Petri Koivisto

Onko sinulla MP3 soitin?

160 viestiä aiheessa

iPod Nanon vois ostaa kuhan se tulee markkinoille (vai oiskohan jo tullu..) ja usein tulee myös kännyllä kuunneltua mp3:ia. (Nokia 9500)

On ollut jo markkinoilla muutaman kuukauden. Muuten hyvä vehje, mutta musta versio kärsii hieman pintanaarmuista. Se ei ole kuitenkaan mikään vakava ongelma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy sanoa pariakin vermettä kokeilleena, että kyllä toi Applen iTunes on 100 vuotta edellä muita, esim. creativen softia...mulla oli iPod kun ostin usb-stickiksi MuVo 512:n ja olin todella pettynyt sen softiin. Päivityksen jälkeenkin ne tuntui kuin olisi tehty venäjällä jokus 60-luvun alussa.

Samoin Muvon käyttöliittymä on hmmm...karsea verrattuna ipodiin. Onhan siinä pieni näyttö,  mutta tautisen sekavaksi on sekin saatu.

-Kähmy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, en osaa vetää rajaa, mut toi saattaa jo mennä yli... Ohjelmassa nakattiin "kopiosuojattu" Rolling Stonesin uusin cd-kelkkaan, eikä kone herjannut mitään/käynnistänyt omia soitto-ohjelmiaan ja kopiokin syntyi ilman mitään kikkailuja suoraan poltto-ohjelmalla. Kysyttäessä asiasta virkamieheltä, hän piti menettelyä laillisena, koska kopiosuojaus ei ollut riittävä.

Harmi vain, että suomessa virkamiehet eivät säädä lakeja eivätkä anna tuomioita oikeudessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onhan miulla kämmenmikrossa, gigan kortilla on hetkellä vajaat 250kipaletta ja jotain muuta roinaa. ei ole pienin mahdollinen, mutta monikäyttöisyydessään vailla vertaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmmh... ei viitsi uutta threadia tehdä mutta saakos levyltä tietokoneelle siirrettyjä biisejä mp3:seen?  nehän on vissiin suojattuja ja wma muodossa mutta olen yrittänyt muuttaa mp3:ksi mutta ei onnistu.. eikä nuo myöskään soi wma:na mp3:sessa  vaikka pitäisi toistaa wma:ta... mutta ilmesesti sen takia että nuo on suojattuja..

Onko kellään kokemusta tästä asiasta?  :D

Mulla on kans 5gb Zen Micro ja siihen kyllä saa .wma-tiedostoja mutta ne on kyllä suojattuja  ;D Niin ja sit kännykässä (Sony Ericsson k750i) on kans mp3-soitin... Ootko muuten Petri paljo pistäny musaa sinne jo?   :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ootko muuten Petri paljo pistäny musaa sinne jo?   :)

Jaa minä vai?  ;D Ei tällä hetkellä oo ku 182 biisii... pari päivää sitte tyhjensin ja vedin uudet biisit.. ku välillä kuuntelee hevii ja välil trancee ni.. ei viiti niitä sekasin pitää sielä  ;D On siellä kyl joskus ollu jotain abouttirallaa 600 biisii...  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaimolle tuli hommattua pukin konttiin Ipod Shuffle 2nd generation. On pirun kätevän kokoinen vekotin, painoa hurjat 15grammaa ja on pienempi kuin tulitikkuaski  :thmbup:

Vinkki ostajille: Unohtakaa iTunes ja ladatkaa vPod Nimim. tappelin kaksi iltaa itunesin kanssa >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onhan tämmöinenkin, ja isäkin aikoo hankkia :) Mulla on creativen zen nano plus, 512mögää kokoa. Ihan kätsy laite, ja tulee siirreltyä muutakin kun musiikkia eli siis por.... esimerkiksi ohjelmien netistä ladattavat päivitykset menee kätevästi, kun on ohjelmia useassa (kahdessa) koneessa täälläkin. Ainiin, ja onhan siskolla zen vplussa neligigasena.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siirryinpähän nykyaikaan ja hankin Creativen Zen Nano Plus 1Gt -vehkeen.  :santa:

Hessun Kahvila -pocäästia on tullut nyt muutama jakso kuunneltua ja kyllä kannattaa muittenkin koittaa tätä uutta "mediaa".  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

iPod Nanot (4GB) tilattiin vaimon kanssa toisillemme joululahjaksi. Hyvin on toimineet ja ihan mukava lisä on että albumin kuvitus siirtyy myös kyseiseen laitteeseen.

-Esa-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällä hetkellä 4gigainen iPod Nano. Sitä ennen muutama iRiver, eka 256MB ostettuna silloin kun Suomessa ei vielä kaupassa edes tiedetty, että mikä MP3-soitin on.

Eka oli Samsungin 32MB (!!!) Yepp silloin joskus jo kauan kauan sitten. Ihme juttu, mutta silloin tuo 32MB tuntui ihan riittävältä, kunnes sitten Yepistä tuli 64MB-versio. Ja siitä se varustelukierre sitten alkoi. Otan 8gigaisen Nanon heti kohta kun taas on matkaa Luvattuun Maahan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole, eikä tule... >:(

Veit sukat suustani. Ennen kuuntelin radio(i)sta siellä 155-170Megan tienoilla olevaa liikennettä ja ilmailua, nyt vaan ilmailua.Saattaa sitä usein autoillessa olla radio päällä ja jotain kuunnella "yleisradiostakin". En ole ikinä ollut mikään musiikin kuuntelija, joten jostain MP3:sta ei ole mitään hajua,onko se joku MoottoriPyörä? Ainakin ääni voi olla yhtä kamalaa mekkalaa korville, luulisin mä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
En ole ikinä ollut mikään musiikin kuuntelija, joten jostain MP3:sta ei ole mitään hajua,onko se joku MoottoriPyörä? Ainakin ääni voi olla yhtä kamalaa mekkalaa korville, luulisin mä.
MP3 on määritelmä pakatun äänidatan muodolle ja sen purkamiselle. Tietotekniikan standardit satuttavat korviasi? :)

Niinjoo, itse aiheeseen. Ostin hopeisen iPod Nanon 4GB muistilla syyskuun lopulla. Kun Apple sai vaihdettua maanantaikappaleen oikeasti toimivaankin laitteeseen, olen ollut enemmän kuin tyytyväinen! Enemmän tosin AAC:ta tulee käytettyä formaattina.. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vanha 30BG iPodi sai väistyä alta pois kun tällainen peli saapui eilen. Ei tätä kyllä voi enään mp3-soittimeksi sanoa, enemmänkin multimediatietokoneeksi.  :o

Päivän käytön jälkeen ei ole mitään moitittavaa. Käyttöliittymä on loistava ja kosketusnäyttö todella tarkka.  :)

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään