Guest Arska

FinnIce ja FS2002

19 viestiä aiheessa

FinnIce toimii siis myös FS2002:ssa täydellisesti, ainakin mulla. Täällä kun on puhuttu että ei toimi, toisaalta on puhuttu että toimii ainakin jotenkuten. Asennuskin menee ihan heittämällä, ainoa ero on että FS2002:ssa korvaavat vesitekstuurit asennetaan kansioon scenebd/world, eikä scenery/world kuten FS2004:ssa tehdään. :)

Pari kuvaa todisteeksi: ;)

[ Attachment removed / expired ]

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Loistavaa, tuo on mainiota kuulla :).

Tsekkaisitko privasi, olisi pari pyyntöä jotka olisi vielä hyvä tsekata ennen kuin FinnIcelle uskaltaa luvata täyttä FS2002-yhteensopivuutta :).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka

Joo, toimii. Mutta ongelmana vaan on, että nyt luonto bugittaa. Ei ole jäätä, eikä lunta tuolla ulkona :( :P

Saisiko patchin ? ;D

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, toimii. Mutta ongelmana vaan on, että nyt luonto bugittaa. Ei ole jäätä, eikä lunta tuolla ulkona :( :P

Saisiko patchin ? ;D

Sun pitää Ilmatieteen laitokselta kysyä sitä patchia. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei toimi ainakaan minun FS2002 stardardissa

Helpottaisi, jos kertoisit millaista ongelmaa sen kanssa on ...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viimeksi kun laskeuduin niin vain twin otterin peräsin näkyi eli arvailkaa siitä tuo ongelma.

Mieluummin en arvailisi, parempia tuloksia saa kuitenkin kun luottaa faktoihin eikä omaan selvännäkökykyyn.

Laskeuduit jäälle, maalle? Merellä, järvellä? Turussa, Oulussa? Eli josko vielä kerrot vähän tarkemmin mitä tapahtui ja missä niin olisi helpompi yrittää paikallistaa ongelmaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tampereella,jäälle joka on hieman sen jälkeen kun noustaan 6 päästä.Ainoastaan onnistuin laskeutumaan sinne float cessnalla(default) meni jonkun aikaa(n.1 min)renkaillaan ja sitten liukui floateilla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok, kiitos tiedosta.

Alkoi kuulostaa jo sen verran merkilliseltä, että piti itsekin kaivaa FS2002:n levyt naftaliinista.

Tiukan testailun jälkeen vaikuttaa siltä, että jää ei kanna FS2002:ssa merellä tai suuremmilla selkävesillä. Tämä johtunee tavasta jolla allaoleva vesi on default-maisemassa toteutettu. Täytyy vielä tutkia lisää mutta jos näin on, default-maiseman korjaaminen koko maan laajuudessa on kyllä sellainen savotta ettei ihan heti ole korjausta odotettavissa :P.

Pahus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lammikoilla, pienillä järvillä sekä merellä ja isoilla järvilläkin lähellä rantoja tuntui toimivan kun testailin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko joku saanut noihin kiitoratoihin ne lumitekstuurit FS2002 toimimaan,kun minulla ei muistaakseni toiminut.Eikös nuo lumitekstuurit tullut finnicen mukana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko joku saanut noihin kiitoratoihin ne lumitekstuurit FS2002 toimimaan,kun minulla ei muistaakseni toiminut.

Pitäisikö niiden olla ihan defaulttina siinä? Vai pitääkö joku ohjelma ladata jostain?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäisikö niiden olla ihan defaulttina siinä? Vai pitääkö joku ohjelma ladata jostain?

Mun mielestä FS2002:ssa ei ole defaulttina lumisia kiitoteitä, toisin kuin FS2004:ssä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pystyisikö joku väsäämään Add onin jolla saisi kiitoradat realistisemman näköisiksi eri vuodenaikoihin

Entä jos kokeilet itse? Avaat vaan kuvankäsittelyohjelmassa ja lisäät lunta. Niitä on vaan sitten niitä tekstuureita vaihdeltava manuaalisesti eri vuodenaikojen mukaan FS2002:ssa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta onkos nuo FS2004 kiitorata tekstuurit samanlaisia eli kopioi ja liitä tekniikka toimisi ja ehkä vielä tulisi uudelleen nimeäminen.Meinaan jos minä lähden kiitorata tekstuureiden kanssa kikkailemaan ei siitä ainakaan realistista tule,näyttäisi ennemminkin kuin joku olisi käynyt yön aikana vähän taiteilemassa spray purkilla kiitoradalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään