Jani Salo

Oletko myöhästynyt ?

28 viestiä aiheessa

Mitäs ihmeellistä siellä oli?

Muutaman kerran olen Egyptissä käynyt

mutten mitään erikoista huomannut.

Siis verrattuna eurooppalaisiin käytäntöihin. Turvatarkastus oli ainakin kahteen kertaan ja siinä välissä täytettiin jotain viisumihakemusta tai vastaavaa, missä kyseltiin isän nimet ym. ja haettiin siihen lappuun leimaa.

Yleensähän yksi turvatarkastus ja passin vilautus riittää. Mutta ovathan Egyptissä muutenkin ainakin turistien turvajärjestelyt melkoiset.

Jaana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis verrattuna eurooppalaisiin käytäntöihin. Turvatarkastus oli ainakin kahteen kertaan ja siinä välissä täytettiin jotain viisumihakemusta tai vastaavaa, missä kyseltiin isän nimet ym. ja haettiin siihen lappuun leimaa.

Yleensähän yksi turvatarkastus ja passin vilautus riittää. Mutta ovathan Egyptissä muutenkin ainakin turistien turvajärjestelyt melkoiset.

Jaana

Se viisumihakemushan jaetaan jo koneessa

samoinkuin ne viisumimerkit (kuin postimerkkejä)

joten koneessahan se on helpoin täyttää jo valmiiksi

ja lätkäistä ne merkit itse passiin.

Passintarkastuksessa vaan antaa valmiin hakemuksen

ja vilauttaa passia niin ne leimaa sen.

Se on tosiaan totta että turvajärjestelyt on melkoiset

kun sotilaat liikkuu kaduilla toisinaan jopa sinko olalla ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa olla sama systeemi kuin Tunisiassa. Meillä oli kans kerran myöhästyminen lähellä kun tultiin justiin Tunisiasta. Koneeseen oli vaihettu EFHK:lla renkaat tjsp ja se lähti silloin Monastirista kun piti olla jo perillä Helsingissä ;D Koneena oli muuten MD-11 ja olin siitä ihan innoissani 11 kun olin :) Siinä sitten juostiin kotimaan jatkolennolle Kokkolaan ja matkatavarat tuli seuraavalla lennolla...Justiin ehittiin! :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään