Guest Staok

SB host kusee ja kunnolla

19 viestiä aiheessa

SB Host tilettää aina kun avaa SBn siihen. FS2002.cfgn poistaminen auttaa vain yhden lennon ajan. Mikä vikana?? Apuaaaa :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SB Host tilettää aina kun avaa SBn siihen. FS2002.cfgn poistaminen auttaa vain yhden lennon ajan. Mikä vikana?? Apuaaaa :D

Tarkoitatko sitä SBhost moduulia?

Minullakin on ollut sen kanssa ongelmia, enkä käytäkään sitä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kuis rukattu? ei sitä ennen ainakaan tarvinnut modata :D jos meinaat OLDMODULES hommaa niin on jo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kuis rukattu? ei sitä ennen ainakaan tarvinnut modata :D jos meinaat OLDMODULES hommaa niin on jo

Sitäpä juuri,vika on sitten muualla >:(

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ärsyttävää vaan kun joutuu pitämään SBtä FSn ulkopuolella

Noh, SB3:n julkaisuun ei ole enää kauaa, joten ehkä sitä nyt voi pitää sen ajan FSän ulkopuolella. Uskoisin, että tuo kolmosversio ei ole enää niin purkkaviritys, kuin gagonen.. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka

Onko sinulla jotain sisäpiirin tietoa tuosta julkaisupäivästä. Vai olenko minä missannut jotain ??

Arttu

Noh, SB3:n julkaisuun ei ole enää kauaa, joten ehkä sitä nyt voi pitää sen ajan FSän ulkopuolella. Uskoisin, että tuo kolmosversio ei ole enää niin purkkaviritys, kuin gagonen.. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko sinulla jotain sisäpiirin tietoa tuosta julkaisupäivästä. Vai olenko minä missannut jotain ??

Eipä ole ei, mutta kaikki merkit (ASRC 1.1, AVC) viittaavat siihen, ettei enää kauaa menisi. Olihan tuossa hieman väärä sanamuoto..

tähän oli kyllä parempiakin perusteluita, mutta unohdin ne matkalla keittiöön ja takaisin :P ilmeisesti pitäisi mennä jo nukkumaan.. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja muuten, olisi varmaan kaikkien kannalta hieman mielekkäämpää jos viestien otsikointi olisi asiallisempaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ärsyttävää vaan kun joutuu pitämään SBtä FSn ulkopuolella

Mitä haittaa siitä on? Ei sitä tarvita kuin plaanin jättämiseen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä haittaa siitä on? Ei sitä tarvita kuin plaanin jättämiseen...

Jotkuthan vaihtvat sitä kautta toisen lennonjohtajan taajuudelle, tai sitten jotkut lentävät tekstillä. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotkuthan vaihtvat sitä kautta toisen lennonjohtajan taajuudelle, tai sitten jotkut lentävät tekstillä. ;)

Tällä hetkellä minäkin lennän tekstillä eikä minun tarvitse vaihtaa sb:hen... Simun normaali teksti eli enter toimii aivan mainiosti, ja siinä toimivat myös sb:n käskyt. Siitä voi myös taajuuden vaihtaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotkuthan vaihtvat sitä kautta toisen lennonjohtajan taajuudelle

Kyllä minulle on tähän asti riittänyt, kun kirjoittaa FS:n chat-ikkunaan .atis <callsign> ... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minulle on tähän asti riittänyt, kun kirjoittaa FS:n chat-ikkunaan .atis <callsign> ... ;)

Eikai atis sentään tähän tarkoitukseen ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän se atiksella vaihtaa ko. lennonjohtajan voicekanavalle, jos se vain on annettu atiksessa. ;)

Ai... Minulla tuo käsky kertoi kyseisen lennonjohtajan atiksen. Olettaen että sillä oli se...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai... Minulla tuo käsky kertoi kyseisen lennonjohtajan atiksen. Olettaen että sillä oli se...

Sehän sen pääfunktio on, mutta kuten Mikael sanoi, vaihtaa myös voicen. Ja sen voice-kannunhan _on_oltava_ siellä atiksessa, jos voicea käytetään. Taajuus toki pitää itse ruuvata, mutta eihän sitä nyt enää voi sallia vaihdettavan automaagisesti :P

EDIT: hömm... nyt jäi taas tämä toinen sivu lukematta. Mikaelhan sano jo kaiken, mitä tähän kirjotin.. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja mie oon ihan Mika, Mikael on sitten aivan eri henkilö. ;)

Jep, nyt sotketaan sitten joulun kunniaksi nimiäkin vauhdilla.. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään