Petri Koivisto

Onko sinulla MP3 soitin?

160 viestiä aiheessa

Mulla on Packard Belli puoligigainen pikulaite ja Creative Zen Vision M. Zeni on palvellut hyvin reilun vuoden ja nyt se tuli sitten tiensä päähän. Kun laitetta liikuttaa vähänkään,  niin tiedostojen lukeminen pysähtyy. Käytiin sitä Verkkokauppa.comissa näyttämässä lauantaina. Sanoi, että kun takuu on mennyt, niin sillä voi heittää vesilintua ja ostaa uuden tilalle. Tosi jees.  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on Packard Belli puoligigainen pikulaite ja Creative Zen Vision M. Zeni on palvellut hyvin reilun vuoden ja nyt se tuli sitten tiensä päähän. Kun laitetta liikuttaa vähänkään,  niin tiedostojen lukeminen pysähtyy. Käytiin sitä Verkkokauppa.comissa näyttämässä lauantaina. Sanoi, että kun takuu on mennyt, niin sillä voi heittää vesilintua ja ostaa uuden tilalle. Tosi jees.  >:(

Ei kande ostaa kovalevyllisiä mp3 soittimia...hajoavat kaikki käytössä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kande ostaa kovalevyllisiä mp3 soittimia...hajoavat kaikki käytössä.

Eipäs se laite missään "kovassa" käytössä ole ollut. Kaikki urheilut(HEH), retket yms mahdolliset jutut on ollut tuo pienempi mukana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, löytyy. Creative MuVo TX 512mb... Erittäin hyvä, perus soitin. Koulussahan tuota tulee kannettua mukana ja matkoille mukaan.

-Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä löytyy Creativen Zen Nano Plus yksi giganen, mutta tulee varmaan ensi kuussa iPodi. Creative on toiminut ihan hyvin, mutta ainoa huono puoli on takakannen irtoaminen 342. päivän jälkeen. Eli nykyisin soitin pysyy kasassa parilla kumilenkillä ja ilmastointiteipillä.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä löytyy Creativen 512MB, mutta nykyään sen käyttö jää vähemmälle kun kännykän soittimella voi kuunnella myös musiikka. Kännyssä on 2GB:n muistikortti. Kännykällä voi streamata 3G-verkossa musiikkia ja kaikkea muutakin mitä perus-mp3-soittimella ei voi tehdä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jouluna mahdollisesti 8GB iPhone tulossa, jonka tieltä sitten tuo nano saa väistyä.  :)

En suosittele ! Itse olen juuri heittämässä iPhoneni kuikkaan, ja siksi tuolla toisaalla kyselen kokemuksia tuosta E71:stä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En suosittele ! Itse olen juuri heittämässä iPhoneni kuikkaan, ja siksi tuolla toisaalla kyselen kokemuksia tuosta E71:stä.

Nojoo, tämäkin taitaa pitkälti riippua siitä mitä puhelimeltaan haluaa. Itse kaipaan tyylikkyyttä ja helppokäyttöisyyttä. Ja tuohon iPhoneen olen kyllä kiintynyt, erilaisia vaihtoehtoja on mietitty, mutta esim nokiaa en halua, en vain osaa selittää mikä siinä on. Puhelimeenkin haluan tuon helpon musiikintoisto-ominaisuuden, iPodiini olen ollut melko tyytyväinen joten olen pienoisten harkintojen jälkeen päätynyt tähän iPhoneen, kun nimenomaan kosketusnäytöllisen haluan.

Mutta joo, ei varmaan enempää puhelimista tähän triidiin  ;D (Oli siinä sentään vähän sen mp3-ominaisuuksistakin  ;D )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Creative Muvo löytyy. En vaan oo käyttäny piiiitkään aikaan. Mun korvissa ei meinaan pysy sellaset tavalliset napit vaan pitäis hommata kunnon kuulokkeet, mutta eipä ole tullut ostettua. Kännykästä pystyy kyllä kuuntelemaan musiikkia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nojoo, tämäkin taitaa pitkälti riippua siitä mitä puhelimeltaan haluaa. Itse kaipaan tyylikkyyttä ja helppokäyttöisyyttä. Ja tuohon iPhoneen olen kyllä kiintynyt, erilaisia vaihtoehtoja on mietitty, mutta esim nokiaa en halua, en vain osaa selittää mikä siinä on. Puhelimeenkin haluan tuon helpon musiikintoisto-ominaisuuden, iPodiini olen ollut melko tyytyväinen joten olen pienoisten harkintojen jälkeen päätynyt tähän iPhoneen, kun nimenomaan kosketusnäytöllisen haluan.

Mutta joo, ei varmaan enempää puhelimista tähän triidiin  ;D (Oli siinä sentään vähän sen mp3-ominaisuuksistakin  ;D )

Joo, enpä tosiaan minäkään jatka tällä offtopicilla, mutta kannattaa sitten iPhonen kanssa varautua siihen, että joutuu laturia pitämään mukana koko ajan... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, enpä tosiaan minäkään jatka tällä offtopicilla, mutta kannattaa sitten iPhonen kanssa varautua siihen, että joutuu laturia pitämään mukana koko ajan... :)

Push pois, 3G pois, wlan pois, paikannus pois niin ei tarvi  ;D;)

nimim. kolmatta päivää mennään viime latauksesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Push pois, 3G pois, wlan pois, paikannus pois niin ei tarvi  ;D;)

nimim. kolmatta päivää mennään viime latauksesta.

On pois, on pois (ei edes ole), on pois. Paikannusta ei edes ole. Tulee vaan tarvittua kapinetta sen verran puhumiseen, että puhti loppuu siitä aina ennen aikojaan. Ei siis ole tarkoitettu työvälineeksi, vaan enemmän leluksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun korvissa ei meinaan pysy sellaset tavalliset napit vaan pitäis hommata kunnon kuulokkeet, mutta eipä ole tullut ostettua.

Sama vika, tavalliset nappikuulokkeet eivät pysy kunnolla korvissa. Mutta sitten hankin korvatulppa-tyyppiset kuulokkeet ja ne paitsi pysyvät hyvin korvissa, myös blokkaavat ulkopuolisen melun aika hyvin.

-Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lelu? Edistynein puhelin tuo 2.0 firmiksellä oleva so far.

Muutenkin ei kannata verrata tuota sun wanhaa iphonea juuri uusiin, koska akku on eri tuossa uudessa ja myös softa, jolloin kulutuskaan ei ole moinen. Luonnollistahan on, että puhelin syö akkua jos puhuu paljon, puheaikaan on ihan oma tuntimäärä yleensä ilmoitettu eri valmistajilla.

Mitä olen kuullut, on 3G-mallissa jopa vielä huonompi akunkesto, koska se käyttää 3G-verkkoa. Ja softahan on molemmissa sama (ver. 2.1 tällä hetkellä).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No 3G OFF kuten toisaalla sanoin, jos sitä ei tarvi, fiksuahan se niin on tehdä. Itsellä edelleenkin kestää useita päiviä uusimmalla firmiksellä. Jos sulla ei oikeasti siinä akku kestä niin paskanahan se sit on, ei auta  ;) Paljonko muuten teikäläinen päivässä puhuu?

Joo, kaveri tuota akunkestoa myös valitteli. Hänella 3G-malli. Ja tosiaan tuntuu hiukan tyhmältä ostaa laite, joka pohjaa melkein kaikessa internettiin ja tiedonsiirtoon, jos sitä ei voi pitää päällä. Ehkä sitten seuraava malli...

Joudun joskus roikkumaan runsaastikin puhelimessa työasioiden vuoksi. Samoin tekstiviestit + sähköposti paljon käytössä. Kaikki syövät sen verran akkua, ettei tuota oikein uskalla ottaa minnekään mukaan ilman laturia. Jokin aika sitten sain (vihdoin) laturin autoon. Se helpotti hieman. Ulkomailla meinasi tulla ongelma, kun oli kyllä laturi, mutta ei adapteria sikäläiseen verkkoon. Ja monasti noilla reissuilla puhelin on elitärkeä. En siis voi tluottaa tuohon, jos joudun kokonaiseksi vuorokaudeksi reissuun.

Mutta hyvä mp3-soiton se on jatkossakin. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täältä löytyypi Creative MuVo V100 2GB. Ainakin hyvin tuolla pärjännyt vaikka ei se niin kovassa ikinä ole ollutkaan  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löytyy:

Sony NW-E002F 512mb (sonyn pakkaustekniikalla siinä on nyt 90kappaletta ja muistia on viel 40% vapaana)(kappaleet on jtn 4mb kokoisia) ja

Nokia N81 2Gb... Siitä hyvä puhelin et voi kuunnella musaa 17h ennenku akku loppuu.

Ei syö turhaan akkua kun pitää kaikki bluetoothit, wlanit ja valmiustilan pois päältä kun ei tarvitse.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Creative Muvo löytyy. En vaan oo käyttäny piiiitkään aikaan. Mun korvissa ei meinaan pysy sellaset tavalliset napit vaan pitäis hommata kunnon kuulokkeet, mutta eipä ole tullut ostettua. Kännykästä pystyy kyllä kuuntelemaan musiikkia.

Itselläni on korvakäytävään "asennettavat" mallit, pysyvät paremmin päässä kuin normaalit ja bassotoistokin on loistava  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään