Guest sasu

Saisiko Suomeen kunnon vuoria?

8 viestiä aiheessa

On ilo olla suomalainen, sen verran kovatasoisia maisemapaketteja on Suomeen saatavissa. Tuhannet kiitokset teille tekijöille!

Itse lentelen kuitenkin enimmäkseen Alaskassa ja Pohjois-Norjassa, niistä kun löytyy sopivasti vuoristoa missä pörrätä puskalennokeilla. Toki lennän kotiseudulla Helsingissä ja synnyinseudulla Hallissa, tuttu maisema vetää puolensa vaikka olisikin suojättömaata.

Voisikohan Suomea parantaa laittamalla tänne yhden kunnon vuoriston? Esim. Kuusamo-Pori -linjalle sellainen korkeimmillaan 4000 metriin yltävä kivikko. Tai sitten itärajaa pitkin kunnon kohoumat Stalinin panssareita hidastamaan. Mistäs niitä maisemasuunnitteluohjelmia löytyikään?

sasu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

As real as it gets ;D

Tosiaan, 99% simuilijoista varmasti arvostaa jonkinasteista realismia, ja etenkin scenery-designerit itse kuuluvat tähän kastiin varmasti ihan jokainen. KYllähän tuommoisen vuoriston tekeminen täysin mahdollista on, mutta että sellaiselle voi olla mahdoton löytää tekijää ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jospa joku innokas kasaisi hieman täytemaata Salpausselän selkään :P Muutama tuhat metri. Siinä olisi ihan kiva lisä EFHK-EFTP-lennoille ;D Ja Hankoniemikin näyttäisi Lofoteilta :o 8)

Bamce

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Minä en kaipaisi muuta kun sen Malminkartanon "paskamäen" kun se on sopivasti EFHK 04R hollilla!!

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainahan sitä voi lähteä vaikka Sveitsiin lentelemään, jos vuoristoa kaipaa. Saisi nyt edes tuon Pyynikin harjun. Kurjaa katsoa, kun se näkötorni nököttää tasaisella maalla :P

-Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä en kaipaisi muuta kun sen Malminkartanon "paskamäen" kun se on sopivasti EFHK 04R hollilla!!

Joo, Roska-Rukaa ( ;D ) kaivattaisiin täälläkin. Oliko jollain suunnitelmia tuon suhteen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, Roska-Rukaa ( ;D ) kaivattaisiin täälläkin. Oliko jollain suunnitelmia tuon suhteen?

Samoin, ihan lähellähän se on miun kodista ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilepas lentää lapissa... Minulla on tumma näyttö ja yö yllätti kesken lennon. En nähnyt mitään maata, mitä nyt pienen kohouman ääriviivassa. Otin korkeutta kun arvelin sen olevan lähellä, mutta koska olin lähellä kenttää en halunnut nousta liikaa ja olla liian kauan korkealla, joten lähdin suht pian laskeutumaan. Lasken 1600 jalkaan ja kuuluu skviik... Onneksi käytän vatsimissa tuhoutumattomuutta... Tiedä sitten kuinka raju osuma se oli, sillä se olisi voinut myös vastata moottorilaskua...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään