Guest Athlonisti

FS sky World 2002

6 viestiä aiheessa

Otin netistä tuon ohjelman (noin 45 megaa).

Kokeilin asentaa tuolla visuaaleja FS2004:sen, mutta se heti alussa valitti, että Fs2002.cfg was not found. Onko Fs2004:seen vastaavasta ohjelmasta joku eri versio vai voiko tuolla ohjelmalla asentaa niitä visuaaleja Fs2K4:seen. Jos voi niin miten?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei voi asentaa eikä ole olemassa.

Tosin ovat ilmeisesti tekemässä vastaavaa fs2004:n, mutta SDK:en puutteessa on vähän paha tehdä mitään kun ei tiedä miten tai mitä pitää muuttaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voit sinä kokeilla sellaista, että luot FS2004:n kansioon tyhjän fs2002.cfg:n. Uskoisin, että ainakin silleen pystyt asentamaan tuon paketin. Toimivuudesta en mene takuuseen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voit sinä kokeilla sellaista, että luot FS2004:n kansioon tyhjän fs2002.cfg:n. Uskoisin, että ainakin silleen pystyt asentamaan tuon paketin. Toimivuudesta en mene takuuseen...

Mutta eikös se silloin laita ne tiedot jos se jotain muuttaa, sinne FS2002.CFG- tiedostoon? Mutta sieltä ne tosin voi käsin siirtää fs9.cfg:hen. Minä en ryhtyisi tuollaiseen hommaan, kamalasti töitä eikä mitään takeita onnistumisesta. Sitä paitsi minun mielestäni FS2004 on erittäin hienon näköinen defaulttinakin. Jopa hienompi kuin FS2002 ikinä Sky Worldin avulla tai ei.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta eikös se silloin laita ne tiedot jos se jotain muuttaa, sinne FS2002.CFG- tiedostoon? Mutta sieltä ne tosin voi käsin siirtää fs9.cfg:hen. Minä en ryhtyisi tuollaiseen hommaan, kamalasti töitä eikä mitään takeita onnistumisesta.

Tuosta en ole varma. Saattaa olla, että toimisi ihan suoraan sen uuden Fs2002.cfg:n kanssakin, tosin en usko siihen...

Sitä paitsi minun mielestäni FS2004 on erittäin hienon näköinen defaulttinakin. Jopa hienompi kuin FS2002 ikinä Sky Worldin avulla tai ei.

Juu, tuo on totta. Ei ole ehkä sen arvoinen, että kannattaisi ruveta urheilemaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta eikös se silloin laita ne tiedot jos se jotain muuttaa, sinne FS2002.CFG- tiedostoon?

Ei ainakaan omaan FS2002.cfg-tiedostooni FSSW tehnyt mitään muutoksia. Ilmeisesti se vain haluaa varmistaa, että sillä on oikea FS2002-kansio, jonka alle tekstuurihakemistoon se sitten kopioi pilvitekstuurisettejä. Itse FSSW asentuu omaan hakemistoonsa FS2002:n ulkopuolelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään