Jari Kähkönen

Monitorisi/näyttökorttisi resoluutio?

60 viestiä aiheessa

Onkos Jarille Sizer ohjelma tuttu? Olen käyttänyt jo muutaman vuoden tuota varsin näppärää ohjelmaa ikkunoiden säätelyyn.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos Jarille Sizer ohjelma tuttu? Olen käyttänyt jo muutaman vuoden tuota varsin näppärää ohjelmaa ikkunoiden säätelyyn.

Ihan fiksun oloinen softahan tuo on. Mutta ennemminkin wintöötissä kaipaisi Kunnollista moninäyttösysteemiä. Siis A'la Unixien vastaavat. Sellaista ei ole tullut vielää vastaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuosta ikkunoiden koosta, joku Exposén tapainen ratkaisu Windowsiin olisi kyllä kiva. Komposen sentään saa linuxille. Helpottaisi kovasti ikkunoiden käsittelyä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, mutta tässä ei ole kyse ollenkaan kuvien koosta, vaan siitä että 20 tuumaa leveitä rivejä on helkkarin rasittava lukea. Ja isot kuvat tekee niitä. Ei mulla kuvia vastaan ole mitään, mutta tuo ongelma on rasittava, ihan samoinhan siitä porukka älähtää kun joku postaa miljoona kilometriä pitkän urlin joka ei linewrappaa, miksei sitten leveistä kuvista?

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta voihan leveiden kuvien kanssa painella entteriä postatessa jolloin ei tule pitkiä rivejä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta voihan leveiden kuvien kanssa painella entteriä postatessa jolloin ei tule pitkiä rivejä.

Ongelmahan on siinä että se koko threadi levähtää kilometrin leveäksi, ei vaan sen kuvia sisältävä viesti.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään