Johann Muszynski

Mistä halpa skanneri?

8 viestiä aiheessa

Elikkä, mistä saisi halvan skannerin? (siis sellainen, jolla pystyy kuuntelemaan ATC:tä esim. EFHK:lla) Ajattelin käydä EFHK:lla lähiaikoina ottamaan kuvia ja videoita ja olisi kiva, jos pystyisi kuuntelemaan kaiken minkä torni sanoo.

Niin, että olisiko ehdotuksia? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maycomin FR108 on ainakin halpa ja peruskäyttöön sopiva. Itse maksoin siitä uutena 50e

MITÄÄH!!!! 50e? Mistä noin halvalla sait itsellä maksoi 75e. Hyvä skanneri on kannattaa hankkia.

Oho. Sinulla olikin FR-108. Minulla on AR-108.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen myös ostamassa scanneria ja tuo AR-108 on saanut niin paljon kehuja, että taidan siihen päätyä. Minulla on jo Icom:in ilmailuradio ja talon katolla on siihen sopiva antenni. Onko tuossa Maycomissa antenni kiinni tavallisella BNC-liittimellä? Ja mistä olette pk-sudulla laitteita ostaneet? Aviation Shopissa tuota myydään hintaan 99€, saako mistään halvemmalla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen myös ostamassa scanneria ja tuo AR-108 on saanut niin paljon kehuja, että taidan siihen päätyä. Minulla on jo Icom:in ilmailuradio ja talon katolla on siihen sopiva antenni. Onko tuossa Maycomissa antenni kiinni tavallisella BNC-liittimellä? Ja mistä olette pk-sudulla laitteita ostaneet? Aviation Shopissa tuota myydään hintaan 99€, saako mistään halvemmalla?

Tuossa maycomissa on harvinaisempi SMA-liitin, eli ihan mihin tahansa antenniin sitä ei kiinni saa.

http://www.paratronic.fi/:stä ainakin saa 75 eurolla (+postikulut). Pitäisi tulla parissa arkipäivässä postissa. Sisältää vielä suomenkielisen käyttöohjeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa maycomissa on harvinaisempi SMA-liitin, eli ihan mihin tahansa antenniin sitä ei kiinni saa.

Harmi, sitten jää tuo Maycom ostamatta. Onko suosituksia BNC-liittimellä olevista malleista?

[EDIT:] Tai ei taida jäädäkkään, Patcosta saa tuohon sopivia adaptereita...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on Maycomissa kiinni pieni SMA->BNC -adapteri, koska katolla olevasta antennista tulee BNC-piuha. Adapterin hinta taisi olla siinä parin euron tietämillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään