Guest Athlonisti

Downloadsit es. zonessa

16 viestiä aiheessa

Näyykö downlads-koneet fs2K4:ssa zonessa lennellessä ilman, että muilla on downloads asennettuna?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Veikkaan että jengi ei tue zonea, mut voin olla väärässäkin, itse en harrasta zonea joten en tiedä ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Veikkaan että jengi ei tue zonea, mut voin olla väärässäkin, itse en harrasta zonea joten en tiedä ::)

Eikö tämä alue ole "verkkolentäminen"? Zone on täysin sama asia kuin FS:sän multiplayer joten v*ttuilut sikseen, jos asia ei kiinosta sinua ei se tarkoita ettei se kiinnosta muita.

Ja kysymykseen: Ei näy, muilla pitää olla sama kone asennettuna, muuten fs näyttää jonkun default koneen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja kysymykseen: Ei näy, muilla pitää olla sama kone asennettuna, muuten fs näyttää jonkun default koneen.

Tarkennetaan vielä, että muut näkevät koneesi omana koneenaan jos heillä ei ole täsmälleen samaa konetta samalla nimellä omassa simussaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

VATSIMissa asennetaan ns. common shape library, jossa on edustettuna suuri osa konetyypeistä. Tällöin Gulfstream näyttää Gulfstreamilta jne. Tietenkään tekstuureita ei näy. Paitsi muutamista yhtiöistä, jotka on sisällytetty tuohon libraryyn.

Arttu

No miten on sitten Vatsim:issä näkyykö siellä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö tämä alue ole "verkkolentäminen"? Zone on täysin sama asia kuin FS:sän multiplayer joten v*ttuilut sikseen, jos asia ei kiinosta sinua ei se tarkoita ettei se kiinnosta muita.

Kerroppa, miten tuossa Tonin viestissä vittuiltiin, eh?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerroppa, miten tuossa Tonin viestissä vittuiltiin, eh?

"Veikkaan että jengi ei tue zonea, mut voin olla väärässäkin,"

=>

"Lennät väärässä verkossa joten me ei auteta sua"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Lennät väärässä verkossa joten me ei auteta sua"

Ja sanottiinko siinä näin? Ei.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja sanottiinko siinä näin? Ei.

"jengi ei tue"

Mitenkä tuon kääntäisit?

Eihän suoraan sanottu mutta jos löydät hänen postauksestaan jonkun asiallisen aiheeseen liittyvän pointin niin sano.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä mitään vittuillut ::) mut silti voisin löydä vetoa että 90% FSN:n foorumin käyttäjistä ei tiedä zonesta yhtään mitään. mut annan olla :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän suoraan sanottu mutta jos löydät hänen postauksestaan jonkun asiallisen aiheeseen liittyvän pointin niin sano.

Jep. Sanon myös heti, kun löydän sun postauksesta jonkun aiheeseen liittyvän kommentin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep. Sanon myös heti, kun löydän sun postauksesta jonkun aiheeseen liittyvän kommentin.

Ei tarvitse, etsin sen sinun puolestasi:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tarvitse, etsin sen sinun puolestasi:

Vajaa rivi järkevää asiaa ja 9 riviä aivan turhaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joskos itse kukin keskittyisi taas on-topic keskusteluun tässä(kin) threadissa, kiitos.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joskos itse kukin keskittyisi taas on-topic keskusteluun tässä(kin) threadissa, kiitos.

Ensimmäinen järkevä asia monen viestin aikana :D

Eli.

Kun lennät zonessa, muistaakseni aluksi ollaan Meigsin kentällä C172:lla. Jos nyt vaihdat johonkin addon koneeseen jota muilla ei ole, muut näkevät koneesi cessnana. Ja jos vaihdat cessnan esim. airbussiin jonka hait netistä, näyttää muilla lentelijöillä että leijut cessnalla. Elikkäs rullatessakin cessna on sillä korkeudella että se vastaa airbussia, joten se leijuu missä sattuu. Tämän vuoksi olisi suotavaa, muiden pelaajien kantaa ajatellen, että jos aijot lentää esim. An-124:llä, vaihda siihen siten että ensin valitset esim. jonkun default Boeingin, jonka jälkeen Antonovin. Näin ollen mitat ovat jotenkuten kurissa.

Itse olen joskus pilailutuulella laittanut B747:n jälkeen addon-kopterin ja näyttänyt laskeutumistaitoni lentotukialuksille.

Tuosta tekstistä sitten ottaa selvää kuka osaa.

Edit: Ohops, kyse olikin Fs9:stä... Tuo viestini on testattu vain Fs2002:lla, mutta luulisin sen pätevän myös kakstonnineloseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään