Guest Toni13

ServInfosta puuttuvat suomen kentät.... Nyt nekin näkyy

11 viestiä aiheessa

Moi, ei ollut eilen illalla muuta tekemistä kun alkaa tutkia miten siihen saisi lisättyä puuttavat kentät (EFET ja EFLP) eli avaa servinfo.dat tiedosto (löytyy kansiosta mihin olet servinfon asentanut) vaikkapa notepadilla sitten selailet sit hieman alaspäin ja sieltä löytyy kauhea lista eri kenttiä... ensiksi etsi EFIL (Ilmajoki) mikä on kai nykyinen EFSI eli seinäjoki ja muuta se eli, siellä lukee EFIL/Ilmajoki niin kirjoita siihen EFSI/Seinäjoki mutta älä vaihda kordinaatteja.. sitten lisäät vaikkapa EFET Enontekiö vaikka sinne viimeisen EF alkuisen kentän perään mikä on EFVR muistaaksen niin sen perään laitat seuraavan:

EFET/Enontekiö/+068.211876+023.243779//EFPS/ ja sen alapuolelle lisätään EFLP seuraavasti:

EFLP/Lappeenranta/+061.022443+028.072332//EFES/

Ja nyt sinulla toivon mukaan näkyy servinfossa kaikki onlinessa olevat lennonjohtajat

Toni

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia neuvosta, kyllä toimii, itse lisäsin ne ja uuden lentoyhtiön Blue1, mutta en tiedä miten toimii kun piti ottaa logo blue1 sivulta ja pienentää se oikean kokoiseksi ja laatu ei ollut siitä syystä hyvä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä yritän taivutella FFW:n logoa mutta se pitää olla kait just se 85/18 pikseliä että toimii, ja photoshop ei antanut tehdä siitä 85/18 pikselistä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kyllä antaa, pitää ottaa image size ikkunasta Constrain Proportions raksi pois, että toimii

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En saanut näkyviin... siinä lukee punaisella FLyingFinn mutta logoa ei näy.

Mä tein just Flying Finnin, Air Finlandin, Golden Airin ja Blue 1:in... Seuraavaksi olis tarkoitus alkaa laajemmin etsiä mitä yhtiöitä vielä puuttuu ja lisätä ne... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

muistakaa lisätä ne airlines.iva ja servinfo.dat tiedostoihin, tai ainakin ite tein noin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä en saa toimiman ei se ServInfo vaan sitä logoa näytä >:(

Lukee vaan sen lentoyhtiön esim Air Finland (Air Finland) eikä logoa... laitoin FIF:n eli Air Finlandin airlines.iva :aan ja servinfo.dat tiedostoihin.. helpatkaas vähän.. nii se se logo on logos kansiossa.. Air Finland tapauksessa nimellä FIF

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä en saa toimiman ei se ServInfo vaan sitä logoa näytä >:(

Lukee vaan sen lentoyhtiön esim Air Finland (Air Finland) eikä logoa... laitoin FIF:n eli Air Finlandin airlines.iva :aan ja servinfo.dat tiedostoihin.. helpatkaas vähän.. nii se se logo on logos kansiossa.. Air Finland tapauksessa nimellä FIF

Mä lisäsin ne vaan siihen servinfo.dat filuun ja toimii kaikki hyvin. Kaikki logot näkyy... Oletko aivan varma että onko se logo oikeassa muodossa ja koko 85x18 pikseliä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo nyt toimii, olin laittanut ne logot .jpg muotoon mutta vaihdoin .bmp muotoon niin nyt pelittää, kiitokset ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään