Guest woordi

Airsoft

75 viestiä aiheessa

Mitäpä mieltä oot sen Hopupin säätöominaisuksista?

No omasta mielestä se on ihan ok paikas ja muutenkin se on ihan hyvä. Se vaan oli aika vaikee hoksata ku se on niin pieni se vipu siinä :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Emäntä on harrastanut Airsoftia jo kauan... ;D

post-33-1086238051.jpg

Ei vaan olisi kyllä mielenkiintoa kokeilla paintballia tai tätä airsoftia...sama asia? :-[

Juhannuksena meinataan ehkäpä porukalla vuokrata aseet jostakin -aika näyttää 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei vaan olisi kyllä mielenkiintoa kokeilla paintballia tai tätä airsoftia...sama asia? :-[

Nope, airsoftissa hyö räiskivät pienillä muovikuulilla, ja tuossa toisessa kuulat ovat selvästi isompia ja sisältävät maalia. Itse en myöskään ole kokeillut kumpaakaan, mutta kiinnostaisi joskus kokeilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nope, airsoftissa hyö räiskivät pienillä muovikuulilla, ja tuossa toisessa kuulat ovat selvästi isompia ja sisältävät maalia. Itse en myöskään ole kokeillut kumpaakaan, mutta kiinnostaisi joskus kokeilla.

Jep... Kannattaa kokeilla... Se on todella mukavaa ja varmasti kun on kokeillut haluaa myös uudestaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostetaan ylös!!! Ja samalla sanotaan että aseeseen on tulossa muutoksia kun ostin punapistetähtäimen 8) kuvia laitetaan kun saadaan tuote kotiin ja aseeseen... Vieläkös muut pelaavat?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistan joskus nähneeni samanlaisen kuulapyssyprojektina. Ei siitä vissiin koskaan mitään tullut.

Kuvia ne pyysivät, saamanne pitää (ilman mitään rasistisia taka-ajatuksia): Oman tiimin kuvat ESCOBAR-skenaariosta. Päätelkää ihan itse kuka niistä olen minä. Ja huomatkaa skenaarion luonteeseen erinomaisesti sopivat varusteet koko poppoolla!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olis kelvannut tuollainen kuularuisku kun yyterin lokit kärkkyivät ruokaa ja tekivät syöksypommituksia uhkaavan läheltä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseltäni löytyy Maruzenin kaasukäyttöinen MINI UZI. Tulinopeus on aika raju. 8) Mutta eipä ole moneen kuukauteen tullut edes pidettyä asetta kädessä. :-\ Jos taas joskus purkkeja ampuisi. Onko tuo sinun MP5 sähkökäyttöinen?

Kyllähän se sähkökäyttöinen on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sattuipas somalisti :)

Ens viikolla pitäisi nuorten eräkerhon kanssa lähteä räiskimään noilla tussareilla ja enhän minä niistä mitään tiedä.

Varmaan tenavat ampuvat meitä ohjaajia kovilla ja ollaan sitten saikulla koko vuosi :o

Itse asiassa nuorisotoimi lupasi meille hyvät? suojavarusteet ja maskit, mutta kannattaako varulta ottaa munasuojat ja selkäpanssarit mukaan?

Sattuuko se osuma?

Tuleeko mustelmia?

Mistä tunnet sä ystävän?

Sorry, olen ihan Hoomoilasena näissä hommissa, joten auttakaa vähän.. Ja muutenkin olen huono käsittelemään pumppua :P  Siis haulikkoa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sattuuko se osuma?

Tuleeko mustelmia?

Mistä tunnet sä ystävän?

Eipä se satu jos vähän kauempaa osumaa tulee, mutta kuten Juha kerkesi sanoa niin kyllä se vähän kirpasee jos prin metrin päästä ammutaan esim. muistaakseni kaikissa paikoissa on sellainen sääntö ettei "sniperit" joilla on lähemmäs 150m/s viritetyt aseet saa ampua kuin vähintään 20 m päästä. Siksi heilläkin on pistooli vara aseena ;)

Mustelmia saattaa tulla sekin johtuu siitä kuinka läheltä ampuu ja millainen takki on päällä.

Voittehan tehdä sillä lailla että toisillä on koko maastopuku ja toisilla on vaikka maastopuvun housut ja tavallinen esi värinen paita. Kyllä sen hyvin tunnistaa. (Paitsi viimekerralla pääsimme vihulaisten lähelle n. 15metriin ja luulimme omiksi joten lähdimme pois)

Eipä siellä tarvi noita munasuojia tai selkäpanssareita. Eikä nämä aseet satu niin pahasti kuin värikuulapyssyt. Löysään takkiin kuulat vain kuuluvat, mutta eivät satu.

Aamen

EDIT: Lähes samaa asiaa kuin Juhallakin. Eli kyllähän se Juhakin vielä tietää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisäisin vielä puutarhahanskat tai yms. varustukseen, on meinaan kivuliasta kun tulee kuti rystysille

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisäisin vielä puutarhahanskat tai yms. varustukseen, on meinaan kivuliasta kun tulee kuti rystysille

Ne on nynnyille ;D No joo, mutta jos haluaa selvitä kolhulta nini ottaa vaan ne hanskatki.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heelou! ;D

Taas on uusi ase  ;D Tällä kertaa Maruin m14 OD... Tänään tuli ja sormet jo syyhyävät kokeilemaan, mutta täytyy odotella akun latautumista  :(

Kuva

[ attachment removed ]

Vieläkös täällä on lajia harrastavia jäljellä? Laittakaa toki kuvia omista aseistanne  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Herätetääs, ja kysytään taas, että vieläkös jotkut harrastavat airsoftia vai onko peräti tullut uusia harrastajia?

Taas on ase vaihtunut.  :laugh:

TM/G&P/Systema M4 SR-16 Stoner rifle. Alkuperältään Maruin ase, mutta sisään on vaihdettu Systeman M100 viritysosaa ja Maruin muovirunko vaihdettu G&P:n metalliseen runkoon.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän tätä airsoftia vähän on tullu harrastettua. Viime aikoina jäänyt vähän vähemmälle..

Aseena on Maruin Mp5a3.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä sitä tulee softattua joka sunnuntai Oriveden deconilla ja ase on M16A1 VN (sähkö) ja ajattelin jonkun vara aseenkin ostaa kun on rahaa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ollaan saamassa täällä päin pieni porukka kasaan ja tälläinen lelu pitäisi minulle tulla: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EBB74B.html

Komian korea tuo G36C, itsellä on kanssa siiitä kokemuksia noin kolmen vuoden takaa.. Sain Helsingistä ostettua tyttavasuhteilla tuon pyssyn 220€. Pari kuukautta myöhemmin lopahti into airsoftiin kokonaan ja pyssy tuli myytyä tuohon 350€ jollekkin Porvoolaiselle pojalle.

Keke

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään