä pieni exclude-area juuri sopivaan paikkaan, ei saa olla niin iso että siihen mahtuu myös muut ref.pointit, koska silloin alkaa kaikenlaista kamaa kadota.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Silläkin polygonilla/niilläkin polygoneilla on varmasti myös oma ref.point, elikkä sinun on piirrettävä pieni exclude-area juuri sopivaan paikkaan, ei saa olla niin iso että siihen mahtuu myös muut ref.pointit, koska silloin alkaa kaikenlaista kamaa kadota.

Bump

 

Mutta mitenkäs sen ref. pointin löytää?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moi,

asensin äsken tuon kolmannen EFHK:n kiitoradan FS2002:een ja hyvältä näyttää.

Kiitokset Johannekselle ja muille asianosaisile. :)

 

[ Attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään