Juhana Heino

EFHK ja AFCAD?

12 viestiä aiheessa

Asensin FS2004:n täältä hakemani EFHK:n, mutta tuo on väärin "kohdistettu" eli mm. portit on ihan muualla kuin se kohta minne FS koneen uutta lentoa käynnistäessä sijoittaa.

Vika on ilmeisesti siinä, että jotain ADCAD-tiedostoja ei ole asennettu. Eli osaako joku neuvoa miten tuo tapahtuu?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No siis kyllähän mä yritin käyttää tuota hakua, en kuitenkaan tuntunut osaavan ::) :-[ Kiitän kuitenkin neuvoista, toivottavasti noilla saan homman kuntoon ja pääsen suunnittelemalleni Helsinki-Tornio reissulle :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No siis kyllähän mä yritin käyttää tuota hakua, en kuitenkaan tuntunut osaavan ::) :-[ Kiitän kuitenkin neuvoista, toivottavasti noilla saan homman kuntoon ja pääsen suunnittelemalleni Helsinki-Tornio reissulle :)

Joo, tuo haku nyt on mikä on...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, tuo haku nyt on mikä on...

Ei siinä haussa mitään vikaa ole, kun osaa käyttää. Tähän mennessä olen aina löytänyt kaiken tarvittavan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tästä on ollut aika paljon puhetta, jos viitsii katsoa muita aiheita ;)

Tsekkaa esim. http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=14;action=display;threadid=18291

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=14;action=display;threadid=18079

noista pitäisi löytyä jo apua ongelmaasi

Huomenta vaan kaikille! Olisit Marko mainostanut tekemääsi Afcad:iä fisd:n EFhk:lle. Ei seiso enää finskin koneet gargo puolella!

Kiitokset kaikille lisäosantekijöille upeista luomuksista. Hyvää joulua ja lennokasta uutta vuotta kaikille sivuston käyttäjille ja tekijöille ;)

ps. Lentäkäähän matalalla ja hiljaa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainoo vaan että toi on suora rippi mun tekemän filen aikaisemmasta versiosta >:(

elikkä tämä on se oikea versio.

Moikka! Jaa en tiennytkään ??? Mulla oli kyllä se sun afcad mutta pisti silmään ne ne koneet gargo hallien edessä. Ajattelin kokeilla sitä Laukkasen "tekemää".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainoo vaan että toi on suora rippi mun tekemän filen aikaisemmasta versiosta >:(

elikkä tämä on se oikea versio.

Ite asiassa.. Mä en oo koskaan edes ladannut sitä sinun AFCAD:ia.. Aloitin tuon tekemisen heti, kun AFCAD-ohjelma julkaistiin ja sain vasta jälkeenpäin tietää siitä sinun tekemästäsi AFCAD tiedostosta... Olen käyttänyt noitten taxiway pisteiden pohjatietona sitä FISD:in alkuperäistä AFCAD tiedostoa ja portit olen lisännyt FS:n avulla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomenta vaan kaikille! Olisit Marko mainostanut tekemääsi Afcad:iä fisd:n EFhk:lle. Ei seiso enää finskin koneet gargo puolella!

Kiitokset kaikille lisäosantekijöille upeista luomuksista. Hyvää joulua ja lennokasta uutta vuotta kaikille sivuston käyttäjille ja tekijöille ;)

ps. Lentäkäähän matalalla ja hiljaa ;D

En mie harrasta tuota mainostamista omista tekemisistäni, kun tuskin ketään kiinnostaa ;D

Alunperin en meinannut edes julkaista tuota tekelettäni, mutta Mr.Maliniemen kanssa käydyn keskustelun jälkeen päätin laittaa sen sitten nettiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En mie harrasta tuota mainostamista omista tekemisistäni, kun tuskin ketään kiinnostaa ;D

Alunperin en meinannut edes julkaista tuota tekelettäni, mutta Mr.Maliniemen kanssa käydyn keskustelun jälkeen päätin laittaa sen sitten nettiin.

Mieti nyt mitä siitäkin tulisi jos koko FISD ajattelisi samalla tavalla.. ;)

Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka! Kokeilin muitakin ja tuntu ja näky et "joku"on parempi kun muut ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään